Gå til innhold

Håndball-EM


rockejenta

Anbefalte innlegg

Noen som er like spente for årets håndball-EM som meg? Gleder meg vilt! Hvordan tror dere kampen mot Romania i dag blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg veldig. Muligens litt fordi jeg har eksamen i morgen, men mest fordi jeg håper på et spennende EM med mange jevne kamper, men Norge må vinne selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror aldri EM har vært så åpent som nå :) Vi stiller jo med et relativt nytt lag, med noen erfarne. Håndballmesterskap er noe av det beste med desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Tror Norge vinner i dag! Håper de vinner alt i år også som mange år før :P Men savner noen gamle spillere! Sånn som Gro Hammerseng. Hun var god!

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Norge vinner i dag! Håper de vinner alt i år også som mange år før :PMen savner noen gamle spillere! Sånn som Gro Hammerseng. Hun var god!

Jeg og! Savner også Katja Nyberg, Lunde-søstrene og Tonje Larsen. De gode, gamle :) Tror Norge vinner i dag, men det blir jevnt!

Endret av rockejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Stine Bredal Oftedal har vært bestevennen min fra vi gikk i 1.klasse :) Er så morsomt å se henne lykkes! Bra kamp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine Bredal Oftedal har vært bestevennen min fra vi gikk i 1.klasse :) Er så morsomt å se henne lykkes! Bra kamp! :)

gratulerer!

Anonymous poster hash: 83fb8...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

gratulerer!

Anonymous poster hash: 83fb8...2e1

Jeg mente jo ikke noe slemt med det.. Sa det da ikke for å skryte. Er bare stolt av bestevenninnen min! :) Jeg beklager så inderlig mye for at jeg nevnte det. Skal ikke gjenta seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente jo ikke noe slemt med det.. Sa det da ikke for å skryte. Er bare stolt av bestevenninnen min! :) Jeg beklager så inderlig mye for at jeg nevnte det. Skal ikke gjenta seg.

Blås i den kommentaren der. Sikkert ikke vondt ment :) Men det er innmari kult da! Så fint at du gleder deg på din bestevenninnes vegne :) Hun er jo en fantastisk håndballspiller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula er for meg blitt synonymt med håndballmesterskap. Krysser alt jeg har for en medalje.

Heia, heia håndballjentene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk det har vært litt spennende de siste årene at Norge har fått reell motstand, og ikke bare vinner alt som er å vinne. Men nå er vi ikke regjerende mestere i noe, så hadde vært gøy med gull i år :)



Anonymous poster hash: 78a67...ac3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere om det er noen mulighet for å se kampene fra utlandet?



Anonymous poster hash: 44b2f...905
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her står det at hun er ute av EM, og at Emily Stang Sando skal ta over for henne :)

Gleder meg til neste kamp i morgen, mot Ukraina! Sitter alltid med øynene klistret på skjermen når det er kamp, gjerne med noe høyere puls enn vanlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var fryktelig trist å lese :( Vet hvordan kneskader er.. Og så i starten av EM da.. Håper Emily Stang Sando gjør en topp jobb sammen med Sanna Solberg. De unge jentene må jo få prøvd seg de også :) Og så satser vi på en kjapp rekonvalens for Grimsbø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere? Er en ganske skuffende start, mener jeg :/ Mye roting..



Anonymous poster hash: 1d6cb...395
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...