Gå til innhold

Ny omgang med Downton Abbey førstkommende søndag


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Så var det altså riktig, det jeg leste i nettavisen for noen uker siden. Stakkars Isis, som alltid trofast er ved Roberts side, er nå syk, og blir trolig skrevet ut av serien.

Det ble visstnok for problematisk med navnet hennes ettersom IS/ISIL/ISIS begynte å dominere nyhetsbildet med deres grusomheter. Denne stakkars søte fiksjonshunden blir nok et offer for IS.

(Jeg syns forresten å huske å ha hørt at hun blir spilt av nær et dusin hunder.)

Anonymous poster hash: 5cb26...0b1

Huff, stakkars Isis, er det virkelig mulig? Får håpe Robert får seg en ny hund med mer politisk korrekt navn da...

Anonymous poster hash: 55ad8...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tenker mer på hva som skjer hvis de finner ut at barnet er er datter av den avdøde mannen til Edith er det barnet som arver da? Nå er det jo Edith som har arvet alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt igjen med en følelse av at Gregson fortsatt kan dukke opp i live jeg. Var noe med måten de sa at de hadde funnet "what's left of him".



Anonymous poster hash: 55ad8...811
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary er veldig kynisk, egoistisk og selvopptatt. Det ligger liksom underforstått i alt hun gjør og sier, at hun mener hennes liv, følelser, tanker og gjøremål er minst tre hakk viktigere enn alt annet som foregår. Hun prøver å fremstille det som at alle andre overdriver, som Edith som var lei seg pga de triste nyhetene, men det er jo hos henne problemet ligger.



Anonymous poster hash: be51f...5ec
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary er veldig kynisk, egoistisk og selvopptatt. Det ligger liksom underforstått i alt hun gjør og sier, at hun mener hennes liv, følelser, tanker og gjøremål er minst tre hakk viktigere enn alt annet som foregår. Hun prøver å fremstille det som at alle andre overdriver, som Edith som var lei seg pga de triste nyhetene, men det er jo hos henne problemet ligger.

Anonymous poster hash: be51f...5ec

Enig. Men hvorfor er hun så ekstra sur mot Edith? Hun mistet jo Sybill, skulle tro hun ville ha et godt forhold til det ene søskene hun har igjen.. Skjønner ikke helt.

Anonymous poster hash: 65f17...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Men hvorfor er hun så ekstra sur mot Edith? Hun mistet jo Sybill, skulle tro hun ville ha et godt forhold til det ene søskene hun har igjen.. Skjønner ikke helt.

Anonymous poster hash: 65f17...692

Edith har forretningsteft.... og er mye smartere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edith har forretningsteft.... og er mye smartere

Og hun er redd hva folk skal si om de finner ut at hun har et barn. Men Mary har jo også hatt to utenomekteskaplige forhold, så hun er ikke noe bedre.

Ellers må jeg si jeg liker Rose mye bedre denne sesongen. Var redd det bare skulle bli partyfjas med henne, men hun og kjæresten er så søte sammen. Håper de blir lykkelige, men dette er jo såpeopera... så det skjer neppe noe uten drama...

Anonymous poster hash: 55ad8...811

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes personene har utviklet seg litt. Mary er mindre dydig og perfekt. Edith viser styrke. Cora viser en annen side av seg selv. Selv de to gamle damene overrasker litt!

Spennende serie som jeg liker kjempegodt!



Anonymous poster hash: 9138f...25c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes personene har utviklet seg litt. Mary er mindre dydig og perfekt. Edith viser styrke. Cora viser en annen side av seg selv. Selv de to gamle damene overrasker litt!

Spennende serie som jeg liker kjempegodt!

Anonymous poster hash: 9138f...25c

Mary har da aldri vært dydig, noe av det første hun gjorde i serien var å ha seg med en fyr som strøk med i samme slengen og måtte smugles ut av rommet. :fnise:

Anonymous poster hash: 55ad8...811

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det Anna ble tatt for å ha gjort? Drept han som voldtok henne?

Ja. Var det sesongavslutning nå?

Anonymous poster hash: bab0d...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Var det sesongavslutning nå?

Anonymous poster hash: bab0d...dec

Ja :( men antar det kommer julespesial.

Anonymous poster hash: 55ad8...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Var det sesongavslutning nå?

Anonymous poster hash: bab0d...dec

Ble litt irritert på hele den historien..

Plutselig ble hun bare arrestert...?

Og hvarfor er Mary så lite venn med søsteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Han tok et eller annet stoff for å bli "normal".



Anonymous poster hash: 55ad8...811
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en sykdom?

På den tiden ble det sett på som en sykdom.

Anonymous poster hash: b7e77...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...