Gå til innhold

Finnes de nettforum som IKKE moderere så sinnsykt mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes modereringen her på KG har tatt helt av.. Går ikke an å diskutere en eneste kjent person eller en type sykdom før tråder slettes/stenges. Jeg mener at kjendiser faktisk "må" tåle litt sladder og spekuleringer på et nettforum - og alle med normal inteligens forstår jo at det er stor forskjell på rykter og sannhet. Synes KG har blitt utrolig kjedelig etter den nye redaktøren kom og det tydeligvis ikke kan skrives om noe som "kan" påvirke andre. Utrolig irriterende..

Så - ønsker å henge på et annet forum hvor det faktisk kan være litt hete diskusjoner og litt kjendis-sladder - hvor finner man det? 



Anonymous poster hash: 767f5...09d
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri skjønt greia med sladder eller kjendis-sladder. Hvorfor bryr folk seg om livet til fremmede mennesker man aldri har møtt i sitt liv?

 

Er mange som ser på kjendiser som noen slags supermennesker som man bør bøye seg i støvet for. I mitt hode så er det kjendiser som bør vise meg respekt om de ser meg og ikke omvendt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv 4chan.

Anonymous poster hash: 8b086...bdc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flashback.se. Riktignok svensk, men mye nordmenn der.



Anonymous poster hash: ffb82...5f9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så interessant med sladder? Ville du ha likt å bli sladret om? Ikke så gøy når det rammer deg selv.



Anonymous poster hash: 40b1b...59e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Kor ein finn det? Alle andre stader enn på KG.no. Sjølv ikkje VG-debatt, som vert moderert av ein som er legit tilbakeståande, er så nazi som KG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her - nå er ikke jeg kjendis heller da…. Kjendiser flets har faktisk VALGT det selv via blogging, realityshow, tv-programmer osv osv. Pr kåte som plutselig skal "fredes"? Synes det er gøy å lese om jeg da. Sånn som den tråden ang komikeren som drapstruet på sms.. Klart det er interesant å lese hvem det var! Nå vet jo "hele" Norge det uansett - var jo ikke banskelig å skjønne det, men her skal det selvsagt slettes.. Synes bare det er så kjedelig her..



Anonymous poster hash: 767f5...09d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gurugossiper.com 

 

det er et forum lagd for hetsing

og det modereres bare om  du går off topic



Anonymous poster hash: 557d0...792
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg synes modereringen her på KG har tatt helt av.. Går ikke an å diskutere en eneste kjent person eller en type sykdom før tråder slettes/stenges. Jeg mener at kjendiser faktisk "må" tåle litt sladder og spekuleringer på et nettforum - og alle med normal inteligens forstår jo at det er stor forskjell på rykter og sannhet. Synes KG har blitt utrolig kjedelig etter den nye redaktøren kom og det tydeligvis ikke kan skrives om noe som "kan" påvirke andre. Utrolig irriterende..

Så - ønsker å henge på et annet forum hvor det faktisk kan være litt hete diskusjoner og litt kjendis-sladder - hvor finner man det? 

Anonymous poster hash: 767f5...09d

 

Word! 

Anonymous poster hash: 8c17a...0f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så interessant med sladder? Ville du ha likt å bli sladret om? Ikke så gøy når det rammer deg selv. Anonymous poster hash: 40b1b...59e

Sånn er det å være kjendis. Det kommer alltid til å være sladder om alle kjendisene. Tåler man ikke det, så får man trekke seg helt tilbake fra kjendisverden. Takk it or leve it.

Men skjønner ikke hvorfor dere må si "hvorfor bryr deg så mye om sladder og sånn?" Var ikke det ts spurte om!

Anonymous poster hash: 0f467...c68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Take it or leave it.

Dumme orbok!

Anonymous poster hash: 0f467...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Flashback.se. Riktignok svensk, men mye nordmenn der.

Anonymous poster hash: ffb82...5f9

Flashback er bra, ja. Men egentlig er sånn ca alle forum bedre enn KG hva gjelder moderering. Snart kan man ikke gjøre annet enn å diskutere strikke- og hekleoppskrifter her inne.

Anonymous poster hash: 21fa8...8e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

TS her - nå er ikke jeg kjendis heller da…. Kjendiser flets har faktisk VALGT det selv via blogging, realityshow, tv-programmer osv osv. Pr kåte som plutselig skal "fredes"? Synes det er gøy å lese om jeg da. Sånn som den tråden ang komikeren som drapstruet på sms.. Klart det er interesant å lese hvem det var! Nå vet jo "hele" Norge det uansett - var jo ikke banskelig å skjønne det, men her skal det selvsagt slettes.. Synes bare det er så kjedelig her..

Anonymous poster hash: 767f5...09d

 

Nå ble jeg interessert i, men dersom du skriver det her blir det vel moderert vekk. 

Anonymous poster hash: bb9a7...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Bra noe blir stengt som feks trigging til helseskadelige greier.. men herregud! Blitt latterlig her ja! Halparten av trådene jeg er innom å leser har minimum 1 moderator skrivi i... Zzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå minner mye av det som skrives om hetsing/sjikane av enkeltpersoner, og selv om du er blogger/kjendis så er du ikke "fritt vilt". I tillegg virker det som at mange av de som skriver i disse trådene, og til dels også medlemmene av KG, er svært unge og i overkant krasse i sine uttalelser.



Anonymous poster hash: b43ea...0fa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mye moderering på diskusjon.no?

Anonymous poster hash: d2370...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så klart skal drittslenging og hetsing blir moderert bort, men synes mye utenom det blir tatt bort å. Spesielt på Rampelyset. Det skal ikke mye til før de er der og modererer bort innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

For min del kunne hele rampelys blitt slettet. Ikke synes jeg det er en god unnskyldning at siden de er kjente og har valgt det selv,så må de tåle all slags drittslenging.

Kritikk er en ting,men skjønner godt at det som er ufint blir moderert bort.

Ellers så synes jeg at modereringen er grei her. Synes ikke den er spesielt streng,og jeg synes det er positivt at man tar bort stygge og hetsende innlegg,og avsporinger.

Hvis folk ikke føler at de får nok sladder så får de gå et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kunne hele rampelys blitt slettet. Ikke synes jeg det er en god unnskyldning at siden de er kjente og har valgt det selv,så må de tåle all slags drittslenging.

Kritikk er en ting,men skjønner godt at det som er ufint blir moderert bort.

 

 

Absolutt enig, jeg synes det blir stående alt for mye hets av kjendiser her som det er. Men om de som elsker å hetse bloggere og andre kjendiser finner seg et annet forum, hadde det jo vært positivt for kg. 

Anonymous poster hash: 996b4...4d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...