Gå til innhold

It works strekkmerkekrem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kunne linket til 20 forskjellige uttalelser fra hudleger/spesialister her, men for all del. Kjør på :tommel:

Og btw, det FINNES IKKE noe du kan smøre på huden som trekker inn til dermis hvor strekkmerkene dannes. Det er faktisk fysisk umulig. Så nei, det fungerer ikke "ulikt på ulike mennesker".

Jeg ikke skrevet noe om at kremer kan trekke inn i lærhuden. Jeg bare sier at det er feil av deg å si med dine ord "Her er greia, ingenting hjelper mot strekkmerker." for det er ikke korrekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal ta kontakt med internasjonale medier dersom du har lykkes med å fjerne strekkmerker ved å smøre noe på huden din.

Jeg har ikke skrevet fjerner, men hjelper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Jeg ikke skrevet noe om at kremer kan trekke inn i lærhuden. Jeg bare sier at det er feil av deg å si med dine ord "Her er greia, ingenting hjelper mot strekkmerker." for det er ikke korrekt.

Jeg skreiv da vitterlig at ingenting man kan SMØRE på huden kan hjelpe. Hvordan skal noe kunne hjelpe om det ikke kan trekke inn til hvor behandlingen trengs? Det blir som å smøre deg med håndkrem når du er tørr på knærne.

Strekkmerker kan fjernes med laser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne linket til 20 forskjellige uttalelser fra hudleger/spesialister her, men for all del. Kjør på :tommel:

Og btw, det FINNES IKKE noe du kan smøre på huden som trekker inn til dermis hvor strekkmerkene dannes. Det er faktisk fysisk umulig. Så nei, det fungerer ikke "ulikt på ulike mennesker".

Jeg er fullt klar over at en krem ikke kan trekke så langt inn som til dermis :) Men jeg snakket mer generelt om produkter - ikke nødvendigvis kun produkter som skal virke på strekkmerker. Så det stemmer at ulike produkter fungerer på ulike mennesker, med eller uten forskning og dokumentasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er greia, ingenting hjelper mot strekkmerker. Det finnes ikke noe du kan smøre på huden som vil trekke inn dypt nok til å kunne ha noen effekt.

Jeg skreiv da vitterlig at ingenting man kan SMØRE på huden kan hjelpe. Hvordan skal noe kunne hjelpe om det ikke kan trekke inn til hvor behandlingen trengs? Det blir som å smøre deg med håndkrem når du er tørr på knærne.

Strekkmerker kan fjernes med laser.

Her er det du skrev og hvis du ikke fokuserer så mye på den delen om at det må trekkes inn dypt nok, så er begge påstandene feil, for det er en krem som hjelper.

*skrivefeil*

Endret av Lulilelu
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest iGirl

Her er det du skrev og hvis du ikke fokuserer så mye på den delen om at det må trekkes inn dypt nok, så er begge påstandene feil, for det er en krem som hjelper.

*skrivefeil*

Det nytter ikke diskutere med noen som ikke vil forholde seg til fakta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Jeg er fullt klar over at en krem ikke kan trekke så langt inn som til dermis :) Men jeg snakket mer generelt om produkter - ikke nødvendigvis kun produkter som skal virke på strekkmerker. Så det stemmer at ulike produkter fungerer på ulike mennesker, med eller uten forskning og dokumentasjon.

Vi diskutere ikke på generelt grunnlag i tråden her, vi diskuterer kremer som er ment for å redusere strekkmerker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter ikke diskutere med noen som ikke vil forholde seg til fakta.

Da må du lese deg opp på hva ordet fakta betyr, for det er ingen fakta som sier at ingenting hjelper mot strekkmerker, verken kremmer eller annet. Men er helt enig at det ikke er noe poeng å diskutere noe mer, men min grunn er noe helt annet enn din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi diskutere ikke på generelt grunnlag i tråden her, vi diskuterer kremer som er ment for å redusere strekkmerker.

Jo det var nettopp det som ble diskutert, ikke bare kremen. Les innleggene godt nok.

Anonymous poster hash: aee03...45f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Da må du lese deg opp på hva ordet fakta betyr, for det er ingen fakta som sier at ingenting hjelper mot strekkmerker, verken kremmer eller annet. Men er helt enig at det ikke er noe poeng å diskutere noe mer, men min grunn er noe helt annet enn din.

http://www.klikk.no/mote/kamille/sarasskjonnhet/article649368.ece

http://www.plastikkirurgi.nu/strekkmerker-behandling-fjerne

http://www.realself.com/question/best-laser-wavelength-stretch-mark-removal

http://www.channel4embarrassingillnesses.com/men-in-white-coats/stretch-marks/treatment/

http://www.lommelegen.no/legesvar/strekkmerker

http://www.lommelegen.no/legesvar/strekkmerker-4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Jo det var nettopp det som ble diskutert, ikke bare kremen. Les innleggene godt nok.

Anonymous poster hash: aee03...45f

Er dette en tråd hvor vi diskuterer om ulike produkter fungerer ulikt på forskjellige mennesker?

Nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine strekkmerker har blitt mye finere etter jeg begynte å trene og bruke fake tan. Haha. De er ihvertfall mindre synlige ;) Jeg hadde ikke så mange i utgangspunktet da, men de jeg hadde er så og si usynlige nå.



Anonymous poster hash: 2416e...1c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest iGirl

Mine strekkmerker har blitt mye finere etter jeg begynte å trene og bruke fake tan. Haha. De er ihvertfall mindre synlige ;) Jeg hadde ikke så mange i utgangspunktet da, men de jeg hadde er så og si usynlige nå.

Anonymous poster hash: 2416e...1c5

Deler din erfaring om selvbruning, det "jevner" de ut litt med resten av huden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en tråd hvor vi diskuterer om ulike produkter fungerer ulikt på forskjellige mennesker?

Nei.

Å hjelpe meg for en barnslig kommentar. Jeg vil anbefale deg å lese alle innlegg på nytt så slipper flere å få slike tåpelige kommentarer fra deg.

Anonymous poster hash: aee03...45f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest iGirl

Å hjelpe meg for en barnslig kommentar. Jeg vil anbefale deg å lese alle innlegg på nytt så slipper flere å få slike tåpelige kommentarer fra deg.

Anonymous poster hash: aee03...45f

Det eneste som er tåpelig her er å komme med helt generelle påstander i en diskusjon om produkter som er rettet mot et spesifikt problem.

Noen tåler egg og andre ikke. Det er ikke det vi diskuterer her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er tåpelig her er å komme med helt generelle påstander i en diskusjon om produkter som er rettet mot et spesifikt problem.

Noen tåler egg og andre ikke. Det er ikke det vi diskuterer her.

Nå dummer du deg bare ut

Anonymous poster hash: aee03...45f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Nå dummer du deg bare ut

Anonymous poster hash: aee03...45f

Jeg gir opp. Smør deg med kremer til krampa tar deg! Lykke til :blomst:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir opp. Smør deg med kremer til krampa tar deg! Lykke til :blomst:

Jeg har ikke strekkmerker så jeg trenger ikke det takk skal du ha. Men du bør virkelig være moden nok til å se at du kan ha missforstått noe av det som har blitt skrevet og ikke helt forstått poenget, så jeg vil fortsatt anbefale deg å lese alt på nytt.

Lykke til :blomst:

Anonymous poster hash: aee03...45f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...