Gå til innhold

Spiste rett før trening


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spiste fire gulerøtter rett før jeg gikk ut og løp 5km. Vil det si at jeg kun har forbrent gulerøttene nå, eller har jeg forbrent litt mer tror dere? Haha



Anonymous poster hash: 085c9...a88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det spørs på hvor store gulerøttene var, hvor stor du er og hvor fort du løp de 5km.



Anonymous poster hash: 8cf48...0da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Det er ikke sånn at du forbrenner akkurat det du har puttet i deg. Det skal igjennom systemet først. Du har brent endel kalorier. Du kan trekke det fra totalen av det du har spist på hele dagen.

Endret av Runforit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :) Kan man ikke spise endel gulerøtter da? Syns det er så utrolig godt. Litt kjedelig hvis man ikke kan unne seg det engang.



Anonymous poster hash: 085c9...a88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar :) Kan man ikke spise endel gulerøtter da? Syns det er så utrolig godt. Litt kjedelig hvis man ikke kan unne seg det engang.

Anonymous poster hash: 085c9...a88

Man trenger ikke tillatelse av KG for å spise noe som helst...! Spis da bare gulrøtter av hjertens lyst hvis du synes det er godt! Jeg sa det jeg sa fordi også for mye av det gode kan fortrenge andre typer mat som du også trenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke tillatelse av KG for å spise noe som helst...! Spis da bare gulrøtter av hjertens lyst hvis du synes det er godt! Jeg sa det jeg sa fordi også for mye av det gode kan fortrenge andre typer mat som du også trenger.

Jo. Og, i følge ganske mange andre, så har jeg bestemt at det må være mye fett i det for at det skal godkjennes av meg.

TS: Du trenger ikke bry deg så mye om hvor mye energi du brukte på trening. Det er ikke her du henter energiunderskuddet når du går ned i vekt. Trening er for å forberede kroppen på å tåle livets påkjenninger bedre. Ikke å gå ned i vekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...