Gå til innhold

Vi har knapt hatt sex på flere år men hun drømmer om hus og barn, hallo?


gutten80

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvem som gikk inn i denne tråden, leste igjennom det ts sa, og konkluderte med "dette er en mann jeg ønsker å satse på! Best å sende han en pm og be han med på date! Kjempe god idé!" Ærlig talt kvinner, ha litt selvrespekt.

Anonymous poster hash: 259d4...9d7

Tror kanskje det er kvinner som festet seg ved "oppunder mill i årslønn" og "kresen, så jeg venter til leilighet til 4 mill dukker opp" og "ferie til 200 000" ...

Anonymous poster hash: 512f9...324

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Jeg trodde det var ganske mange som tenker igjennom og planlegger bruddet sitt før man gjør det slutt med ektefelle/samboer. Jeg gjorde det, tenkte for og imot i månedsvis mens jeg samtidig reduserte sløseforbruket mitt og la meg opp penger. Flere jeg kjenner har gjort det samme. Hvis man har bodd sammen i "tørt forhold" i flere år, så klarer man fint et år til. Det går jo greit, praktisk sett.

Tror damen til HI er fullstendig klar over at forholdet er over, men stikker hodet i sanden som noen sa.

Anonymous poster hash: 30432...c49

Er ikke snakk om at TS vurderer og drøfter i et par måneder mens han legger unna penger for å unngå å havne på hospits. Og det er ingen barn å ta hensyn til her. Han gav opp hele forholdet for et år siden og har siden det kastet bort samboerens følelser, tid og fertile vindu på å lete etter Den Ultimate Ungkarsleiligheten. Endret av Ultiva
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke snakk om at TS vurderer og drøfter i et par måneder mens han legger unna penger for å unngå å havne på hospits. Han gav opp forholdet for et år siden og har siden det kastet bort samboerens følelser, tid og fertile vindu på å lete etter Den Ultimate Ungkarsleiligheten.

Hun er ikke noe bedre. Hun kan ikke ha de rette følelsene for ham når hun ikke vil ligge med ham, men hun er villig til å leve med selvbedraget. Og ikke snakk om vindu, det høres så dumt og pretensiøst ut.

Anonymous poster hash: be112...92f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke noe bedre. Hun kan ikke ha de rette følelsene for ham når hun ikke vil ligge med ham, men hun er villig til å leve med selvbedraget. Og ikke snakk om vindu, det høres så dumt og pretensiøst ut.

Anonymous poster hash: be112...92f

Har ikke sagt at hun er noe bedre, men hun ønsker tydeligvis å fortsette forholdet. Det er jo mange som finner seg i å leve i dårlige og usunne forhold. Men det er TS som holder partneren sin for narr og kaster bort tiden hennes. Og okay, skal jeg heller kalle det fertil periode da, blir det mindre pretensiøst? Uansett så er hun ti knappe år unna 40 og har ikke like god tid som ham. Endret av Ultiva
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt at hun er noe bedre, men hun ønsker tydeligvis å fortsette forholdet. Det er jo mange som finner seg i å leve i dårlige og usunne forhold. Men det er TS som holder partneren sin for narr og kaster bort tiden hennes. Og okay, skal jegheller kalle det fertil periode da, blir det mmindre pretensiøst? Uansett så er hun ti knappe år unna 40 og har ikke like god tid som ham.

:rolleyes:

Anonymous poster hash: be112...92f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god del som kommer med personangrep på TS her, og det er stort sett damer. Er det slik at damene her mener at det er greit å drive med sex-nekt i årevis i et forhold de ønsker å beholde. Greit nok, kanskje han burde sakt dette tidligere, men dama har på mange måter satt seg selv i denne situasjonen også. Hun kan ikke forvente at hun nærmest ikke skal forholde seg til han som kjæreste, men kun som en som for venn; og så skal han ha langsiktige planer for dem som par. De bor sammen mer som venner, at han legger egne planer i en sånn situasjon er da ikke så fjernt. Og om han hadde spart til felles hus, så kunne han når som helst ombestemt seg så hun må vite hvilken risikosituasjon hun er i. Som mange har skrevet her, så forbedrer ikke et forhold seg av at man får barn sammen. Det vil være den samme gamle tralten, med en liten person i tillegg.

