Gå til innhold

vektøkning. ....mulig?


annev

Anbefalte innlegg

ag, 13:11

Hei har slanket meg 18 kg på litt over ett år. Hvor jeg i uke dagene er ganske streng , og holder meg til lite kalorier. Skeier ut i helgene. Veide meg sist for en uke siden. Har den siste uken blitt litt vel mye utskeielser, og i dag viste vekta en økning på 3.2 kg..ER DETTE MULIG??? Vet jeg har skeiet ut hver dag i en uke, men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensen på vei? Jeg veier gjerne 3 kg mer rett før og under mensen. Ellers kan det være mye vann. Vekta er aldri noe du skal stole blindt på siden den kan forandre seg fra dag til dag. Det er nok ikke bare fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen på vei? Jeg veier gjerne 3 kg mer rett før og under mensen. Ellers kan det være mye vann. Vekta er aldri noe du skal stole blindt på siden den kan forandre seg fra dag til dag. Det er nok ikke bare fett.

får man mye vann av å spise usunt? Har nettopp hatt eggløsning, kan det ha noe å si? Men haf virkelig skeiet ut også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet vi jenter kan variere mye i vekt i forhold til syklusen, hvordan det er med deg aner jeg ikke.

Du får mye vann i kroppen av salt, som det gjerne er litt for mye av i usunn mat. Men for all del kan godt være endel fett også.

Uansett spist er spist, man lever bare en gang og alt det der. Slutt å ta det så tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet vi jenter kan variere mye i vekt i forhold til syklusen, hvordan det er med deg aner jeg ikke.

Du får mye vann i kroppen av salt, som det gjerne er litt for mye av i usunn mat. Men for all del kan godt være endel fett også.

Uansett spist er spist, man lever bare en gang og alt det der. Slutt å ta det så tungt.

Vet det. Men har klart å vikle tankene inn på at det kan være tegn på noe farlig sykdom ol.....føles ikke godt å tenke slikt. ..

Anonymous poster hash: ad016...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...