Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Beklager for avsporing men jeg blir så overrasket over alle "fikk-plutselig-mensen-på-ONS"-historiene som postes her.

Har alle damene her veldig uregelmessig syklus eller hva er greia? Jeg VET jo alltid sånn cirka når jeg kan vente å få mensen og i de dagene har jeg ikke tilfeldig sex hverken i fylla eller edru!

Anonymous poster hash: 6d0d2...0c8

 

Tja, er vel de dagene jeg vet at mensen kan komme snart, men likevel tar sjansen fordi jeg vil ha sex :P

Anonymous poster hash: 855c9...2e9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan du si du ikke har hatt ONS? Han du traff på melding var jo ONS? Forresten, hva menes med at du kjeftet på han?

 

 

Genial tråd! har lest ifra starten av, tok meg 1 døgn, med puser imellom, har aldri ledd så mye :-D 

Kan slenge inn en, men aldri hatt skikkelig ONS.

men har møtt fremmende edru tilstand iallefall, ikke spørr hvordan jeg klarer det. dette er litt over halvt år siden. Jeg snakket med en på meldiger og jeg "kjeftet" på han at en annen jeg pulte var sykt dårlig, så det ble til at vi møttes for å gjøre det bedre og jeg tenkte helt greit, samtidig så skrøt jeg litt for mye hvor god jeg er og sånt. Men stakkar, jeg ble forskjølet imens vi gikk til han, så red på han imens eg hadde hodet ved øret han og snørret mitt rant hele tiden. Han sa fort at vi var ferdig, hva etter 2 min ellerno, jeg trodde jeg var så deilig og sånt. 

neste dag sendte han mld og spurte om jeg likte det, svarte høflig og sa ja, hva med deg? han svarte nei. HAHA, ops..... 

Tror  han må ha "kjeftet" til en annen for at jeg var dårlig, heh... 



Anonymous poster hash: a5a98...de3

 

 



Anonymous poster hash: 5e9d9...b0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva står FWB for?

Friends with benefits aka ff(fuckfriend) aka kk(knullekompis) aka vmf (venner med fordeler)

Kjært barn har mange navn:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friends with benefits aka ff(fuckfriend) aka kk(knullekompis) aka vmf (venner med fordeler)

Kjært barn har mange navn:)

Aah, thanks👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for avsporing men jeg blir så overrasket over alle "fikk-plutselig-mensen-på-ONS"-historiene som postes her.

Har alle damene her veldig uregelmessig syklus eller hva er greia? Jeg VET jo alltid sånn cirka når jeg kan vente å få mensen og i de dagene har jeg ikke tilfeldig sex hverken i fylla eller edru!

Anonymous poster hash: 6d0d2...0c8

Jeg går på pillen, så jeg vet jo egentlig når jeg får mensen. Men får som regel ikke mensen før 3-4 dagen på sukkerpillene. Men hvis jeg har sex i dagene før, så "fremprovoserer" det av og til mensen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror den verste må være da jeg hadde store problemer med magen en periode for vel et år siden. Hadde på en guttetur til Afrika pådratt meg et virus hvor et av symptomene var ekstremt løs og ekkel mage. Måtte gå på medisiner og begynte etterhvert å føle meg normal igjen. Holdt meg viselig unna alkohol en stund, men så tok jeg sjansen på at magen tålte det og ble med en kamerat på byen. Der møtte jeg på ei dame jeg hadde kikka på i lange tider, en skikkelig skjønnhet som egentlig var et godt stykke over mitt nivå. Vi kom i snakk og på en eller annen uforståelig måte klarte jeg å sjarmere henne med humoren min og vi forlot stedet sammen. Siden hun bodde nærmest og venninna hun delte leilighet med var bortreist havna vi hjemme hos henne, det ble nightcap og klining og etterhvert havna vi til sengs. Jeg var ganske brisen men husker at sexen var bra til å være fyllesex, definitivt den peneste dama jeg har ligget med. Vi sovna med armene rundt hverandre og jeg husker jeg tenkte at jeg skulle ta sjansen og be henne på date når vi ble edru igjen.

Grytidlig neste morgen våkna jeg plutselig av at noe føltes "feil". Jeg var småklein og litt omtåka og skjønte ikke med en gang hva det var, men så kjente jeg at jeg liksom var våt i skrittet og nedover lårene. Jeg løfta på dyna og oppdaga til min store skrekk at jeg rett og slett hadde driti på meg. Jeg kødder ikke når jeg sier at det lå masse klumpete rennebæsj klint utover store deler av lakenet på min side av sengen, for ikke å snakke om dyna. Og fy faen som det lukta. Dama sov tungt og hadde heldigvis ikke merka noe, hun hadde i løpet av natta forvilla seg et stykke bort fra meg og etter det jeg kunne se hadde hun ikke fått noe bæsj på seg. Jeg fikk helt panikk og kasta meg ut av senga, kledde på meg i en fei (uten å vaske bort bæsjen) og forlot leiligheten så stille det lot seg gjøre. Kom meg til legen seinere på dagen og han kunne konstantere at magen fortsatt ikke var helt i godlune og jeg måtte på ny medisinkur..

