Gå til innhold

Spørre om hvorfor man er mislikt?


Summers

Anbefalte innlegg

Det var en som var "forbannet på meg" fordi, ifølge hans hode, så var jeg sint/sur på han. Noe jeg ikke var, og jeg fatter ikke hvorfor han trodde det... Noen folk er bare sære.

Anonymous poster hash: c1718...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke hvilke holninger du har frontet her inne. Men, dersom jenta er skarp, så klarer hun å forstå hvilke verdier og holdinger du har utifra hvordan du ordlegger deg og reagerer på ting generelt. Hun kan ikke vite nøyaktig hvordan du tenker, men få en generell ide om hvor landet ligger.

Anonymous poster hash: a1d74...8ff

Støtter denne. Nå vet jeg ikke helt hvilke holdninger trådstarter har frontet her inne, men det er ofte sånn at mennesker med god intuisjon kan mislike folk basert på en persons fremtreden. Det handler ikke om at du nødvendigvis har gjort noe galt/slemt mot henne, men underbevisstheten til personen fanger likevel opp at du ikke er en type person hun bør omgås.

Jeg opplever i hvert fall selv at jeg ganske umiddelbart kan mislike noen, selv om de aldri har gjort noe slemt mot meg. Vanskelig å sette fingeren på det, men handler nok ofte om at de fremstår som falske/glatte/kyniske etc.

Og så får du bare tenke at man ikke kan være likt av alle, og bare legge den ballen der død. Jeg tror ikke du kommer til å få et konstruktivt svar om du spør i hvert fall...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...