Gå til innhold

Venninne som stinker dritt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje hun har utlagt tarm.

Sånn med pose å magen.

Da kan de jo ikke noe for det.

Jeg har sett henne naken så jeg tror jeg hadde visst om det da?

Anonymous poster hash: 0992d...f45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett henne naken så jeg tror jeg hadde visst om det da?

Anonymous poster hash: 0992d...f45

:blink:

:wow:

Ja, nei. Da har hun vel irritabel tykktarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mulig. Jeg har en venninne som hele tiden synes det lukter avføring. Overalt! Hun anklager meg for å ha prompet flere ganger om dagen, hun anklager andre venner for å prompe flere ganger om dagen. De gangene hun har anklaget meg for å prompe, har jeg ikke prompet, ei heller kjent noen prompelukt. Ingen av oss andre klarer å lukte det hun lukter i de aller fleste tilfellene og vi har spurt hverandre hvor hun finner luktene fra. Noen er bare ekstremt sensitive på lukter, tror jeg. Denne venninnen er generelt ekstremt opptatt av lukter, om det er gode lukter eller dårlige lukter. Hun har vel bare en mer ømfintlig nese og er generelt mer interessert i lukter, kanskje.

http://en.wikipedia.org/wiki/Parosmia

Anonymous poster hash: b1d91...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter det av munnen hennes? Kan være hun har diabetes som hun kanskje ikke vet om, eller at hun går lenge uten å spise. Da stinker det stramt, litt aceton-ish, fra ånden. Mormor har diabetes, og ånden hennes lukter helt forferdelig til tider, kan luktes fra lang avstand... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en autoimmunsykdom og jeg lukter skikkelig stramt når sykdommen er ille. Uansett hvor mye jeg dusjer lukter jeg. Kan det være noe slikt hun sliter med?

Jeg tror jeg ville skrevet et brev à la "Jeg mener ikke noe vondt med det, men tenker at det er bedre at du vet det. innimellom lukter du litt stramt." Da slipper hun å måtte svare.

Anonymous poster hash: 4a661...af6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ren og pen ut, man skulle aldri trodd at hun stinker når man bare ser på henne.

Ja men uansett om hun dusjer eller ei kommer denne stanken?? Har vært med henne rett etter hun har dusjet og til og med da kan jeg kjenne det...

Ja?

Anonymous poster hash: 0992d...f45

Garantert deodoranten. Bare si til henne at hun burde bytte deodorant :) Jeg hadde ikke tatt det ille opp, hadde vært glad om noen sa ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstrem lavkarbodiett da?

Det er mulig.

Har en venninne der moren har innført lavkarbo for hele familien og hun har veldig stram kroppslukt.

Men hun er klar over det og har begynt å smugspise normal mat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får man stram kroppslukt av lavkarbo?



Anonymous poster hash: 23be3...4b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en sjef som gikk på streng lavkarbo og var i ketose, det luktet skikkelig ille av henne. Virkelig ille, kjente det fra lang avstand.

Lukten kan også komme fra mage/tarm-sykdommer, eller fra tenner/tannkjøtt hvis hun har en sykdom der (eller er sløv med tanntråd og tannpuss sånn at matrester ligger og råtner.). Har kjent sånn lukt fra beboere på et sykehjem jeg jobbet på.

Uansett, er dere gode venninner så ville jeg tatt det opp med henne. Mest trolig så merker hun det ikke selv, mens alle andre gjør det. Personlig ville jeg satt pris på å bli gjort oppmerksom på det hadde det vært meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får man stram kroppslukt av lavkarbo?

Anonymous poster hash: 23be3...4b6

Ketosen danner avfalls/ giftstoffer.

Best kroppslukt har visst vegetarianere. Var selv vegetarianer i noen år, og fikk i blant høre at jeg luktet naturlig veldig godt da, men man får jo dessverre ikke kjent sin egen kroppslukt ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan faktisk også være at klærne hennes ikke har fått tørke skikkelig og har fått jordslag. DET er ikke en god lukt, for å si det sånn...

Det er vond lukt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Røyker hun mye hasj? Har en venninne som røyker daglig (desverre) og hun luker dritt hele tiden.



Anonymous poster hash: b6c4e...d00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som absolutt stinker dritt! Jeg tør ikke si det til henne jeg har kjent henne i lang tid og av og til stinker hun så mye at jeg finner på unnskyldninger til at jeg må gå eller går på do når jeg kjenner stanken og nesten stapper såpe i nesen.. Hva bør jeg gjøre? Anonymous poster hash: 0992d...f45

Kanskje hun er en av dem som påstår på forumet at de er lukt -og svettefrie, og derfor ikke trenger å dusje oftere enn hver tredje dag (ref, tråden: "Jeg må ærlig innrømme en ting..."). ;)

Det er fryktelig vanskelig å si det, men om du skal fortsette å omgås henne, har du kanskje ikke noe valg?

Anonymous poster hash: e82c1...9d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Lukter hun dritt som i avføring, eller "bare" vondt? Jeg synes den "gamle" Lano-såpen hadde en slags svak lukt av bæsj, så det kan jo være en dusjsåpe, deo eller noe sånt som rett og slett lukter vondt på henne? Jeg fikk en parfyme en gang - god kvalitet og alt - men på meg stinket den regelrett kattepiss. Du kan jo snike på badet hennes en gang og lukte på produktene hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Røyker hun mye hasj? Har en venninne som røyker daglig (desverre) og hun luker dritt hele tiden.

Anonymous poster hash: b6c4e...d00

Jeg har en kamerat som røyker daglig (han er nederlandsk og bor i en by utenfor Amsterdam) som ikke lukter noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kamerat som røyker daglig (han er nederlandsk og bor i en by utenfor Amsterdam) som ikke lukter noe.

Interessant, takk for meget relevant og nyttig info. Jeg har en venninne som dusjer veldig sjelden og likevel ikke lukter noe som helst. Kanskje du har en venn som dusjer sjelden og stinker? Fortell meg mer, jeg nærmest besvimer av spenning.

Anonymous poster hash: b6c4e...d00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant, takk for meget relevant og nyttig info. Jeg har en venninne som dusjer veldig sjelden og likevel ikke lukter noe som helst. Kanskje du har en venn som dusjer sjelden og stinker? Fortell meg mer, jeg nærmest besvimer av spenning.

Anonymous poster hash: b6c4e...d00

Du forstod vel poenget, din idiot! Hvis ikke; poenget var at hasjrøykingen ikke nødvendigvis har noe å si.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er for fisefine i dag. Prøv å gå 3-4 dager på utflukt så stinker du også. Lukter du ikke mye etter det har du bra kroppslukt.



Anonymous poster hash: e71a6...b37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...