Gå til innhold

16 åringens rasende far!


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner også godt at faren ble sur. Det hadde jeg ventet og det fortjente jeg. Men han kunne kjeftet på meg som en voksen mann og ikke på den måten han gjorde. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli skjelt ut på den måten. Ja jeg har følelser jeg også. Det jeg gjorde var dumt, men alle mennesker gjør dumme ting. Jeg var også dum som måtte kjefte igjenn. Klarte ikke å la vær der og da. Jeg er ikke i et forhold med jenta. Det var enkelt og greit en ons som gikk fryktelig galt. Akkurat der og da tenkte jeg ikke på at hun var så ung. Jeg tenke bare med..ja du vet.

Du fortjente den utskjellinga... Hva forventa du egentlig?
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk :) jeg burde vel kanskje si ynskuld for d jeg sa. Venter på en ynskuldning fra han også.

Du fortjener ingen unnskyldning fra han. Hva skulle han si unnskyld for?
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner også godt at faren ble sur. Det hadde jeg ventet og det fortjente jeg. Men han kunne kjeftet på meg som en voksen mann og ikke på den måten han gjorde. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli skjelt ut på den måten. Ja jeg har følelser jeg også. Det jeg gjorde var dumt, men alle mennesker gjør dumme ting. Jeg var også dum som måtte kjefte igjenn. Klarte ikke å la vær der og da. Jeg er ikke i et forhold med jenta. Det var enkelt og greit en ons som gikk fryktelig galt. Akkurat der og da tenkte jeg ikke på at hun var så ung. Jeg tenke bare med..ja du vet.

Tenk deg at det kommende barnet er en jente, og at den jenta kommer til deg om 16-17 år og forteller at hun er gravid med en mann i midten av tjueårene. Hva ville du tenkt da, hva ville du sagt?

Kjenn på den følelsen og gang det med 1000. Det var nok veldig tøft for han å høre at den lille godjenta hans allerede venter barn, og det med en voksen mann. En pappa vil ikke tenke rasjonelt i en slik situasjon, og trenger god tid til å venne seg med tanken.

Min mor klikket i vinkel da jeg fortalte at jeg var gravid, jeg var over tjue da, og nettopp flyttet inn med min forlovede. Etter hvert gledet hun seg stort til å bli bestemor!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, det er på grensa til overgrep.

pisspreik

Anonymous poster hash: 5df12...8f4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Jeg syns du bør møte han igjen, beklage for at du skrek og at du ønsker å gjøre alt du kan for både hans datter og det som blir hans barnebarn.

Han er nok vanvittig skremt av hele situasjonen og skjønner godt hvorfor han reagerer. Alikevel synes jeg du skulle holdt deg for god til å smelle tilbake.

Så kan jeg ikke noe for å huske å lest tidligere ganger i andre poster om dine problemer osv. Hvis han har fått nyss i dette burde du også gjort alt du kan for å vise at du kan reise deg opp igjen, både for deg selv, henne og deres barn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest constance90

Måten han kjeftet på meg. Ting han sa.

Skjønner at fu vil ha det men dette er ikke en situasjon å leke noe annet enn tøffel. Svelg de kommentarene, alle 24 åringer som gjør "barn" gravide fortjener å høre det.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Jeg syns du bør møte han igjen, beklage for at du skrek og at du ønsker å gjøre alt du kan for både hans datter og det som blir hans barnebarn.

Han er nok vanvittig skremt av hele situasjonen og skjønner godt hvorfor han reagerer. Alikevel synes jeg du skulle holdt deg for god til å smelle tilbake.

Så kan jeg ikke noe for å huske å lest tidligere ganger i andre poster om dine problemer osv. Hvis han har fått nyss i dette burde du også gjort alt du kan for å vise at du kan reise deg opp igjen, både for deg selv, henne og deres barn.

Ja jeg angrer veldig på at jeg kjefta tilbake. Kan gjerne treffe han igjen hvis han bare vil. Akkurat nå tror jeg ikke han vil se meg på noen dager.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Ja jeg angrer veldig på at jeg kjefta tilbake. Kan gjerne treffe han igjen hvis han bare vil. Akkurat nå tror jeg ikke han vil se meg på noen dager.

