Gå til innhold

Skriv ned det du har lyst til å fortelle til noen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge savnet en tråd hvor en kan skrive om små hendelser og andre ting i hverdagen, uten å måtte tenke på mottakeren eller ha noen filter. Å kunne skrive om relevante og irrelevante ting i hverdagen, ting som gjør en glad og ting som gjør en trist, om den kjekke gutten en møter på universitetet eller den pinlige stemningen som oppsto under middagen, om den fine komplimenten du fikk eller en sårende kommentar. Legger denne under samliv- og relasjoner, ettersom som slike ting ofte har å gjøre med relasjoner til andre mennesker.



Anonymous poster hash: 47687...991
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen?

Det er en mann i min omgangskrets som jeg syns er ganske kjekk, men som jeg ikke ser så ofte, som har gjort meg litt glad. Han er en god del eldre enn meg, men han har begynt å legge merke til meg ved å se på meg lenge og blir skvetter litt med øynene når han legger merke til deg. Litt små glede i hverdagen, selv om jeg vet at det aldri kommer til å skje noe mellom oss.



Anonymous poster hash: 47687...991
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm! Har en i klassen min som jeg liksom ikke helt vet om jeg liker eller ikke. Han er super hyggelig, snill, søt og har verdens fineste dialekt. Ikke min type i det hele tatt, men han er bare så nydelig.. Ahh!



Anonymous poster hash: 0dfd3...6cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm! Har en i klassen min som jeg liksom ikke helt vet om jeg liker eller ikke. Han er super hyggelig, snill, søt og har verdens fineste dialekt. Ikke min type i det hele tatt, men han er bare så nydelig.. Ahh!

Anonymous poster hash: 0dfd3...6cc

Du liker personligheten og væremåten hans, og det er en veldig god start. :romeo:

Anonymous poster hash: 47687...991

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvem jeg vil fortelle det til, men er så lei av å ikke bli tatt på alvor. Å bli oversett, å være utenfor i sosiale settinger. Alltid være den rare, som ingen er enig med. Bli tråkka på.



Anonymous poster hash: 44c85...e24
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil, jeg må flytte! Helst nå!

Er uendelig lei av å bo her.

Anonymous poster hash: aabc8...82f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins dagbøker her inne. Opprett en slik :)



Anonymous poster hash: 7f686...ca5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tråd! Skal komme sterkere tilbake. Må sove nå :)

Flott :-)

Vet ikke hvem jeg vil fortelle det til, men er så lei av å ikke bli tatt på alvor. Å bli oversett, å være utenfor i sosiale settinger. Alltid være den rare, som ingen er enig med. Bli tråkka på.

Anonymous poster hash: 44c85...e24

Det må være tungt. Kan det ha noe å gjøre med at du er usikker som person? Tror det er lettere å overkjøre mennesker som er usikre. Veldig dårlig gjort, men lær deg å overse de menneskene som overser deg og ta større plass!

Jeg vil, jeg må flytte! Helst nå!

Er uendelig lei av å bo her.

Anonymous poster hash: aabc8...82f

Jeg er faktisk litt i samme situasjon som deg. Er så lei av å bo her, og føler at jeg trenger nye utfordringer, nye omgivelser og nye bekjentskap! Det ordner seg nok, må bare holde ut litt og gjøre det beste ut av dagen.

Anonymous poster hash: 47687...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker personligheten og væremåten hans, og det er en veldig god start. :romeo:

Anonymous poster hash: 47687...991

Ja, er jo det :dagens-rose: klinet med han på en klassefest en gang når vi satt ute, var før vi skulle på byen.. Og rett etter det sa han at han ikke ville være med noen på klassen på den måten og det skjønner jeg og... Men dette er en måned siden og da viste jeg at jeg ikke likte han på den måten, men nå er jeg bare usikker..

Anonymous poster hash: 0dfd3...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins dagbøker her inne. Opprett en slik :)

Anonymous poster hash: 7f686...ca5

Jeg er ikke interessert i å skrive dagbok, men syns det er befriende å dele info med andre, info som en ikke vil eller kan fortelle til noen andre, tror det er mange som er i samme situasjon. Det er greit å bare kunne skrive noe helt anonymt.

Anonymous poster hash: 47687...991

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo det :dagens-rose: klinet med han på en klassefest en gang når vi satt ute, var før vi skulle på byen.. Og rett etter det sa han at han ikke ville være med noen på klassen på den måten og det skjønner jeg og... Men dette er en måned siden og da viste jeg at jeg ikke likte han på den måten, men nå er jeg bare usikker..

