Gå til innhold

Ny omgang med Downton Abbey førstkommende søndag


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Nrk kl. 21.15 - og her kan vi kommentere etterhvert som ting skjer. :jepp:

Jeg skal sitte klistret, skal du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg. Spent på hvordan det går med Edith og barnet. Og håper at det snart kan bli litt lykke for mr. og mrs Bates. Mary blir vel like omsvermet denne sesongen, går jeg ut fra. Hadde nesten vært til pass for henne og alle går lei av å gå på gress.



Anonymous poster hash: 55ad8...811
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen Downton går mot slutten, håper jeg de lager en serie som viser hvordan det går med familien helt frem til vår tid. Det hadde vært så gøy. Likte best de første sesongene der handlingen foregikk over flere år.



Anonymous poster hash: 55ad8...811
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ha vært forbudt ved lov å begynne å sende serier hvor en må vente fryktelig lenge på de neste sesongene.

Vi vil ha fortløpende episoder på rekke og rad. Jeg kommer nok til å kjøpe serien når den en gang er helt ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skulle ha vært forbudt ved lov å begynne å sende serier hvor en må vente fryktelig lenge på de neste sesongene.

Vi vil ha fortløpende episoder på rekke og rad. Jeg kommer nok til å kjøpe serien når den en gang er helt ferdig.

Ja, de kan jo bare fortsette å spille inn nye episoder mens vi ser på de gamle, vel ;) men det blir enda bedre av litt venting da. Lurer på hva slags rolle Richard E Grant skal ha? Jeg har bevisst lest minst mulig spoilere for sesongen. Men jeg digger han, tror han kan passe som både ond og snill. Og så lurer jeg fælt på om typen til Edith dukker opp igjen da :P Jeg så han i London i sommer, og fikk lyst til å ringe Edith med en gang! :fnise:

Anonymous poster hash: 55ad8...811

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brann på Downton, uæh. Men regnet med det kom til å gå bra da, siden det ikke var siste, men første episode :P



Anonymous poster hash: 55ad8...811
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en litt sprikende episode siden de skulle fortelle så mye om hva som skjedde i siste episode,

men jeg håper og tror at det tar seg opp etter hvert. Hvor mange sesonger er det planer om mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig gjensyn! Gleder meg til å følge serien utover høsten. Føler med Edith, hun har opplevd så mye motgang. Håper det går hennes vei fremover.



Anonymous poster hash: f8ccd...d73
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja søte Edith må få litt medgang snart. Nå virker set jo til at samfunnet er i endring og at det folk er litt mer frigjorte.

Vet moren til edith om babyen? Husker ikke helt....tipper hun lar babyen flytte til slottet. Og hun eldgamle lady(?) crawly er jo skap-liberal hun også.

Håper at matthew har en ukjent tvillingbror somdukker opp. Liker ikke lord Gillingham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ha vært forbudt ved lov å begynne å sende serier hvor en må vente fryktelig lenge på de neste sesongene.

Vi vil ha fortløpende episoder på rekke og rad. Jeg kommer nok til å kjøpe serien når den en gang er helt ferdig.

Enkelte har 100+ uleste bøker å få lest, så ventetid på tcserier er gudesendt!

Anonymous poster hash: bb782...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte har 100+ uleste bøker å få lest, så ventetid på tcserier er gudesendt!

Anonymous poster hash: bb782...439

tvserier, altså, ikke "tcserier".

Anonymous poster hash: bb782...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig noe å kose seg med på søndagskvelden.

Jeg liker best gamla sjølv med hennes saftige kommentarer og lure påfunn

Følger med Edith som snart må få litt medgang. Litt lei av Mary hun går liksom i samme sporet med å avvise beilere.

På kjøkkenet syns jeg sjefskokka sier mye bra også hun som styrer tjenerne.

Lei av han Thomas som gjør alt for å lage kvalme der burde de ha gjort om på nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Mary har tenkt å teste ut alle frierne før hun bestemmer seg :P



Anonymous poster hash: 55ad8...811
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen flere som håper at Mary får kalde føtter med Gillingham? Syns han er litt for selvsikker, kanskje hun heller bør velge Charles. Syns forøvrig det var dårlig gjort av Mary å sende stakkars Anna på apoteket for seg :P



Anonymous poster hash: 55ad8...811
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skal få frem at Mary er herskende nå, derfor hun sender Anna på apotek og lager episoder der hun prøver ut friere og bare peker på den hun vil ha til slutt, merker hun har begynt med spydighetene over for lillesøstra igjen så hun er tilbake til "den hun var" før alle ulykkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edith tar litt store sjanser nå, regner med det er bare et tidsspørsmål før det blir avslørt at Marigold er hennes datter. Gamlemor vet vel hvordan det var stilt med henne, og kommer helt klart til å skjønne det.



Anonymous poster hash: 55ad8...811
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Huff, så fæle familien er mot Edith. Skjønner godt at hun stakk av med datteren. Og Mary er bare opptatt av sin nye sveis.



Anonymous poster hash: 55ad8...811
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det altså riktig, det jeg leste i nettavisen for noen uker siden. Stakkars Isis, som alltid trofast er ved Roberts side, er nå syk, og blir trolig skrevet ut av serien.

Det ble visstnok for problematisk med navnet hennes ettersom IS/ISIL/ISIS begynte å dominere nyhetsbildet med deres grusomheter. Denne stakkars søte fiksjonshunden blir nok et offer for IS.

(Jeg syns forresten å huske å ha hørt at hun blir spilt av nær et dusin hunder.)



Anonymous poster hash: 5cb26...0b1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...