Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare jeg som syns Tyler Blackburn(Caleb) er snasen? Jeg føler meg litt teit siden han faktisk spiller en 17-18 åring, men i virkeligheten er han bare 4 år yngre enn meg, så da har jeg lov :fnise:

Synes egentlig ikke Caleb er spesielt kjekk.. Men mr. Fitz har jeg virkelig sansen for! Og han briten som var sammen med søsteren til Spencer, hun der Melissa :) HAN er kjekk han!!! Også synes jeg Sean som var sammen med Hannah (?) i første sesong er ganske kjekk.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes egentlig ikke Caleb er spesielt kjekk.. Men mr. Fitz har jeg virkelig sansen for! Og han briten som var sammen med søsteren til Spencer, hun der Melissa :) HAN er kjekk han!!! Også synes jeg Sean som var sammen med Hannah (?) i første sesong er ganske kjekk.. :)

Mr. Fitz er egentlig grunnen til at jeg så på sesongen der

Mona

ble kjent som A :fnise:

Hvilken sesong er vi på nå? 3? 4?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig ikke Caleb er spesielt kjekk.. Men mr. Fitz har jeg virkelig sansen for! Og han briten som var sammen med søsteren til Spencer, hun der Melissa :) HAN er kjekk han!!! Også synes jeg Sean som var sammen med Hannah (?) i første sesong er ganske kjekk.. :)

Også.. Mr. Fitz er noe ala slik jeg ser for meg en karakter i en bok jeg leste nylig. Med handling rundt 1. verdenskrig. Husker ikke helt hva den heter, men har boka i bokhylla. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er PLL tilbake!!!!!!! Lurer på hva som skjer med Toby...

Skulle ønske vi kunne se litt mer av Jason :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som syns Tyler Blackburn(Caleb) er snasen? Jeg føler meg litt teit siden han faktisk spiller en 17-18 åring, men i virkeligheten er han bare 4 år yngre enn meg, så da har jeg lov :fnise:

Snasen er vel ikke ordet jeg ville valgt. :P Men han er veldig søt, og en av de få karakterene jeg liker godt i serien! Egentlig synes jeg hele serien bare er fryktelig irriterende, men må jo få med meg hvem A faktisk er. Nysgjerrigheten er større enn irritasjonen. :P Håper virkelig ikke det er sant at det skal være 8 sesonger.

Endelig er PLL tilbake!!!!!!! Lurer på hva som skjer med Toby...

Jeg tror Toby har infltrert A-nettverket for å avsløre A. Tror ikke noe på at han liksom skal være på den "onde" siden. Husker ikke helt hva som skjedde, men var en episode hvor han ville få Spence til å fortelle han hva som skjedde med henne, men hun ville ikke fortelle om A, og da svarte han at han ville finne ut av det på egenhånd. Og det er nettopp det jeg tror han driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som syns Tyler Blackburn(Caleb) er snasen? Jeg føler meg litt teit siden han faktisk spiller en 17-18 åring, men i virkeligheten er han bare 4 år yngre enn meg, så da har jeg lov :fnise:

Han er ikke så verst han nei! Men må si jeg smelter ekstra av han Alex, som er sammen med Spencer(jada, jeg er bare i sesong 1 enda jeg da..), han er rimelig deilig han :rodmer:

Dumme meg som ikke klarer å holde meg unna spoilere, når skal jeg lære? Etter å ha lest det lille som står på denne tråden fant jeg jo ut av litt av hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Han er ikke så verst han nei! Men må si jeg smelter ekstra av han Alex, som er sammen med Spencer(jada, jeg er bare i sesong 1 enda jeg da..), han er rimelig deilig han :rodmer:

Dumme meg som ikke klarer å holde meg unna spoilere, når skal jeg lære? Etter å ha lest det lille som står på denne tråden fant jeg jo ut av litt av hvert!

Da foreslår jeg at du setter i gang et skikkelig PLL-maraton så du kan henge med i svingee du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at du setter i gang et skikkelig PLL-maraton så du kan henge med i svingee du også :)

Sitter og håper på at neste sesong kommer på netflix snart, da jeg ikke skjønner meg på noe av nedlastninger fra nett o.l. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Maya ble drept ja, men ikke av Garrett. Har ikke kommet frem av hvem enda, såvidt jeg husker

Joda, hun ble drept av han der mørke (brune) som lot som om han var søskenbarnet (eller hva det nå enn var) til Maya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til neste episode! Blir spennende å se hvordan dette blir: (Ikke se om du ikke har begynt på sesong 3, etter halloweenepisoden)

15cy6ty.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioi! Gleder meg! Er det ikke en spoilertråd for PLL? Er vel mange som ser episodene rett etter de har gått i Usa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om epsioden i dag?! :) Jeg digget den!

Anonym poster: 5e934eccb3e4b26b0d0a2a8a8624c625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ja, den beste på en stund! Et par litt smårare ting der, men. Lurer på om de følger bøkene eller ikke. Har ikke lest dem, men vet om et par spoilers, og noe ser ut til å kunne lede opp til noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Himmel og hav, er det så mange sesonger uten at man har funnet ut hvem A er???

Jeg er på første sesong fortsatt, likte det til å begynne med, men etter 10 episoder er konseptet litt utslitt. Og så er det flere sesonger med samme greia???

Er det noen andre som irriterer seg over at jentene i sesong 1 liksom skal være 16 år gamle, men ser ut som de er over 20 (sett bort fra klesstilen)?

Bah. Tror jeg får et elsk-hat-forhold til serien. Kanskje jeg skal slutte mens leken er god. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode var brutal altså!! Jeg håper virkelig Toby egentlig er på Spencers side, men virker rart at han ikke forklarte seg. MEN DA BLIR DET IKKE HAPPY ENDING JO:(

Når det gjelder A så kom jo "allison" til Aria "i drømme" og sa at hun rømte fra A eller noe, så det er ikke hu som plager dem. Alle jentene har sett Allison i drømme/ubevissthets/dopetsituasjoner, men jeg tror hun virkelig var der alle gangene, eller tvillingen hennes.

Hørte det skulle være 4-5 sesonger og en film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toby er ikke på Spencers side nei. Det har blitt bekreftet av de som lager serien.

Episoden i dag var kjempe braaa! Leste noen spoilere så visste om veldig mye som kom til å skje, men var fortsatt spennende! Jeg håper Alison lever, eller tvillingen. Blir litt teit at hun dukker opp bare de tar noen sovepiller, og at de virkelig bare hallusinerer.

De som lager serier har sagt at det er en til som sjekker inn på Radley. Tipper på at det er Spencer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...