Anonymous poster hash: 0dfd3...6cc

Så søtt! Du får prøve å bli enda bedre kjent med ham og bare ta det som det kommer :)

Anonymous poster hash: 47687...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt! Du får prøve å bli enda bedre kjent med ham og bare ta det som det kommer :)

Anonymous poster hash: 47687...991

Haha! Føles ut som om jeg er 10 år igjen eller noe :fnise: Men ja, vi snapper jo sammen og snakker sammen hver dag liksom. Jobber med eksamen på skolen i forskjellige grupper og han pleier å komme innom gruppen min og jeg innom gruppen hans. Syntes det er så koselig. Spssielt når de jeg er på gruppe med går for å kjøpe noe så sitter han igjen og snakker masse :wow:

Anonymous poster hash: 0dfd3...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er livredd for at utveksling kommer til å bli grusom. Kjenner ingen og føler at alle andre kommer godt overens. Er skikkelig outsider. Er min egen feil også, tar ikke initativ til kontakt. Hadde vanligvis gjort det, men er i en skikkelig vond fase for tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er livredd for at utveksling kommer til å bli grusom. Kjenner ingen og føler at alle andre kommer godt overens. Er skikkelig outsider. Er min egen feil også, tar ikke initativ til kontakt. Hadde vanligvis gjort det, men er i en skikkelig vond fase for tiden.

Ååå uffda.. Hørtes ikke gøy ut, spessielt ikke når man er langt unna hjemme.. Men prøv deg frem, start å snakk med en så kommer du deg sakte, men sikkert inn i en gjeng! Vær deg selv og ta iniativ så går nok dette bra! Ikke la denne vonde fasen komme i veien for en utveksling som kan bli et supert minne for livet :blomst:

Anonymous poster hash: 0dfd3...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor forsatt hjemme i en alder av 21 år. Jente her. Føler ikke at jeg kommer meg noen vei. Jobber midlertidig på et sykehjem, og har jobbet der i over 1 år nå. Prøver å søke på relevante stillinger sånn at jeg får komme meg vekk, men jeg får bare ikke napp. Blæh. :(

Kommer til å gro hjemme til jeg er 50...



Anonymous poster hash: d225c...dc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er en gutt jeg liker, som nå har flyttet utenlands for å studere. Det er snart 2 måneder siden jeg så han sist, og jeg savner han noe fælt. Vi datet noen måneder før han dro, men skjønte jo forsåvidt at det ikke kunne bli noe mer med tanke på at han skulle flytte. Heldigvis er han tilbake om en måned. Hadde slik troa på oss to! Han klarerte først etter at han hadde dratt at følelsene kanskje ikke var tilstede likevel (fant ut det når vi hadde vært borte fra hverandre en stund) og han aldri hadde lyst på noe forhold. Dette gjorde veldig vondt fordi jeg tillot meg selv å falle for han, når jeg egentlig prøvde å holde meg unna før det ble noe mer. Føler meg som et prosjekt siden vi så og si var "ekslusive"

Er bare han jeg vil ha, men skjønner jeg må gi slipp på han. Likevel gir han håpet om "får se hva som skjer" når han kommer hjem. Vil ikke gå fem på, for har brent meg kraftig på den tidligere, men kan likevel ikke slutte å håpe... Godt å bare få det ut en plass, siden jeg ikke har pratet med noe om dette.



Anonymous poster hash: cd7ae...2f4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være tungt. Kan det ha noe å gjøre med at du er usikker som person? Tror det er lettere å overkjøre mennesker som er usikre. Veldig dårlig gjort, men lær deg å overse de menneskene som overser deg og ta større plass!

Anonymous poster hash: 47687...991

Takk for at du gadd å svare meg. Ja, er nok det. Men øver meg på å bli bedre, men selv om jeg har blitt bedre på å drite i at jeg er utenfor, blir oversett osv er det tungt. Spesielt siden jeg prøver å være sosial og å hevde meg selv mer enn før. På jobben, med familien, med venner, hobbyene mine. Uansett hvor jeg er har jeg klump i magen. Ikke hele tiden, men som regel en eller flere ganger i løpet av tiden. Kan ta meg selv i å nesten ebgynne gråter flere ganger om dagen. Men får slutte å synes synd på meg selv, og gi enda mer f. Men kommer til å ende opp som en ensom ulv... Huff, blei sutrete detta, men deilig å få ut :)

Anonymous poster hash: 44c85...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor forsatt hjemme i en alder av 21 år. Jente her. Føler ikke at jeg kommer meg noen vei. Jobber midlertidig på et sykehjem, og har jobbet der i over 1 år nå. Prøver å søke på relevante stillinger sånn at jeg får komme meg vekk, men jeg får bare ikke napp. Blæh. :(

Kommer til å gro hjemme til jeg er 50...

Anonymous poster hash: d225c...dc7

Nei nei nei!! Ikke tenk sånn! Det er nå du skal være positiv :laugh: Ting ordner seg alltid til slutt, og det skjer når man minst forventer det. Har du tenkt på å kanskje begynne å studere, eller er du ferdig med det?

Anonymous poster hash: 0dfd3...6cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er penere enn meg, ikke min type, har sikkert ikke følelser for meg og vi kunne uansett ikke vært sammen... Men vi tilbrakte en uke sammen, satt sammen hver natt og snakket og jeg klarer ikke å slutte å tenke på ham.



Anonymous poster hash: 11653...d0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...