Endret av OlaP
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble helt dårlig av TS sine patetiske forsøk på å flashe hvor mye penger han har.. Jeg hadde også mistet sexlysten om jeg var denne dama. :spy:



Anonymous poster hash: adc92...763
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god del som kommer med personangrep på TS her, og det er stort sett damer. Er det slik at damene her mener at det er greit å drive med sex-nekt i årevis i et forhold de ønsker å beholde. Greit nok, kanskje han burde sakt dette tidligere, men dama har på mange måter satt seg selv i denne situasjonen også. Hun kan ikke forvente at hun nærmest ikke skal forholde seg til han som kjæreste, men kun som en som for venn; og så skal han ha langsiktige planer for dem som par. De bor sammen mer som venner, at han legger egne planer i en sånn situasjon er da ikke så fjernt. Og om han hadde spart til felles hus, så kunne han når som helst ombestemt seg så hun må vite hvilken risikosituasjon hun er i. Som mange har skrevet her, så forbedrer ikke et forhold seg av at man får barn sammen. Det vil være den samme gamle tralten, med en liten person i tillegg.

Manger damer og menn her inne kritiserer at han ikke har fortalt henne om sin avgjørelse enda, selv om dette har pågått i mange år.

Nå sitter han bare og lurer henne i lang tid til å tro at alt er greit, mens han venter på "drømmeleiligheten til 4 millioner, som må være perfekt" før han "sier hastalavista"(!).

Han sier at han jobber mye på dagtid og kveldstid, og da lurer jeg på hvem som tar husarbeidet mens han sparer opp til å flytte.

Anonymous poster hash: dc650...4aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke snakk om at TS vurderer og drøfter i et par måneder mens han legger unna penger for å unngå å havne på hospits. Og det er ingen barn å ta hensyn til her. Han gav opp hele forholdet for et år siden og har siden det kastet bort samboerens følelser, tid og fertile vindu på å lete etter Den Ultimate Ungkarsleiligheten.

"kaste samboerens bort følelser" er vel å ta i... Det virker ikke som om det er noen føleleser inne i bildet. Har man følelser har man lyst på sex.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"kaste samboerens bort følelser" er vel å ta i... Det virker ikke som om det er noen føleleser inne i bildet. Har man følelser har man lyst på sex.

Man bruker vel ikke 100.000 på en ferie med sin mann om man ikke har følelser?

Kanskje hun er aseksuell pga noe annet, kanskje feil p-piller?

Følelser er ikke lik sex.

Anonymous poster hash: dc650...4aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manger damer og menn her inne kritiserer at han ikke har fortalt henne om sin avgjørelse enda, selv om dette har pågått i mange år.

Nå sitter han bare og lurer henne i lang tid til å tro at alt er greit, mens han venter på "drømmeleiligheten til 4 millioner, som må være perfekt" før han "sier hastalavista"(!).

Han sier at han jobber mye på dagtid og kveldstid, og da lurer jeg på hvem som tar husarbeidet mens han sparer opp til å flytte.

Anonymous poster hash: dc650...4aa

Haha, så du mener hun skal ha betalt for husarbeidet? Eller hva er det du mener? Husarbed trenger ikke ta så mye tid, spesielt ikke når man ikke har barn så dette er bare tull fra din side. Er man i et ordentilg forhold, så vet man det, er man i et som skranter så vet man det. Det nytter ikke å sitte og tro på julenissen heller...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bruker vel ikke 100.000 på en ferie med sin mann om man ikke har følelser?

Kanskje hun er aseksuell pga noe annet, kanskje feil p-piller?

Følelser er ikke lik sex.

Anonymous poster hash: dc650...4aa

Pengebruk har IKKE noe med følelser å gjøre, derimot har sex det... Hva slags følelser er det du prater om, søskenkjærlighet? ÅÅÅ så slitsom det er.

Endret av OlaP
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bruker vel ikke 100.000 på en ferie med sin mann om man ikke har følelser?

Kanskje hun er aseksuell pga noe annet, kanskje feil p-piller?

Følelser er ikke lik sex.

Anonymous poster hash: dc650...4aa

det kan godt hun ser de 100 000 kronene som en investering for å få barn

tror TS oppgave her er å brukes til reprodusering

Anonymous poster hash: 566bb...a00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det kan godt hun ser de 100 000 kronene som en investering for å få barn

tror TS oppgave her er å brukes til reprodusering

Anonymous poster hash: 566bb...a00

Da har hun et kommunikasjonsproblem minst like mye som han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så du mener hun skal ha betalt for husarbeidet? Eller hva er det du mener? Husarbed trenger ikke ta så mye tid, spesielt ikke når man ikke har barn så dette er bare tull fra din side. Er man i et ordentilg forhold, så vet man det, er man i et som skranter så vet man det. Det nytter ikke å sitte og tro på julenissen heller...

Nei, jeg mener at jeg håper de deler det likt, så han ikke bruker henne som tjener fordi han skal spare penger.

Jeg fatter bare ikke HVORFOR han ikke kan fortelle henne om avgjørelsen sin?

