Gå til innhold

Venninne som stinker dritt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en venninne som absolutt stinker dritt! Jeg tør ikke si det til henne jeg har kjent henne i lang tid og av og til stinker hun så mye at jeg finner på unnskyldninger til at jeg må gå eller går på do når jeg kjenner stanken og nesten stapper såpe i nesen..

Hva bør jeg gjøre?



Anonymous poster hash: 0992d...f45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor god venninne er du om du lar hun fortsette å stinke dritt? Har jeg kamerater som lukter surt så sier jeg ifra. "Dude! Det lukter kompost her... Stikk for faen og ta deg en dusj før vi stikker ut!". Mulig din sjargong med henne må være litt annerledes enn våres da.. :P

Endret av Timza
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er du som stinker dritt da? Og at hun ikke tør å si ifra?

Anonymous poster hash: fddf8...09b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si fra. Ser hun ren og pen ut eller er det lett å forstå at hun lukter skit?



Anonymous poster hash: 3e578...a76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor god venninne er du om du lar hun fortsette å stinke dritt? Har jeg kamerater som lukter surt så sier jeg ifra. "Dude! Det lukter kompost her... Stikk for faen og ta deg en dusj før vi stikker ut!". Mulig din sjargong med henne må være litt annerledes enn våres da.. :P

Det virker mye lettere å være gutt noen ganger. Man bare sier det rett frem uten at det blir tatt personlig. Mens jenter skal komplisere ting, være redd for å såre, og bli såret...

Anonymous poster hash: 74b36...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker mye lettere å være gutt noen ganger. Man bare sier det rett frem uten at det blir tatt personlig. Mens jenter skal komplisere ting, være redd for å såre, og bli såret...

Anonymous poster hash: 74b36...6c9

Hvor er logikken? Man sier jo ifra for å være snill, ikke for å såre. Det er jo sannelig bedre at man sier ifra når man er på tomannshånd, enn at stakkars jenta går rundt og lukter møkk sammen med flere folk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror faktisk jeg ville lånt badet og luktet på parfymer og deodoranter:P Ting kan lukte litt ulikt ut fra hvilke gener man har, og jeg synes sånn shea-greier stinker som satans muggne ræv :fnise: Mens andre synes det lukter godt.

Men er nå bare å ta det på tomannshånd; at du ikke sier dette for å være slem, men at du føler du ville vært en dårligere venninne om du ikke sa i fra om det, så da får hun heller bare være sint på deg. Og så sier du at hun ikke lukter så greit(ikke si stinker dritt:P). Bare vært litt ydmyk!:)



Anonymous poster hash: 799bf...828
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si fra. Ser hun ren og pen ut eller er det lett å forstå at hun lukter skit?

Anonymous poster hash: 3e578...a76

Hun ser ren og pen ut, man skulle aldri trodd at hun stinker når man bare ser på henne.

Hvor god venninne er du om du lar hun fortsette å stinke dritt? Har jeg kamerater som lukter surt så sier jeg ifra. "Dude! Det lukter kompost her... Stikk for faen og ta deg en dusj før vi stikker ut!". Mulig din sjargong med henne må være litt annerledes enn våres da.. :P

Ja men uansett om hun dusjer eller ei kommer denne stanken?? Har vært med henne rett etter hun har dusjet og til og med da kan jeg kjenne det...

Sikker på at det ikke er du som stinker dritt da? Og at hun ikke tør å si ifra?

Anonymous poster hash: fddf8...09b

Ja?

Anonymous poster hash: 0992d...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ren og pen ut, man skulle aldri trodd at hun stinker når man bare ser på henne.

Ja men uansett om hun dusjer eller ei kommer denne stanken?? Har vært med henne rett etter hun har dusjet og til og med da kan jeg kjenne det...

Ja?

Anonymous poster hash: 0992d...f45

kan være det er klærne, at de ikke blir vaska riktig, lukter rottent. Eller at du reagerer på dusjsåpe, parfyme...

Anonymous poster hash: f8a5a...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ren og pen ut, man skulle aldri trodd at hun stinker når man bare ser på henne. Ja men uansett om hun dusjer eller ei kommer denne stanken?? Har vært med henne rett etter hun har dusjet og til og med da kan jeg kjenne det...Ja? Anonymous poster hash: 0992d...f45

Hvordan er stanken? Er det svettelukt eller kan det være noen produkter hun bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som absolutt stinker dritt! Jeg tør ikke si det til henne jeg har kjent henne i lang tid og av og til stinker hun så mye at jeg finner på unnskyldninger til at jeg må gå eller går på do når jeg kjenner stanken og nesten stapper såpe i nesen..

Hva bør jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 0992d...f45

Oi, kjip situasjon :(!

Hva lukter hun da?

Anonymous poster hash: be21b...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være det er klærne, at de ikke blir vaska riktig, lukter rottent. Eller at du reagerer på dusjsåpe, parfyme...