Helt teit av meg å bare stikke av uten å ta det som en mann så klart, angrer litt på den. Men ikke så mye å gjøre med det. Ser dama av og til rundt omkring og da er det bare å gjemme seg bak nærmeste butikkhylle og håpe at hun ikke får øye på meg. Litt ergerlig å tenke på at det som så ut å være tidenes beste ONS ble den verste, og at ei så bra dame glapp ut av hendene mine fordi jeg bokstavelig talt dreit meg ut..

Å herre!! Sender deg aaaaall medlidenhet!!

Anonymous poster hash: 4f72a...992

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har så liten betyr det at jeg aldri får ha sex? :(

Anonym poster: 0342b1d89df6da2d23bf2074a228a57b

Det betyr at du kan bli verdens beste med fingre og tunge, og få veldig mye sex. Heia deg!

Anonymous poster hash: 4f72a...992

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en indisk sjef da jeg jobbet på kafe, som jeg hadde sex med en eneste gang. Det var tydelig at han likte unge og blonde norske jenter, og etter en dag hvor jeg hadde klusset litt med kassaapparatet og vi var alene på jobb, ville han "snakke" med meg på kontoret. Der fikk jeg beskjed om at han ville ha sex med meg. Jeg hadde komplekser fordi jeg var jomfru, så jeg tenkte å la det stå til. Vi hadde ingenting å ligge på, så han fikk meg til å bøye meg over pulten. Ikke særlig classy. Først gikk han ned på meg, men da han skulle putte den inn, viste deg seg at pikken hans var kjempekort. Jeg kjente praktisk talt ingenting, mens han dyttet frem og tilbake i åpningen av musa. Det eneste han fikk til var å pumpe luft i meg og få rommet til å lukte sex, men ikke faktisk pule meg. Han bare fortsatte og fortsatte i et rasende tempo, mens jeg stod som frosset fast uten å verken stønne eller si noe for å få det ferdig. Det må ha vært frustrende for ham, og tilslutt sa han at han skulle ta meg i rumpa. Siden jeg var like taus, harket han og spyttet(!) han meg i rumpehullet. Men det var det samme da også. Jeg kjente bare noe som dyttet og presset kontinuerlig mot ringmuskelen. Tilslutt dyttet han seg hardt mot meg. Jeg kjente at det stakk og sa au, og det var nok til at det ble varmt og han fikk sædavgang i rumpehullet mitt. Så jeg mistet på en måte dyden i begge hull, uten egentlig å ha blitt pult. Resten av tiden der opptrådde jeg både overlegent og nedlatende mot ham, og har bare hatt sex med norske gutter etter det, (som faktisk har en pikk.)

Anonymous poster hash: 569c0...e8d

Hahaha, herregud! Dette må være den beste historien jeg har vært borti 😂😂😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehe....han spurte om vi kunne steke egg etterpå. Koser vi oss

Ehe...

Anonymous poster hash: ac395...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friends with benefits aka ff(fuckfriend) aka kk(knullekompis) aka vmf (venner med fordeler)

Kjært barn har mange navn:)

jeg mener at FWB og FF ikke er det samme.

En FWB er noen du allerede har vært venner med, kjent en stund som du tilegger en ekstra dimensjon etter en stund.

En FF er noen du blir venner med i ens ærende å også ha sex med de, og lite ellers.

Anonymous poster hash: a1290...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ons, men jeg hadde besøk av en jeg møtte på musikkfestival mens foreldrene mine var borte. Jeg var jomfru og veldig usikker på meg selv. Av en eller annen grunn våkner begge to på natten, begynner med heftig klining og jeg kjenner frykten bygge seg opp inni meg. Det hele avsluttet like fort som det startet og plutselig hører jeg

Han: "***, har du hatt sex før?"

Jeg: "neeei"

Han: "har du lyst da?"

Jeg: "ikke idag"

Også sov vi bare videre.

En gang jeg hadde sex med eksen hadde han akkurat gjort seg ferdig, og i det han drar seg ut, utbryter han "DU har fått uka!"

Anonymous poster hash: 34aa0...00e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel da jeg ble med ei fin jente hjem fra byen i Oslo og hun insisterte på anal. I det jeg gjør meg ferdig og legger meg ved siden av slipper hun den brakaren av en annen dimensjon. Småkleint, men lættis.



Anonymous poster hash: 7a9dc...fdc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som har pult damer på one night stands vet at damer alltid påpeker at hun aldri vanligvis pleier og gjøre sånt.

