Gå til innhold

Blir iphone 5 billigere når 6 kommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Planlegger å kjøpe meg en iphone 5s. Men nå kommer jo snart iphone 6. Er det slik at 5´ern blir billigere når det kommer en ny p markedet?



Anonymous poster hash: 0e6fd...f8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

av erfaring så blir ikke de gamle telefonene billigere, sekseren kommer mest sannsynlig til å koste mer og femmeren vil da se billig ut i forhold. De gamle 4S telefonene som fortsatt ligger rundt hos forhandlerene er bare noen hundre kroner billigere enn 5 og 5s



Anonymous poster hash: 2f39c...3c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

av erfaring så blir ikke de gamle telefonene billigere, sekseren kommer mest sannsynlig til å koste mer og femmeren vil da se billig ut i forhold. De gamle 4S telefonene som fortsatt ligger rundt hos forhandlerene er bare noen hundre kroner billigere enn 5 og 5s

Anonymous poster hash: 2f39c...3c3

Nja, 4s koster 3290 på eplehuset. det er nesten 2000 billigere enn jeg kjøpte den for.

Nå er jo det riktignok 2 og et halvt år siden da.

Anonymous poster hash: 0e6fd...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, 4s koster 3290 på eplehuset. det er nesten 2000 billigere enn jeg kjøpte den for.

Nå er jo det riktignok 2 og et halvt år siden da.

Anonymous poster hash: 0e6fd...f8c

Den kommer vel bare i 8 eller 16 GB også, det er ofte litt lite.

Anonymous poster hash: 091ed...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger å kjøpe meg en iphone 5s. Men nå kommer jo snart iphone 6. Er det slik at 5´ern blir billigere når det kommer en ny p markedet?

Anonymous poster hash: 0e6fd...f8c

ikke sånn plutselig, iPhone prisene går langsomt nedover uavhengig av etterkommere. det er ikke noe som heter billig iPhone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...