Gå til innhold

Spotify til MP3 spiller - er det mulig


Gjest Blondie65

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

På forhånd mange 1000 beklager om det allerede finnes tråd med dette tema, har søkt uten å finne.

Er det i det hele tatt mulig å laste ned sangene fra Spotify til en vanlig (ikke android og ikke ipod) MP3 spiller?

Jeg foretrekker å ikke bruke mobilen til dette da batteriet blir flatt lenge før tur/flytur er over.

Eventuelt, hvis jeg skal anskaffe en ny MP3 spiller, finnes det alternativer til iPod Touch som kan laste ned Spotify sanger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Korte svaret er nok nei.

Min løsning ble en powerbank til flyturene..

Anonymous poster hash: 40954...dd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Korte svaret er nok nei.

Min løsning ble en powerbank til flyturene..

Anonymous poster hash: 40954...dd2

Ja, til flyturene kan en bruke det, men til turer der en også bruker treningsapp der batterikapasitet allerede er et problem kan jeg ikke bruke både app og Spotify.

Finnes der gode alternativer til Spotify da (ikke iTunes).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Blondie65

OK, så har jeg gitt opp Spotify til MP3 spiller. Og så har jeg funnet Digital Music Store hos Amazon. Men er det forbudt for nordmenn å handle der eller? Jeg får ikke gå videre til betaling. Grrr ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så har jeg gitt opp Spotify til MP3 spiller. Og så har jeg funnet Digital Music Store hos Amazon. Men er det forbudt for nordmenn å handle der eller? Jeg får ikke gå videre til betaling. Grrr ...

Kjøpt masse på Amazon, så det går helt fint

Anonymous poster hash: 6258f...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Får ikke laste ned MP3 fra Amazon fordi jeg har addresse i Norge. Har ikke prøvd å fake utenlandsk adresse.

Jeg har lett rundt på nett og ser flere har samme problem. Jeg lurer på om Tono og musikkindustrien i Norge lever i forrige århundre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Jeg fikk det til - løsningen ble CDON.COM - det står ingen steder på sidene deres, men hvis en klikker på albumene får man det frem.

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ipod toutch med wifi kan du ha spotify på.

Jeg vil ikke ha iPod - og jeg vil i hvertfall ikke støtte opp under monopolet som Apple får på grunnlag av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spurte om en mp3 spiller og jeg svarte ipod for den vet jeg kan ha Spotify. Men regner vel med at alle mp3 spillere med WiFi kan ha Spotify.

Endret av Lisa-Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Du spurte om en mp3 spiller og jeg svarte ipod for den vet jeg kan ha Spotify. Men regner vel med at alle mp3 spillere med WiFi kan ha Spotify.

Les første innlegget en gang til ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cowon og Creative har laget Android-spillere, men jeg vet ikke om de har noen ferske modeller.



Anonymous poster hash: a7709...579
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Henger meg på her, med håp om at det kommer noe som kan funke. Savner det samme selv. Som ikke er Apple.

Jeg har kjøpt enkelt sanger på CDON.no. Så jeg er sånn mellomfornøyd. Hadde foretrukket at man kunne koble til en hvilken som helst mp3 spiller til Spotify, og har demonstrert min misnøye ved å si opp abonnementet med begrunnelse.

Ekstra telefon er uaktuelt. For det første er batterikapasiteten på telefoner i forhold til en Mp3 spiller helt latterlig. For det andre er mp3-spilleren min så liten og nett at den går i bakrommen på treningstightsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Cowon og Creative har laget Android-spillere, men jeg vet ikke om de har noen ferske modeller. Anonymous poster hash: a7709...579

Hva hjelper det. Det står på Spotify at det kun er iPod som kan kobles til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ciegus

Hva hjelper det. Det står på Spotify at det kun er iPod som kan kobles til.

Hva med Wimp da, funker det? Du kan handle sanger gjennom Wimp også.

Det er ganske tragisk, at disse strømmetjenestene ikke er tilpasset musikkspillere, og bare fungerer på mobiler med ræva lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hjelper det. Det står på Spotify at det kun er iPod som kan kobles til.

Det er nå ikke riktig selv om de skriver så...

Det finnes portable musikkspillere basert på Android hvor Spotify fungerer. Det er dessverre ikke et område hvor det fokuseres så veldig på da de fleste er fornøyd med å bruke mobilen. Utvalget er derfor ganske dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det er nå ikke riktig selv om de skriver så...

Det finnes portable musikkspillere basert på Android hvor Spotify fungerer. Det er dessverre ikke et område hvor det fokuseres så veldig på da de fleste er fornøyd med å bruke mobilen. Utvalget er derfor ganske dårlig.

Jeg har spurt alle jeg kjenner og i diverse butikker. Ingen har mp3 spiller som funker med Spotify. Har spurt Spotify selv tidligere, de svarer bare iPod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hva med Wimp da, funker det? Du kan handle sanger gjennom Wimp også.

Det er ganske tragisk, at disse strømmetjenestene ikke er tilpasset musikkspillere, og bare fungerer på mobiler med ræva lyd.

Wimp er en streaming tjeneste og har ikke nedlastingssmulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...