Gå til innhold

Naturlig under bryllup


Gjest daisydaisy

Anbefalte innlegg

Gjest daisydaisy

Hvor vanlig er det at bruden er mer naturlig under bryllupet? Tenker da minimalt med sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest iGirl

Jeg tenker at det er vanlig og pent hvis det er stilen bruden har ellers. Ser dumt ut når slike "naturlige" jenter ser ut som de har falt med trynet først i sminkepungen hvis de ikke ellers sminker seg. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Jeg tenker at det er vanlig og pent hvis det er stilen bruden har ellers. Ser dumt ut når slike "naturlige" jenter ser ut som de har falt med trynet først i sminkepungen hvis de ikke ellers sminker seg. :)

Ja, tenker jeg også. Blir litt som å "skjule" hvem du er, eller "pynte" på hvem du er på en stor dag hvor du egentlig skulle vært deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ofte ser forferdelig kjedelig ut. Skjønner ikke helt vitsen med å legge make-up i det hele tatt,om målet er å se mest mulig usminket ut.

Jeg synes en bryllupsdag krever en festmakeup, og det er ikke dermed sagt at man skal se ut som man er krigsmalt. Alle som kan sminke seg vet at en vellykket make-up handler om å fremheve sine beste trekk, fremfor å skjule/dekke over ting.

Uansett bør man gå for det man føler seg mest vel med. Er man ikke komfortabel med å bruke make-up er det helt greit å la være. Har man f.eks. pen hud trenger man ikke masse foundation,pudder etc..

Sånn sett er jeg enig i at less is more. Men når jeg ser brudebilder med flotte håroppsetninger og nydelige brudekjoler og så et tilsynelatende usminket ansikt, da synes jeg det er noe som mangler ja:)

Endret av Sandie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker jeg også. Blir litt som å "skjule" hvem du er, eller "pynte" på hvem du er på en stor dag hvor du egentlig skulle vært deg selv.

Hvorfor kan ikke sminkestilen du liker være med på å vise hvem du er? :klo:

Anonymous poster hash: 0a32b...007

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Hvorfor kan ikke sminkestilen du liker være med på å vise hvem du er? :klo:

Anonymous poster hash: 0a32b...007

Tenker mer på de som aldri går med sminke ellers da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nikjeedelig, husker Mette Marits sminke, det så ikke ut som om hun hadde sminke i det hele tatt. Og hun er ikke så pen at hun kom unna med det for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Nikjeedelig, husker Mette Marits sminke, det så ikke ut som om hun hadde sminke i det hele tatt. Og hun er ikke så pen at hun kom unna med det for å si det sånn.

Jeg syns hun var flott, jeg, og hun lignet seg selv. Det bør vel være målet? Ser bare rart ut når bruden plutselig har sminket seg på en måte hun aldri har gjort før.

Poenget med å sminke seg naturlig i stedetfor å ikke sminke seg i det hele tatt er for å se noenlunde bra ut på bildene. Blir man fotografert helt uten sminke kan resultatet fort bli mindre naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...