Gå til innhold

Anbefal meg en shampo for nordisk hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har typisk nordisk hår, eller "fint" hår som frisørene kaller det, men som ikke fortjener å bli kalt fint for det er ikke fint.

Trenger tips til noen gode shampoer og balsam til denne hårtypen :)



Anonymous poster hash: 6b470...808
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iherb har alt og mer til. :-)



Anonymous poster hash: fbf0e...c99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ingen tips til deg, men henger meg på denne. Har selv fint hår med mange, tynne hårstrå. Som du sier så er det virkelig ikke fint i ordets rette forstand. Har prøvd diverse produkter hos ulike frisører, men opplever likevel at jeg ikke blir fornøyd. Har mistet kontroll på hvor mange ulike sjampoer, balsamer (som vi helst ikke bør bruke til fint hår), hårkurer ol.



Anonymous poster hash: 1dfec...9f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har typisk nordisk hår, eller "fint" hår som frisørene kaller det, men som ikke fortjener å bli kalt fint for det er ikke fint.

Trenger tips til noen gode shampoer og balsam til denne hårtypen :)

Anonymous poster hash: 6b470...808

Takk for at du sier det rett ut at det ikke fortjener å bli kalt fint :fnise: Jeg har også TYNT hår.

Den shampooen jeg har hatt klart best erfaring med, som faktisk piffer opp det glisne håret mitt, er Rainforest Volume fra Body Shop. De gangene jeg synes jeg bør ha i litt balsam bruker jeg også Rainforest Volume. Når jeg vil ha en skikkelig boost bruker jeg Seanik eller Big fra Lush, men de er for lite skånsomme til å være hverdagsshampoo. I tillegg bruker jeg litt skum i håret så det ikke skal klappe helt sammen fire timer etter vask.

Anonymous poster hash: 2edc2...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hårtype.

Er fornøyd med volumshampoen til Big Sexy Hair :)

Anonymous poster hash: 74a75...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg faktisk får mest volum av er Redken scalp relife. Skal jo ikke være noe volumshampo, men den funker bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tørrshampoo:) det er det eneste som gir litt volum fjonene jeg har på hodet



Anonymous poster hash: df5e5...267
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke TS, men takker likevel dere som kommer med tips (har innlegg 3 i denne tråden). Mitt problem er i tillegg at håret ser litt "pistrete" ut i mangel på bedre ord. Har mange og små hårstrå, noe som gjør at det må dempes med skum, gele eller liknende. Ellers har jeg mange hårstrå som på en måte står rett opp. Åh men jeg misunner alle som har mer normalt hår altså.



Anonymous poster hash: 1dfec...9f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fint hår, men veldig mye. Det legger seg fort flatt. Liker godt SP shine define, Wella sin fargeshampo fra frisør og Sebastian sin brilliance. De er alle lette og tynger ikke mitt hår iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...