Velvel, greit for meg. Jeg ser på damer som har ons som horer uansett så for meg så spiller det egentlig ikke noen rolle om en dame skal påpeke at hun absolutt ikke er noen hore selv om hun elsker og pule fremmede første gang hun ser dem. Uansett da, siden jeg betalte taxien til henne så måtte jeg faen meg dagen etter bli med flere kilometere for og finne minibank for at hun absolutt skulle ta ut hundreogfemti slik at hun ikke var ei hore som fikk betalt taxi hjem.

Faen heller altså, herregud damer.

Og det endte med at jeg sa at taxituren kosta sekshundre og ikke trehundre sånn at jeg kunne heller være hora og tjene litt på den elendige dårlige sexen. Hun skjønte at taxituren ikke kostet sekshundre og hun mente at jeg forsøkte og lure henne, og svindle henne samtidig, men herregud, var det ikke hu som begynte maset om dette horeriet?

Greit nok at jeg godt kunne hatt sexen gratis, men da skulle jeg i det minste hatt penger for den jævla lange gåturen til minibanken.

Er like mye hore du også da som har ons :P

Anonymous poster hash: 27c45...1a8

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde en ganske merkelig episode nå på lørdag... Er litt flau for å si det sånn!

Ble introdusert til en type som var ca 10 år eldre enn meg. Hadde det hyggelig og samtalen gikk i et hele kvelden. Var veldig full forresten..! (ikke at det er en unnskyldning, bare litt.. Haha). Uansett..

Av en eller annen grunn endte det opp med at jeg skulle bli med han hjem, jeg var veldig klar på det at det ikke skulle skje noe, jeg hadde nemlig mensen, så han var fullt klar over det, var liksom helt ok det... Kom hjem til han, la oss. Ble litt klining osv. Aldri vært borti noen så dårlige til å kysse som han. Åpen kjeft og tunga ut. I tillegg sugde han meg på leppa som en fisk. Så begynte han å huffe å puffe for det var såå fantastisk å ligge på siden av meg blabla. Ble litt roting til, så ville han ha sex... Jaja, han vet hva han begir seg ut på tenkte jeg! Hadde nettop bytta tampong så var heldigvis ingenting blod, kanskje også fordi jeg aldri fikk tatt den ut 😂

Dere kan tenke panikken når jeg ikke fant tråden etterpå...! Klarte heldigvis fiske den ut. Når jeg skulle stikke begynte han å syte om at jeg ikke måtte gå, og om han ikke kunne få nr mitt. Mumla ettellerannet om at han kunne få det av søstera, som bare var bs... Kom meg ut, kl 6 om morningen. Ante ikke hvordan jeg skulle komme meg hjem eller hvilken retning jeg skylle gå. Men kl 7 var jeg heldigvis hjemme!

Dagen etterpå fikk jeg mld av venninna mi som lurte på om hun kunne gi nr mitt til han. Haha, for en mann sier jeg bare... Absolutt en opplevelse som jeg ikke kommer til å glemme! Haha 🙈

Anonymous poster hash: 5554f...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hadde en ganske merkelig episode nå på lørdag... Er litt flau for å si det sånn!

Ble introdusert til en type som var ca 10 år eldre enn meg. Hadde det hyggelig og samtalen gikk i et hele kvelden. Var veldig full forresten..! (ikke at det er en unnskyldning, bare litt.. Haha). Uansett..

Av en eller annen grunn endte det opp med at jeg skulle bli med han hjem, jeg var veldig klar på det at det ikke skulle skje noe, jeg hadde nemlig mensen, så han var fullt klar over det, var liksom helt ok det... Kom hjem til han, la oss. Ble litt klining osv. Aldri vært borti noen så dårlige til å kysse som han. Åpen kjeft og tunga ut. I tillegg sugde han meg på leppa som en fisk. Så begynte han å huffe å puffe for det var såå fantastisk å ligge på siden av meg blabla. Ble litt roting til, så ville han ha sex... Jaja, han vet hva han begir seg ut på tenkte jeg! Hadde nettop bytta tampong så var heldigvis ingenting blod, kanskje også fordi jeg aldri fikk tatt den ut

Dere kan tenke panikken når jeg ikke fant tråden etterpå...! Klarte heldigvis fiske den ut. Når jeg skulle stikke begynte han å syte om at jeg ikke måtte gå, og om han ikke kunne få nr mitt. Mumla ettellerannet om at han kunne få det av søstera, som bare var bs... Kom meg ut, kl 6 om morningen. Ante ikke hvordan jeg skulle komme meg hjem eller hvilken retning jeg skylle gå. Men kl 7 var jeg heldigvis hjemme!

Dagen etterpå fikk jeg mld av venninna mi som lurte på om hun kunne gi nr mitt til han. Haha, for en mann sier jeg bare... Absolutt en opplevelse som jeg ikke kommer til å glemme! Haha

Anonymous poster hash: 5554f...88f

Hvordan var sexen da? Noen liker jo tampong under akten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...