Gå til innhold

Kvinnediskriminerende sport?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei jeg syntes det er en fin sport som vi bør se mer av i Norge.

 

faktisk er det den sporten som har størst økning i popularitet og det er mange gode grunner til det som jeg vet å sette pris på.

 

de ser ut til å være flinke med baller og det er bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskriminerende er kanskje ikke riktig ord... Men sexistisk... JA. Her spiller man på at skal vi få folk til å i det hele tatt se på disse damene må de jo ihvertfall se digg ut... Om det er premisset kan man like gjerne legge ned hele dritten

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt sexistisk. Blir som om det skulle vært et krav om tanga -og bare tanga for norsk mannefotball.

Helt latterlig. Hadde ikke sett på det der om noen hadde betalt meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskriminerende er kanskje ikke riktig ord... Men sexistisk... JA. Her spiller man på at skal vi få folk til å i det hele tatt se på disse damene må de jo ihvertfall se digg ut... Om det er premisset kan man like gjerne legge ned hele dritten

Tja. Disse såkalte mannlige "jocksene" er jo også kjent for å være damenes drømmemenn, fulle av muskler og det hele. Er det da en mannediskriminerende sport?

Anonymous poster hash: 75461...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tja. Disse såkalte mannlige "jocksene" er jo også kjent for å være damenes drømmemenn, fulle av muskler og det hele. Er det da en mannediskriminerende sport?

Anonymous poster hash: 75461...c83

 

Det er ikke diskriminerende for menn å ha muskler. Det er ikke diskriminerende for kvinner å ha pupper. Men hadde menn løpt rundt i tanga i fotball for å få folk til å se på hadde det vært sexistisk. Vi trenger ikke MER fokus på kropp enn det det allerede er. 

Anonymous poster hash: 3300d...5a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diskriminerende er kanskje ikke riktig ord... Men sexistisk... JA. Her spiller man på at skal vi få folk til å i det hele tatt se på disse damene må de jo ihvertfall se digg ut... Om det er premisset kan man like gjerne legge ned hele dritten

 

Så jeg regner med at du syns dette er en ekstremt sexistisk idrett da:

153.jpg

Anonymous poster hash: 2b6b9...b9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så jeg regner med at du syns dette er en ekstremt sexistisk idrett da:

153.jpg

Anonymous poster hash: 2b6b9...b9f

 

Er det en idrett?

Anonymous poster hash: 68cea...efd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så jeg regner med at du syns dette er en ekstremt sexistisk idrett da:

153.jpg

Anonymous poster hash: 2b6b9...b9f

 

I en "idrett" der det handler om å vise muskler og kropp, er det ikke så rart at man viser kropp. Men i en idrett som handler om å spille ball er det jævlig rart at man spiller i bare undertøyet! Er du tilbakestående eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så jeg regner med at du syns dette er en ekstremt sexistisk idrett da:

153.jpg

Anonymous poster hash: 2b6b9...b9f

 

Hele poenget med denne idretten er jo å vise seg frem. Da kan du ikke dekke seg til. Det finnes også kvinner som gjør dette, så dette blir på lik linje.

 

Har til gode å se mannlige amerikanske fotballspillere som spiller i bare undertøyet.

Anonymous poster hash: 7b0dd...eef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem er det egentlig som blir diskriminert her? Er det dere? Er det de damene som spiller? Er de utsatt for tvang? Hvem vet, kanskje de er ekshibisjonister? Ikke noe galt i det.



Anonymous poster hash: 75461...c83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...