Dette bør være første prioritet. Møt opp personlig i morgen og be om tilgivelse.

Jo lengre du drar det ut jo kjipere blir det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde du ons med en åtte år yngre jente? Ikke si du er en av de ekle taperne som henger på hjemmefestene til småjenter. Skjønner faren godt.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jente❤️ skulle ha gitt henne en klem, dette er TRAGISK!!!!!

Du er voksen TS, du er 24 år og burde være SÅ moden vertfall at du snakker med respekt til jentas far!! Du har gjort en jente gravid som ikke kan kjøpe øl eller røyk en gang!!!

Som ikke kan ta førerkort og som kommer til og være økonomisk avhengig av sine foreldre helt til hun blir 18!

En jente som er nesten nettopp kommet i puberteten , du som 24 åring burde ha baller og være mann nokk til og ta støyten fra hennes far! Tåler du ikke tilsnaklet til eller kjeftet på etter du har gjort en ungjente gravid??? Voks opp, slutt og syt!!!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiez. Håper for din del at hun var fylt 16 da det skjedde ellers risikerer du å bli anmeldt. Det hadde jeg gjort!

Jeg kan ikke fatte eller begripe hva en mann på 24 år har å gjøre med en tenåring. Jeg er yngre enn deg og ville aldri rørt en 16 år gammel gutt.

Dette er grunnen til at hvis jeg får en datter skal hun være innelåst 24/7. Utenom skole og da skal hun ha kyskhetsbelte.
Den seksuell lavalder burde økes.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo skrevet en del tidligere om dine problemer med narkotika. Hun er bare 16 og enhver far ville reagert på att en narkoman som ikke har orden på livet gjorde datteren gravid. Vær ydmyk og ikke kjeft tilbake. Vis heller med handling att du stiller opp. Med tiden, om du stiller opp og får orden på livet ditt kommer han nok til å bli litt mer positiv til deg. Deres negative inntrykk blir bare forsterket når du kaller han ting tilbake.

Anonymous poster hash: 4ca75...910

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten han kjeftet på meg. Ting han sa.

Du skal være glad til. Hadde du gjort min 16-åring gravid i en alder av 24 hadde du ikke hatt kneskåler igjen etter å ha møtt på meg. Drittsekk!

Anonymous poster hash: 36c82...b5b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts et godt råd til deg:

Slutt å syt, bli nykter og få livet ditt på rett kjøl. For nå skal du bli pappa og et forbilde for noen. Du har en helvetes stor jobb foran deg, så fokuser på deg sjøl og ikke alle som syns du er og har vært et rasshøl.

Lykke til!



Anonymous poster hash: 36c82...b5b

Endret av MissStiles
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år selv. Når vi er alene snakker vi fint i lag, og jeg har sagt at jeg skal så klart stille opp for mitt eget barn.

Oh my! Dette er tragisk! En 24-åring har ingenting med en 16-åring å gjøre. Det er helt forståelig at faren til jenta er rasende for dette.

Du bør nok forberede deg på at det blir slutt mellom dere og at du kommer til å ha lite kontakt med barnet. Moren til barnet er jo nettopp vært et barn selv. Selvfølgelig kan ikke foreldrene hennes godta at hun er gravid uten videre. Det er svært uvanlig i Norge nå til dags at 16-åringer får barn...

Anonymous poster hash: 60455...77d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my! Dette er tragisk! En 24-åring har ingenting med en 16-åring å gjøre. Det er helt forståelig at faren til jenta er rasende for dette. Du bør nok forberede deg på at det blir slutt mellom dere og at du kommer til å ha lite kontakt med barnet. Moren til barnet er jo nettopp vært et barn selv. Selvfølgelig kan ikke foreldrene hennes godta at hun er gravid uten videre. Det er svært uvanlig i Norge nå til dags at 16-åringer får barn... Anonymous poster hash: 60455...77d

Slutt mellom de..... De har jo ikke noe forhold. TS skrev jo at det var et ONS

Anonymous poster hash: 16103...a5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...