Gå til innhold

De Verste Norske tv Serierene Som er Lagd


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Hotell Cæsar. Jeg følgte med de 2-3 første årene, men så ble det bare dårlig og synes det var teit at Georg skulle dø så tidlig. Alle de gode gamle skuespillerne er jo borte og er nesten bare nye folk nå.

2. Drit seint med Edel. Edel var morsom i TKFN, men et helt show med Edel alene? To much.

3. Hellstrøm programmer. Jeg er så dritt lei hele Hellstrøm.

4. Mye av norske komiserier som Hos Martin, Karl og Co, Holms, Karl II osv. Finnes ikke morsomt en plass.

5. Paradise Hotel og Big brother. Trenger vel ikke å forklare hvorfor.

Anonymous poster hash: ccf38...a98

Toralv hadde jo aldri lyst til å være med lengre enn et år, han hadde jo en karriere å tenke på :P

Ja har blitt ganske mye hellstrøm på tv de siste 6 årene men han hjelper i det minste folk, så torturen dere som ikke liker han går igjennom fører ihvetfall til at folk får hjelp :)

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bot og bedring

Melonas

Karl den 3dje

Påpp & Råkk

Tweet for tweet

Og det er maange maange flere!

Anonymous poster hash: 4382d...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritseint med Edel

Tørnquist show

Stjernekamp

Alle disse versjonene av Hellstrøm ditt og datt

Ylvis møter veggen (liker ylvis, men dette konseptet var bare meningsløst)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Komiserien "Luftens helter" - noen som husker denne? Husker jeg syntes den var så dårlig at det gjorde vondt å se på (og derfor så jeg ikke særlig mye).

Hahahaha ja, gud bevares så dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klovn til kaffen

Jeg så episoden der Espen Eckbo var midtpunktet, og det var egentlig nok for meg. Det var ikke han som gjorde noe galt, men det var så skuffende å se hvor lite sporty enkelte var. Man får jo høre at komikere, skuespillere skal være så lite selvhøytidelige, og utforde seg selv, men når Linn Skåber begynte å klage over at de måtte danse som Michael Jackson så fikk jeg nok. Så ille var det da ikke at hun trengte å lage så dårlig stemning.

Endret av Hjarte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så episoden der Espen Eckbo var midtpunktet, og det var egentlig nok for meg. Det var ikke han som gjorde noe galt, men det var så skuffende å se hvor lite sporty enkelte var. Man får jo høre at komikere, skuespillere skal være så lite selvhøytidelige, og utforde seg selv, men når Linn Skåber begynte å klage over at de måtte danse som Michael Jackson så fikk jeg nok. Så ille var det da ikke at hun trengte å lage så dårlig stemning.

Det var klaging hele sesongen ! enste episoden som kunne blitt sett på som morsom å bra er den aller siste med utklipt matriale :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så å si alle norske TV-serier er søppel. Anonymous poster hash: d32ea...72d

Hehe jeg har tenkt det samme om amerikanske serier <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tunge.gif' alt=':P'>

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så episoden der Espen Eckbo var midtpunktet, og det var egentlig nok for meg. Det var ikke han som gjorde noe galt, men det var så skuffende å se hvor lite sporty enkelte var. Man får jo høre at komikere, skuespillere skal være så lite selvhøytidelige, og utforde seg selv, men når Linn Skåber begynte å klage over at de måtte danse som Michael Jackson så fikk jeg nok. Så ille var det da ikke at hun trengte å lage så dårlig stemning.

Den episoden så jeg å og ble helt satt ut over enkelte. Spesielt oppførselen til Linn Skåber. Sutra og sa vel noe om at dette var helt idiotisk. Nesten litt respektløst ovenfor Espen. Var vel ingen som var fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Venner og Fiender

-De syv søstre

-Paradise Hotel

-Fristet

-Bot og bedring

Endret av LilleEirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...