Gå til innhold

Utenlands manneforum kritiserer norske kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, vet ikke. Har de et poeng? Føler vi har en god blanding av både smarte og dumme kvinner i Norge.

 

Regner med de sammenligner med eget hjemland? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

Return of Kings er jo en selverklært kvinnehater om ikke jeg husker feil, er vel ikke så rart at han misliker oss staute frigjorte vikingdamer  :laugh:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg leste ikke linkene dine før etter jeg hadde publisert kommentaren min.

 

Jeg får ikke inntrykket av at de blir representert som dumme? For det første er det samme forfatter på alle innleggene, pluss at det kun var den siste som insinuerte at norske kvinner er dumme. Men jeg fikk egentlig inntrykket av at han var den dumme i den samtalen?

Er jeg alene om det, eller?  :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Norwegians are perhaps the most liberal on the planet. They are so opposed to other viewpoints that it takes a man to kill 77 people for those views to even be heard. The debate on multiculturalism will rage on…"

Virker som om han liker å provosere. Ellers er det vel en pua-blogg, ikke et forum?

Anonymous poster hash: 0b325...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble noe flau da jeg leste svarene til den norske kvinnen i en bar i pkt 3)...:-/

Anonymous poster hash: 63402...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

 

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 63402...767

Hva tenker du selv, ts?

Anonymous poster hash: 14a1c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke return of kings er en trolleblogg? Det har jeg alltid trodd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du selv, ts?

Anonymous poster hash: 14a1c...742

Synes ikke bildet forumet gir av norske damer er spesielt fint...se bildene og omtalene...

Anonymous poster hash: 63402...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Return of Kings er jo en selverklært kvinnehater om ikke jeg husker feil, er vel ikke så rart at han misliker oss staute frigjorte vikingdamer :laugh:

Hva mener du med "frigjort"?

Anonymous poster hash: 63402...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Norwegians are perhaps the most liberal on the planet. They are so opposed to other viewpoints that it takes a man to kill 77 people for those views to even be heard. The debate on multiculturalism will rage on…"

Virker som om han liker å provosere. Ellers er det vel en pua-blogg, ikke et forum?

Anonymous poster hash: 0b325...a9d

 

Ikke en man skal ta alvorlig, nei. https://en.wikipedia.org/wiki/Roosh_V

Anonymous poster hash: 14a1c...742

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oss staute frigjorte vikingdamer 

 

Å ja, du mener dere som sutrer og griner for at dere må bade nakne i forsvaret akkurat som alle menn har gjort i uminnelige tider?

Slik som Alice Aspelund.

 

Ja jøss skikkelige vikinger dere...

Anonymous poster hash: ab2ba...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

Hva mener du med "frigjort"?

Anonymous poster hash: 63402...767

 

Likestilling og de greiene der. You know de fleste norske kvinner er vant til å bli behandla som mennesker ikke objekter, vet iallefall at jeg har en tendens til å bli rimelig kjip mot menn som folka bak Return of Kings :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Ikkje for å vere mannssjåvinist eller noko, men dykk kunne godt ha tilbringa litt mindre tid på byen, og litt meir tid på kjøkenet.

Endret av Veslefrikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker: "Hva i himmelens navn er dette for et forum? Og hva er galt med menneskene som henger der?" Syke kommentarer.

 

Eks:

vlad the impaler  vk  10 months ago

BULLSHIT...save the love and the interracial bullshit propaganda.they are called sexual fetishists and deviants not love.black guys?whats wrong with that?are you fucking kidding me you fucking piece of shit libtard,do you support the genocide of white people?huh bitch,because thats what you are promoting,guess what,they kids come out as NIGGERS,NEVER WHITE,THATS WHATS WRONG WITH IT,YOU FUCKIN MORON.if you are colored no wonder you feel this way,thats how youve infiltrated every white society,through sympathy and pity,but if you are white i wish i could choke your ass and shake you,shake some muthr fuking sense into that brainwashed self hating head of yours,blacks destroy things ,thats what they do,so FUCK YOU AND YOUR INTERRACIAL PROPOGANDA AND YOUR RACISIM ALLEGATIONS,we don't want niggers around our daughters your parents must have been a pathetic pair.of apologists.SO IN CLOSING,SHUT YOUR FUCKIN HOLE.
 

Ikke nok med det, han har faktisk fått 17 likes også.

 



Anonymous poster hash: aee23...3ca
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit. Kan man møte idioter som leser på den bloggen her på Ryes og Blå på fredager? 

Jeg ble helt satt ut av å lese dette, og det han Roosh skriver, i sitt eget navn til og med.



Anonymous poster hash: aee23...3ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste bare innleggene hans, ikke kommentarer.

Synes ikke det var kritisk i det hele tatt jeg. Det var jo ganske riktig fremstilt. Vet ikke hvor han er fra, men vi er jo veldig liberale og frigjorte i dette landet da.

Kvinne 32.

Anonymous poster hash: ad098...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å ja, du mener dere som sutrer og griner for at dere må bade nakne i forsvaret akkurat som alle menn har gjort i uminnelige tider?

Slik som Alice Aspelund.

 

Ja jøss skikkelige vikinger dere...

Anonymous poster hash: ab2ba...7ea

 

 

isbading%20sus%2002.jpg

Anonymous poster hash: 14a1c...742

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...