Anonymous poster hash: f8a5a...3c7

Det er en parfyme som jeg kjenner på kvinner fra tid til annen (mest eldre damer). Den stinker rett og slett gamle søpleposer og råtne egg.... så ille er den at jeg faktisk har gått av bussen for å unnslippe.

De kan umulig vite hvor ille det lukter. Enkelte rundt 30- 50 bruker den også, og den er like ille da også.

Men ellers TS: Er hun på kronisk lavkarbodiett? Da produserer kroppen avfallsstoffer og aceton som visstnok gir en veldig vond kroppslukt.

Google det.

Endret av Ibsenfrue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan være det er klærne, at de ikke blir vaska riktig, lukter rottent. Eller at du reagerer på dusjsåpe, parfyme...

Anonymous poster hash: f8a5a...3c7

Det kan faktisk også være at klærne hennes ikke har fått tørke skikkelig og har fått jordslag. DET er ikke en god lukt, for å si det sånn...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være det er klærne, at de ikke blir vaska riktig, lukter rottent. Eller at du reagerer på dusjsåpe, parfyme...

Anonymous poster hash: f8a5a...3c7

Skulle ikke tenke meg at det kunne vært klærene... men dusjsåpe kan det være?

Det er en parfyme som jeg kjenner på kvinner fra tid til annen (mest eldre damer). Den stinker rett og slett gamle søpleposer og råtne egg.... så ille er den at jeg faktisk har gått av bussen for å unnslippe.

De kan umulig vite hvor ille det lukter. Enkelte rundt 30- 50 bruker den også, og den er like ille da også.

Men ellers TS: Er hun på kronisk lavkarbodiett? Da produserer kroppen avfallsstoffer og aceton som visstnok gir en veldig vond kroppslukt.

Google det.

Jeg bruker selv parfymen hun bruker så det kan umulig være parfymen

Hvordan er stanken? Er det svettelukt eller kan det være noen produkter hun bruker?

Det er ikke svettelukt, aner ikke hvordan jeg skal forklare lukten...

Anonymous poster hash: 0992d...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen damer som har en lukt som jeg bare virkelig ikke fikser. Det er rene og skikkelige folk så det har ikke med hygenen å gjøre, men det er en veldig tung og stram lukt. Jeg vet ikke om det er en parfyme eller om det bare er kroppslukteni eller hva det er, men jeg nå bare forlate rommet.

Kan det være noe slikt noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle ikke tenke meg at det kunne vært klærene... men dusjsåpe kan det være?

Jeg bruker selv parfymen hun bruker så det kan umulig være parfymen

Det er ikke svettelukt, aner ikke hvordan jeg skal forklare lukten...

Anonymous poster hash: 0992d...f45

Ekstrem lavkarbodiett da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Eller sá kan det ogsá vaere at kanskje TS er veldig fólsom med lukter generelt? Noen kan merke lukter mye sterkere enn andre folk. Bare en tanke.

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller sá kan det ogsá vaere at kanskje TS er veldig fólsom med lukter generelt? Noen kan merke lukter mye sterkere enn andre folk. Bare en tanke.

Det kan være mulig. Jeg har en venninne som hele tiden synes det lukter avføring. Overalt! Hun anklager meg for å ha prompet flere ganger om dagen, hun anklager andre venner for å prompe flere ganger om dagen. De gangene hun har anklaget meg for å prompe, har jeg ikke prompet, ei heller kjent noen prompelukt. Ingen av oss andre klarer å lukte det hun lukter i de aller fleste tilfellene og vi har spurt hverandre hvor hun finner luktene fra. Noen er bare ekstremt sensitive på lukter, tror jeg. Denne venninnen er generelt ekstremt opptatt av lukter, om det er gode lukter eller dårlige lukter. Hun har vel bare en mer ømfintlig nese og er generelt mer interessert i lukter, kanskje.

Men det er jo mulig at TS sitt problem er reelt. I så fall bør hun kanskje finne ut av om det er klærne eller venninnen. Litt vanskelig, kanskje, men TS bør vel kanskje også hinte til venninnen om lukten - på en snill måte. TS, hvilken lukt/kombinasjon av lukter er det? Selv om du ikke kommer på akkurat hvilken lukt det gjelder, er det noen assosiasjoner du får til lukten, eller noe den kan sammenliknes med?

Anonymous poster hash: 63fed...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen damer som har en lukt som jeg bare virkelig ikke fikser. Det er rene og skikkelige folk så det har ikke med hygenen å gjøre, men det er en veldig tung og stram lukt. Jeg vet ikke om det er en parfyme eller om det bare er kroppslukteni eller hva det er, men jeg nå bare forlate rommet.

Kan det være noe slikt noe?

Nei tror ikke det

Ekstrem lavkarbodiett da?

nei

Eller sá kan det ogsá vaere at kanskje TS er veldig fólsom med lukter generelt? Noen kan merke lukter mye sterkere enn andre folk. Bare en tanke.

tror nok ikke det, er vanligvis en person som ikke legger merke til det men med henne merker jeg det sykt godt og itillegg har jeg en annen som har sagt det til meg at hun lukter dritt

Anonymous poster hash: 0992d...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...