Gå til innhold

Naked pallete replika Cubus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så her forleden dag at Cubus har en kopi (husker ikke merket) av Naked paletten fra Urban Decay. Er det noen som har prøvd den og kan si noe om kvaliteten?:)

Anonymous poster hash: 4ad6c...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir veldig vanskelig når du ikke vet merket, så og si alle forskjellige sminkemerker har den type paletter på markedet nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig vanskelig når du ikke vet merket, så og si alle forskjellige sminkemerker har den type paletter på markedet nå :)

Ja. Tror den hette noe på v.. Violetta, kanskje. Innpakningen lignet veldig på den fra Urban Decay.

Håper noen gjenkjenner den jeg mener:)

Anonymous poster hash: 4ad6c...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Tror den hette noe på v.. Violetta, kanskje. Innpakningen lignet veldig på den fra Urban Decay.

Håper noen gjenkjenner den jeg mener:)

Anonymous poster hash: 4ad6c...dab

Viva la Diva?

Anonymous poster hash: 496b7...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne?vd25_46.png

Ja!! :) Pøvd den?

Anonymous poster hash: 4ad6c...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja!! :) Pøvd den?

Anonymous poster hash: 4ad6c...dab

Nei, men vurderer det. Har vært fornøyd med øyenskyggene deres tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men vurderer det. Har vært fornøyd med øyenskyggene deres tidligere :)

Hvordan vil du si at holdbarheten og fargeintensiteten er på dem du har prøvd?:)

Anonymous poster hash: 4ad6c...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vil du si at holdbarheten og fargeintensiteten er på dem du har prøvd? :)

Anonymous poster hash: 4ad6c...dab

Fargeintensiteten er bra, holdbarheten er ikke den beste jeg har vært borti, men med en god primer funker det fint :) Det er denne jeg har. Fargene er flott, men kan drysse litt.

VD25_33B.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den på harryhandel til 149 svenske i alle fall. :)

Er veldig fornøyd



Anonymous poster hash: 862b3...078
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: glemte å nevne at jeg helt personlig ikke er helt i himmelen over kvaliteten. JO, det er mye bra øyenskygge for pengene - det er det absolutt, men jeg synes fortsatt at orginalen er mye bedre, da jeg testet den hos en venninne som hadde kjøpt sin til under 400 på sephora i utlandet. For en newbie som meg, som ikke er sånn kjempeflink med sminke så var orginalen mye lettere å påføre - mindre kompakt liksom.

Hadde orginalen kostet opp mot 1000 kroner så hadde det vært én ting, men i og med at den allerede er veldig billig kvalitetssminke, så er det den som trekker det lengste strået hos meg - neste gang blir det den orginale på meg. :)



Anonymous poster hash: 862b3...078
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Er det noe jeg aldri kommer til å angre på at jeg investerte i, så er det øyenskygger fra MAC og Urban Decay. Drysser ikke, høy pigmentering, irriterer ikke øynene, lett å påføre og blende...

Ikke er det så dyrt heller, når man tenker på hvor mye man får i en palett. Men er man ikke så interessert i sminke er det jo greit at butikker selger billigere dupes så man slipper å bruke flere hundre kroner på en øyenskyggepalett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paletten fra Viva La Diva er en ganske nøyaktig dupe av Naked 2 paletten fra Urban Decay. Øyenskyggene i Viva La Diva sin er bare hakket mindre pigmentert, men pretty much helt lik Naked 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe jeg aldri kommer til å angre på at jeg investerte i, så er det øyenskygger fra MAC og Urban Decay. Drysser ikke, høy pigmentering, irriterer ikke øynene, lett å påføre og blende...

Ikke er det så dyrt heller, når man tenker på hvor mye man får i en palett. Men er man ikke så interessert i sminke er det jo greit at butikker selger billigere dupes så man slipper å bruke flere hundre kroner på en øyenskyggepalett.

Gramma said she'd leave the lights on for me

Anonymous poster hash: 2c4d6...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BabyBlue

Gramma said she'd leave the lights on for me

Anonymous poster hash: 2c4d6...bba

Gramma said the flags are waving for me :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så frekt å lage en slik kopi. Kan de ikke tenke litt sjæl i stedet for å stjele fra andre?!



Anonymous poster hash: 868cb...41e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...