Gå til innhold

Er jeg den eneste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som ønsker å ha et multikulturelt forhold? Vil så gjerne bli sammen med en ikke fra mitt land, vil ha annen kultur å se inn på leve i, annet språk, mat, tradisjoner. Dele på alt av erfaringer og leve på tvers av kulturer sammen. Vil ha litt spenning i et forhold. Vet det kan drasse med seg negative og positive ting og tang. Slik er det O alle forhold. Det er ikke fryd og gammen hele veien. Jeg gir null interesse for mine og aldri blitt sammen med noen av dem. Er jeg den eneste som ønsker en mann fra annet land og kultur? :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som ønsker å ha et multikulturelt forhold? Vil så gjerne bli sammen med en ikke fra mitt land, vil ha annen kultur å se inn på leve i, annet språk, mat, tradisjoner. Dele på alt av erfaringer og leve på tvers av kulturer sammen. Vil ha litt spenning i et forhold. Vet det kan drasse med seg negative og positive ting og tang. Slik er det O alle forhold. Det er ikke fryd og gammen hele veien. Jeg gir null interesse for mine og aldri blitt sammen med noen av dem. Er jeg den eneste som ønsker en mann fra annet land og kultur? :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Finnes det multikulturelle par? Der har du svaret.

Anonymous poster hash: 74b1a...fab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du nok ikke. Florerer med norske kvinner som er sammen med tyrkere, det samme med norske menn og thai-damer.

Jeg for min del klarer knapt tanken på å finne en mann utenfor regionen jeg bor i. Vågalt av meg om jeg skulle ha funnet en sør i fylket.

Det finnes lite fremmedfrykt i meg, og jeg er åpen mot alle folkeslag, men å dele livet med noen som ikke snakker samme dialekt som meg er nesten utenkelig.

Vi har alle våre preferanser. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neitakk, jeg skal ha en norsk, i "verste fall" skandinavisk mann. Jeg er absolutt ikke rasist, jeg har ingenting i mot andre kulturer, men personlig vil jeg ha en mann som er oppvokst i samme land som meg, og at mine barn skal vokse opp som helnorske i Norge.



Anonymous poster hash: 32cff...ff7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk. Jeg kunne ikke tenke meg å være sammen med en norsk/skandinavisk mann som har vokst opp i et kjønnsnøytralt samfunn og som ikke lenger vet hva det vil si å være mann.

For meg er norske mannfolk blitt usikre rundt mannsrollen. Et ekteskap fungerer best der kvinnen blir behandlet som en prinsesse og hvor mannen får være helten. Her til lands kapper kvinnene ballene av mannen og det blir det ikke lykkelig forhold ut av.

Dessuten vil jeg absolutt ikke at mine barn ikke skal bære helnorske for Gud hjelpe meg så utrolig overflatiske, trangsynte og hovmodige nordmenn har blitt!!

Anonymous poster hash: d4ef1...5e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en asiatisk jente, og ønsker meg en norsk eller i det hele tatt skandinavisk kjæreste. :) Har bare datet nordmenn, og eksen min er etnisk norsk. Faktisk aldri vært med noen fra hjemlandet mitt, og tror det kommer aldri til å skje :P Haha.

Så nei, du er ikke alene



Anonymous poster hash: e77ab...159
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overhodet ikke. Aldri i verden om jeg hadde rotet meg bort i en fra Midtøsten f.eks. Her er det norsk, skandinavisk eller amerikansk. Helst norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nå an på hvilket land det er snakk om. Enkelte land eller kulturer vil jeg styre unna, men det hadde jo vært spennende med en som kommer fra et eksotisk land. Lære litt om den kulturen, lære et språk som kanskje ikke er så vanlig å kunne i Norge ,og så videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, snakker ikke om midtøsten, Asia, og Afrika... Europeer og ikke polakker el sånt, el amerikanere el fra sør Amerika :)



Anonymous poster hash: 2a599...e2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Tyskland og liker tyske menn bedre enn norske:)

Anonymous poster hash: 35cdf...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Tyskland og liker tyske menn bedre enn norske:)

Anonymous poster hash: 35cdf...bea

Vet du hvorfor? :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neitakk, jeg skal ha en norsk, i "verste fall" skandinavisk mann. Jeg er absolutt ikke rasist, jeg har ingenting i mot andre kulturer, men personlig vil jeg ha en mann som er oppvokst i samme land som meg, og at mine barn skal vokse opp som helnorske i Norge.

Anonymous poster hash: 32cff...ff7

Du er jammen meg ikke smart. Men hva forventet jeg?

Anonymous poster hash: 7debf...63a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Du er jammen meg ikke smart. Men hva forventet jeg?

Anonymous poster hash: 7debf...63a

selv om noen har en helt annen mening og pereferanser enn deg så trenger ikke det henge sammen med intelligens. så nå framsto du nesten som like dum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jammen meg ikke smart. Men hva forventet jeg?

Anonymous poster hash: 7debf...63a

TS her.. Hvorfor er hun ikke det..? Skjønte ikke? :P

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvorfor? :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Liker først og fremst at de er så ærlige, har alltid fått et svar på hva de ønsker når man dater dem. De som kun ønsker en affære har sagt det fra begynnelsen av. Og evt får man et hyggelig avslag. Jeg har datet mange etterhvert, og synes denne ærligheten kanskje er det beste. I tillegg er det svært enkelt å snakke om alt mulig rart, både følelser, hva de ønsker m forholdet osv.

I det hele tatt er kommunikasjonen mye enklere:)

Anonymous poster hash: 35cdf...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om noen har en helt annen mening og pereferanser enn deg så trenger ikke det henge sammen med intelligens. så nå framsto du nesten som like dum

Nei. Har vært sammen med tre utlendinger, ritignok fra "vestlige" land, men det har fått meg til å innse at jeg vil ha en med samme referanser/bakgrunn/kultur som meg. (Som betyr at jeg neppe treffer noen, jeg bor i utlandet).Venner fra alle verdens kanter har jeg derimot, og det er interessant.

Anonymous poster hash: 730c6...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er jammen meg ikke smart. Men hva forventet jeg?

Anonymous poster hash: 7debf...63a

Og hva er problemet ditt? :)

Anonymous poster hash: 32cff...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker først og fremst at de er så ærlige, har alltid fått et svar på hva de ønsker når man dater dem. De som kun ønsker en affære har sagt det fra begynnelsen av. Og evt får man et hyggelig avslag. Jeg har datet mange etterhvert, og synes denne ærligheten kanskje er det beste. I tillegg er det svært enkelt å snakke om alt mulig rart, både følelser, hva de ønsker m forholdet osv.

I det hele tatt er kommunikasjonen mye enklere:)

Anonymous poster hash: 35cdf...bea

Håper du treffer den rette der a :D

TS

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en fra en helt annen kultur enn meg og jeg må innrømme at det hadde vært enklere å være sammen med en fra samme kultur som meg. Vi har støtt på mange utfordringer og ser svært ulikt på mange ting. Men vi klarer å jobbe oss gjennom det og møtes på halvveien som regel. Det fungerer, men det er jo enklere med en fra samme kultur 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en fra en helt annen kultur enn meg og jeg må innrømme at det hadde vært enklere å være sammen med en fra samme kultur som meg. Vi har støtt på mange utfordringer og ser svært ulikt på mange ting. Men vi klarer å jobbe oss gjennom det og møtes på halvveien som regel. Det fungerer, men det er jo enklere med en fra samme kultur

KAn jeg spøre hvor han er fra?

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...