Gå til innhold

Det er da ikke vanlig å få dette til med sminke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Enig med AB. Syns det er vanskelig å dekke/skjule tørre skorper. Det er vanskelig å skjule underhudskviser som buler ut også, men tørre skorper er minst like vanskelig. 

Anonymous poster hash: 6be83...258

 

 

Ja det kan nok variere fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk på TV får jo foundation påført med air-brush. Ergo de får et veldig tykt lag med foundation på. Det gir et veldig jevnt lag også. Så hun her har nok like tykt lag med "sparkel" på huden.

 

Det ser bra ut på TV og bilder, men i dagslys ser det ikke bra ut.



Anonymous poster hash: 339a4...b32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Folk på TV får jo foundation påført med air-brush. Ergo de får et veldig tykt lag med foundation på. Det gir et veldig jevnt lag også. Så hun her har nok like tykt lag med "sparkel" på huden.

 

Det ser bra ut på TV og bilder, men i dagslys ser det ikke bra ut.

Anonymous poster hash: 339a4...b32

 

 

Men jeg regner med at det ødelegger veldig mye for huden, å ha slike mengder sminke på huden. Hudproblemene blir ikke akkurat bedre. Bare tenk på de som bruker så mye sminke hver dag? Uff. 

Anonymous poster hash: 6be83...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne forandringen går fint an med bare sminke, men som andre har nevnt dette ser ikke like bra ut i dagslys. Kom nylig over bilder av Kim Kardashian tatt av paparazzier og det var noe helt annet enn de bildene man ellers ser av henne! Hun var oppdollet da også, ikke noe no-makeup greier. Så lyset bildet er tatt i er også avgjørende.



Anonymous poster hash: 5491d...690
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det ikke til, og da begynner jeg å lure. Jeg kjøper dyr sminke, har glomineral foundatio, en "fulldekkende" concealer fra Dior, etc.- men de gangene jeg sliter med kviser (sånn 3-4 kviser), har jeg problemer med å "gjemme" dem, og da begynner jeg å lure på hva enkelte bruker i ansiktet når forandringene er så dramatiske.  Anonymous poster hash: 6be83...258

Det er spesielle måter du må dekke urenheter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se på denne jenta, hun får det til.

 

Hun har jo veldig mange lang. Men bruker lite av hvert produkt.

Anonymous poster hash: 339a4...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Denne forandringen går fint an med bare sminke, men som andre har nevnt dette ser ikke like bra ut i dagslys. Kom nylig over bilder av Kim Kardashian tatt av paparazzier og det var noe helt annet enn de bildene man ellers ser av henne! Hun var oppdollet da også, ikke noe no-makeup greier. Så lyset bildet er tatt i er også avgjørende.

Anonymous poster hash: 5491d...690

 

 

Kan tenke meg det, ja, også renner vel sminken bort etterhvert (for et mareritt å ha på om sommeren), så jeg regner med at en må ha med sminke for å opprettholde resultatet. Kan du forresten linke til bilde av Kim Kardashian? Interessant å se hvordan det ser ut.

 

Det er spesielle måter du må dekke urenheter på.

 

Hvilken måter da? Masse lag på sminke? Høres veldig slitsomt ut  :fnise:

Anonymous poster hash: 6be83...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på denne jenta, hun får det til.

 

 

Der var ikke forandringen så markant, og hun hadde ikke en veldig uren hud i utgangspunktet. 

Anonymous poster hash: 6be83...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det, ja, også renner vel sminken bort etterhvert (for et mareritt å ha på om sommeren), så jeg regner med at en må ha med sminke for å opprettholde resultatet. Kan du forresten linke til bilde av Kim Kardashian? Interessant å se hvordan det ser ut.  Hvilken måter da? Masse lag på sminke? Høres veldig slitsomt ut  :fnise:Anonymous poster hash: 6be83...258

Haha neida, men jeg tror absolutt det går å sminke seg så "feilfritt"... Kan hende det ser bedre ut på bilder, men likevel :) et triks jeg fant en gang var at man tar concealer og dekker hver enketl kvise, på den måten dekker det bedre enn om du tar concealer eller foundation på hele området der det er urenheter(eller ikke gjøre noe spesielt for urenhetene i det hele tatt)... Og det er nok ikke det eneste trikset som finnes der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan tenke meg det, ja, også renner vel sminken bort etterhvert (for et mareritt å ha på om sommeren), så jeg regner med at en må ha med sminke for å opprettholde resultatet. Kan du forresten linke til bilde av Kim Kardashian? Interessant å se hvordan det ser ut.

 

 

Hvilken måter da? Masse lag på sminke? Høres veldig slitsomt ut  :fnise:

Anonymous poster hash: 6be83...258

 

 

Du må ta på concealer etter foundation. Sitt/stå nært et speil i gått lys og bare trykk forsiktig på kvisene. Tapp forsiktig på og fortsett til det har blendet seg ut, og så gjør du det igjen. Men pass på at det blender seg godt ut med foundationen/fargen rundt kvisa.

Anonymous poster hash: 82ce9...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det funker ikke så lett, har prøvd. Heldigvis sliter jeg ikke så mye med kviser at det er et problem for meg at det ikke gå an å gjemme de bort, så da skjønner jeg ikke hva folk putter i ansiktet for å få en slik forandring.

Ah, så flere lag med sminke og concealer, og det må tørke innimellom? Kan tenke meg det tar tid, og at en må ha litt erfaring. Ikke rart jeg ikke får det til da ;)

Anonymous poster hash: 6be83...258

Det blir nesten litt som å male ett møbel. For å dekke hele møblet med farge må du male i flere lag og la hvert strøk tørke innimellom, eller så bare drar du malingen utover og du får aldri dekket alt. Samme med sminke egentlig. Ikke at du trenger å la den tørke i flere timer, noen minutter holder. Grønt hjelper til å tone ned rødfargen. Jeg som er omtrent knæsj rød på haka gjør dette innimellom.

Anonymous poster hash: ff546...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg regner med at det ødelegger veldig mye for huden, å ha slike mengder sminke på huden. Hudproblemene blir ikke akkurat bedre. Bare tenk på de som bruker så mye sminke hver dag? Uff.

Anonymous poster hash: 6be83...258

Jeg klæsjer på innimellom, men jeg er så lei av kommentarer om det kvisebefengte trynet mitt. Utrolig stygt er det og. Hjelper ikke å gå med masse sminke nei. Men når jeg ellers ser ut som en rusmisbruker uten så gjør det ikke noe særlig godt inntrykk å gå uten..

Anonymous poster hash: ff546...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...