Gå til innhold

Er jeg den eneste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her, snakker ikke om midtøsten, Asia, og Afrika... Europeer og ikke polakker el sånt, el amerikanere el fra sør Amerika :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Hvorfor er polakker så gale?

Anonymous poster hash: bb54e...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er polakker så gale?

Anonymous poster hash: bb54e...b88

Aldri noe galt med dem, men foretrekker dem ikke :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å bli interessert i norske menn, og alle mine ekser er utlendinger. Hvis jeg sier til vennene mine at jeg har truffet en ny mann, så er alltid spørsmålet jeg får: "hvor er han fra da?"
Jeg elsker å lære nye språk, og å lytte til språk jeg ikke forstår. Jeg elsker å prøve nasjonaldanser, lytte til folkemusikk, og smake på fremmede matretter. Jeg elsker å oppleve nye kulturer, og ingenting er så sexy som en mann i nasjonaldrakt!

Jeg har absolutt ingenting imot norske menn. De kan være flotte mennesker, men jeg synes det kan bli litt kjedelig om vi har for mye til felles. Dessverre.

Og nei, jeg er ikke interessert i alle kulturer. Jeg har aldri vært på sydenferie i Tyrkia, og det er hovedsaklig menn fra vesten som interesserer meg. Jeg er ateist, og det er viktig at mannen aksepterer det (selv om jeg også synes det er spennende å lære om andre religioner).



Anonymous poster hash: 2ecea...6e3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart du ikke er!:)
Jeg er selv afrikaner og har tidligere datet nordmenn, svensker, dansker, og nå dater jeg en asiater. Vi mennesker er faktisk mer like enn det vi liker å tro, til tross for kultur. I bunn og grunn handler det om å være nysgjerrig på den andre.



Anonymous poster hash: e07ab...298
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart du ikke er! :)

Jeg er selv afrikaner og har tidligere datet nordmenn, svensker, dansker, og nå dater jeg en asiater. Vi mennesker er faktisk mer like enn det vi liker å tro, til tross for kultur. I bunn og grunn handler det om å være nysgjerrig på den andre.

Anonymous poster hash: e07ab...298

Hvor i Afrika er du ifra? :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en med opphav fra midt-østen, men som er født i Norge. Foreldrene kom til Norge for 27 år siden.

Det ble ikke sånn fordi jeg gikk inn for å finne meg en utenlandsk mann pga kulturforskjell og interesse, men fordi det føltes riktig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som ønsker å ha et multikulturelt forhold? Vil så gjerne bli sammen med en ikke fra mitt land, vil ha annen kultur å se inn på leve i, annet språk, mat, tradisjoner. Dele på alt av erfaringer og leve på tvers av kulturer sammen. Vil ha litt spenning i et forhold. Vet det kan drasse med seg negative og positive ting og tang. Slik er det O alle forhold. Det er ikke fryd og gammen hele veien. Jeg gir null interesse for mine og aldri blitt sammen med noen av dem. Er jeg den eneste som ønsker en mann fra annet land og kultur? :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Det ville jeg og før jeg prøvde det ut... vil ikne anbefale et forhold med en fra en ikke vestlig kultur i allefall. De er alt for gammeldagse og har et utdatert kvinne og mannssyn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, men jeg TS er mere for å finne meg en med vestlig kultur, europeere, amerikaner, sør amerikaner.. Er selv fra østen i denne verden :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Afrika er du ifra? :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Somalia:]

Anonymous poster hash: e07ab...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somalia:]

Anonymous poster hash: e07ab...298

Åh, så tøft :D men hvorfor dater du ikke dine? Jeg trives ikke med dem rett og slett og som sagt søker mere andre kulturer og ernisiteter det er spennende.. :) men er det greit at du dater ikke muslimer?hvirdan gjør du det? Her har jeget problem jeg!!

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du nok ikke. Florerer med norske kvinner som er sammen med tyrkere, det samme med norske menn og thai-damer.

Jeg for min del klarer knapt tanken på å finne en mann utenfor regionen jeg bor i. Vågalt av meg om jeg skulle ha funnet en sør i fylket.

Det finnes lite fremmedfrykt i meg, og jeg er åpen mot alle folkeslag, men å dele livet med noen som ikke snakker samme dialekt som meg er nesten utenkelig.

Vi har alle våre preferanser. :)

Hvordan har det seg at menn er så interessert i Thailandsk kultur, mens damer er veldig interessert i Tyrkisk kultur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært greit med kvinner som var mer selvstendige så helst noen som ikke har vokst opp i en velferdsstat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, men jeg TS er mere for å finne meg en med vestlig kultur, europeere, amerikaner, sør amerikaner.. Er selv fra østen i denne verden :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Sør amerika har ikke akkurat en vestlig kultur de heller...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er absolutt ikke alene. Jeg har kun datet norske menn. Så jeg stemmer for flerkulturell forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er absolutt ikke alene. Jeg har kun datet norske menn. Så jeg stemmer for flerkulturell forhold!

Hvor er du ifra? :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, men jeg TS er mere for å finne meg en med vestlig kultur, europeere, amerikaner, sør amerikaner.. Er selv fra østen i denne verden :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

For meg, som er Britisk, høres du veldig naiv ut. Ja, det er sikkert supereksotisk å bli sammen med en fra en annen kultur, men du har likevel kulturforskjeller som du må jobbe med. Med en kjæreste fra en såkalt vestlig kultur er grobunnen for misforståelser enorm, ting er likt men likevell ikke likt. Hadde jeg funnet ut at min mann likte meg fordi jeg var Brite ville jeg blitt sint, jeg hadde håpt at han hadde likt meg for den personligheten jeg har. Det å være fra et annet land sier noe om kultur, men det sier lite om personlighet.

Jeg foreslår at du heller ser på personlighet enn hvilket pass vedkommende har.

Anonymous poster hash: d6789...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg, som er Britisk, høres du veldig naiv ut. Ja, det er sikkert supereksotisk å bli sammen med en fra en annen kultur, men du har likevel kulturforskjeller som du må jobbe med. Med en kjæreste fra en såkalt vestlig kultur er grobunnen for misforståelser enorm, ting er likt men likevell ikke likt. Hadde jeg funnet ut at min mann likte meg fordi jeg var Brite ville jeg blitt sint, jeg hadde håpt at han hadde likt meg for den personligheten jeg har. Det å være fra et annet land sier noe om kultur, men det sier lite om personlighet.

Jeg foreslår at du heller ser på personlighet enn hvilket pass vedkommende har.

Anonymous poster hash: d6789...6bb

Og hvem sa at jeg ikke ser etter det og ikke bare hvor en er ifra? Hadde jeg godt kun etter land og kultur hadde jeg vært i forhold forlengst.. Vet at det drasser med seg konflikter og ikke er fryd og gammen... Les HI du :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du ifra? :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Sør-øst kaukasus. Mer utover det vil jeg ikke si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør-øst kaukasus. Mer utover det vil jeg ikke si :)

Aha. Tøffe deg :) håper ikke religion er noe hinder....

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Tøffe deg :) håper ikke religion er noe hinder....

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Ja, jeg er tøff når det kommer til at jeg ikke vil bli gjenkjent.

Jeg er agnostiker, så en religiøs norsk mann ville også vært problematisk. Men det er ikke mange religiøse nordmenn nå til dags, heldgivis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...