HVORFOR kan han ikke flytte ut, eller at hun flytter ut?

Grunnen hans har han sagt, det er jo penger.

Og det er jævlig.

Og mange menn her inne er enige også.

En dag kommer han jo til å ha kjøpt denne leiligheten og si hadet. Jeg tipper at hvis dama hans forteller historien til hans venner, så vil han ikke ha så mange fler venner.

Hvem vil være venner med en løgner som lyver for penger?

Anonymous poster hash: dc650...4aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle som bruker sex som pressmiddel bør skamme seg, synes det er akkurat like ille som at han bor med henne for å spare opp



Anonymous poster hash: 566bb...a00
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg mener at jeg håper de deler det likt, så han ikke bruker henne som tjener fordi han skal spare penger.

Jeg fatter bare ikke HVORFOR han ikke kan fortelle henne om avgjørelsen sin?

HVORFOR kan han ikke flytte ut, eller at hun flytter ut?

Grunnen hans har han sagt, det er jo penger.

Og det er jævlig.

Og mange menn her inne er enige også.

En dag kommer han jo til å ha kjøpt denne leiligheten og si hadet. Jeg tipper at hvis dama hans forteller historien til hans venner, så vil han ikke ha så mange fler venner.

Hvem vil være venner med en løgner som lyver for penger?

Anonymous poster hash: dc650...4aa

Lyver? De har ikke sex, de har nærmest ikke et forhold. De er ikke 50 år, de er 30. Alt er mer eller mindre en løyn her. Hadde de vært 50 år hadde ting stilt seg annerledes. Og, kanskje du har prøvet deg på eiendomsmarkedet i det siste. Det er ikke veldig lett å komme inn der uten egenkapital. Så, at han sklir langsomt ut er ikke veldig unaturlig i et tamt forhold hvor hun indirekte sier at hun ikke lenger har følelser for han.

Endret av OlaP
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"kaste samboerens bort følelser" er vel å ta i... Det virker ikke som om det er noen føleleser inne i bildet. Har man følelser har man lyst på sex.

Siden han har visst i over et år at han ikke ønsker å være sammen med henne så bør han være mann nok til å gå. Hun syns tydeligvis det er helt greit å ha et forhold med lite sex, siden hun fremdeles ser for seg en fremtid med ham. Og jeg er selvfølgelig enig i at det er forkastelig av henne å bruke sex som lokkemiddel for å få det hun vil. Men det er TS som vil ut av dette ti år lange forholdet så da bør han faktisk få ræva i gir og flytte.

Endret av Ultiva
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så du mener hun skal ha betalt for husarbeidet? Eller hva er det du mener? Husarbed trenger ikke ta så mye tid, spesielt ikke når man ikke har barn så dette er bare tull fra din side. Er man i et ordentilg forhold, så vet man det, er man i et som skranter så vet man det. Det nytter ikke å sitte og tro på julenissen heller...

Husk at de har vært sammen i TI ÅR. Forhold går opp og ned. Et år med svært lite sex er faktisk ikke uvanlig etter ti år sammen, betyr vel at forholdet er i en veldig dårlig fase men burde jo være mulig å fikse. Noe hun tydeligvis vil "løse" ved å få barn :murvegg:, mens han vil løse det ved å avslutte forholdet. Hun har i det minste sluppet ham inn i sine fremtidsplaner, det er mer enn hva han har gjort. Skjønner at han har tid til å trekke ut forholdet i et par år, han som kan finne seg ei jente på 23-24, men faktisk ikke like lett for henne å finne seg en ny kar når hun nærmer seg midten av 30-årene.

Anonymous poster hash: 59e28...530

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at de har vært sammen i TI ÅR. Forhold går opp og ned. Et år med svært lite sex er faktisk ikke uvanlig etter ti år sammen, betyr vel at forholdet er i en veldig dårlig fase men burde jo være mulig å fikse. Noe hun tydeligvis vil "løse" ved å få barn :murvegg:, mens han vil løse det ved å avslutte forholdet. Hun har i det minste sluppet ham inn i sine fremtidsplaner, det er mer enn hva han har gjort. Skjønner at han har tid til å trekke ut forholdet i et par år, han som kan finne seg ei jente på 23-24, men faktisk ikke like lett for henne å finne seg en ny kar når hun nærmer seg midten av 30-årene.

Anonymous poster hash: 59e28...530

Har du ikke barn er det ikke spesielt mye vanskeligere for henne å finne seg type enn det er for han å finne ny dame. Dersom det er for sent for henne, noe jeg ikke mener at der er, så burde hun tenkt på det tidligere. Det blir for dumt å kjøre sexnekt og la forholdet forfalle for så å angre.

Endret av OlaP
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...