Gå til innhold

It works strekkmerkekrem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har erfaring med It works stretch mark cream eller vet hvor jeg kan få kjøpt den annet enn på ebay, tenker på om det går an å få kjøpt den i norge?

Kom over den da jeg så et bilde på instagram. Søk på dyanj12 hvis du vil se :) Bilde nr 2 :)

Ser virkelig ut til å fungere! :sjokkert:

Er denne det er snakk om:

http://www.ebay.com/itm/STRETCH-MARK-Moisturizing-Body-Cream-IT-WORKS-NEW-FRESH-STOCK-/171317708800?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27e354c800

Men vil helst kjøpe i fra norge om det er mulig :)



Anonymous poster hash: b468d...1f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på!

Håper noen kan svare! :)

Anonymous poster hash: b468d...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen?



Anonymous poster hash: b468d...1f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror desverre ingen kremer virker på strekkmerker, arr og celluitter.

Det som gjør mine arr og strekkmerker på hoftene mindre synlig er å være brun eller bruke selvbruningskremer, da dekkes det ganske godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Bruk solkrem, jevner ut hudtonene.



Anonymous poster hash: 6eda8...7f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Her er greia, ingenting hjelper mot strekkmerker. Det finnes ikke noe du kan smøre på huden som vil trekke inn dypt nok til å kunne ha noen effekt.

Man kan forebygge til en viss grad ved å :

- Ha et sunt kosthold

- Trene regelmessig

- Drikke nok vann

Kremer med C-vitamin kan hjelpe, men det finnes ingen god dokumentasjon på effekten. Kremer med A-vitamin skal hjelpe, f eks Aberela, men denne er reseptbelagt.

Dessverre er strekkmerker 90% genetisk betinget.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er greia, ingenting hjelper mot strekkmerker. Det finnes ikke noe du kan smøre på huden som vil trekke inn dypt nok til å kunne ha noen effekt.

Man kan forebygge til en viss grad ved å :

- Ha et sunt kosthold

- Trene regelmessig

- Drikke nok vann

Kremer med C-vitamin kan hjelpe, men det finnes ingen god dokumentasjon på effekten. Kremer med A-vitamin skal hjelpe, f eks Aberela, men denne er reseptbelagt.

Dessverre er strekkmerker 90% genetisk betinget.

Først skriver du at ingen krem fungerer man så skal plutselig både kremer med a og c hjelpe.

Det du skriver er dessverre feil.

Kosthold og trening forebygger ikke en viss grad, det forebygger mye ved at det hjelper mot vektøkning.

Strekkmerker oppstår ved at huden strekker seg og sprekker. Hvor mye huden tåler av avhengig av flere forskjellige ting. Arv er ikke 90 % av årsaken, men man arver hudtypen som bestemmer hvor mye den tåler før den sprekker. Så spiller hormoner en stor rolle som steroider, østrogen og relaxin. Hormonbalansen kan forandres av mange forskjellige årsaker. Så har en tørr hud lettere for å sprekke enn en fuktet hud.

Men her er det ikke snakk om å forebygge strekkmerker, men en krem som hjelper mot de man allerede har. For for deg å si at ingen kremmer hjelper hvis du ikke tilfeldigvis skulle prøvd alle, er ganske provoserende når jeg selv har prøvd en som jeg vet fungerer. Ikke alt trenger å ha en dokumentert virkning for å virke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Først skriver du at ingen krem fungerer man så skal plutselig både kremer med a og c hjelpe.

Det du skriver er dessverre feil.

Kosthold og trening forebygger ikke en viss grad, det forebygger mye ved at det hjelper mot vektøkning.

Strekkmerker oppstår ved at huden strekker seg og sprekker. Hvor mye huden tåler av avhengig av flere forskjellige ting. Arv er ikke 90 % av årsaken, men man arver hudtypen som bestemmer hvor mye den tåler før den sprekker. Så spiller hormoner en stor rolle som steroider, østrogen og relaxin. Hormonbalansen kan forandres av mange forskjellige årsaker. Så har en tørr hud lettere for å sprekke enn en fuktet hud.

Men her er det ikke snakk om å forebygge strekkmerker, men en krem som hjelper mot de man allerede har. For for deg å si at ingen kremmer hjelper hvis du ikke tilfeldigvis skulle prøvd alle, er ganske provoserende når jeg selv har prøvd en som jeg vet fungerer. Ikke alt trenger å ha en dokumentert virkning for å virke.

Du må lese innleggene ordentlig før du kommenterer. Jeg sa at ingenting kan trekke dypt nok til å gjøre noe med strekkmerker som allerede eksisterer. Deretter snakker jeg om forebygging.

At brå vektøkning burde unngås for å forebygge strekkmerker ser jeg på som en selvfølge, men selvsagt - jeg burde presisert det, dette er jo tross alt kvinneguiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Men her er det ikke snakk om å forebygge strekkmerker, men en krem som hjelper mot de man allerede har. For for deg å si at ingen kremmer hjelper hvis du ikke tilfeldigvis skulle prøvd alle, er ganske provoserende når jeg selv har prøvd en som jeg vet fungerer. Ikke alt trenger å ha en dokumentert virkning for å virke.

Beklager, men jo, en effekt burde kunne dokumenteres.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må lese innleggene ordentlig før du kommenterer. Jeg sa at ingenting kan trekke dypt nok til å gjøre noe med strekkmerker som allerede eksisterer. Deretter snakker jeg om forebygging.

At brå vektøkning burde unngås for å forebygge strekkmerker ser jeg på som en selvfølge, men selvsagt - jeg burde presisert det, dette er jo tross alt kvinneguiden.

Jeg leste det veldig godt og det meste du skrev var feil. Saken er at det finnes en krem (som jeg vet om) som hjelper, så å si at ingenting kan gi effekt er ikke korrekt informasjon.

Når du skrev om forbygging i form av kosthold og trening så regnet jeg med du mente pga vektøkning, jeg bare skrev at det forebygger mye og ikke til en viss grad som du skrev.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest iGirl

Jeg leste det veldig godt og det meste du skrev var feil. Saken er at det finnes en krem (som jeg vet om) som hjelper, så å si at ingenting kan gi effekt er ikke korrekt informasjon.

Når du skrev om forbygging i form av kosthold og trening så regnet jeg med du mente pga vektøkning, jeg bare skrev at det forebygger mye og ikke til en viss grad som du skrev.

Les deg opp litt, for guds skyld. Om ikke annet så for å spare pengene dine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jo, en effekt burde kunne dokumenteres.

Selvsagt er det større sannsynlighet for at et produkt er genuint og at det faktisk funker, hvis det er forsket på og dokumentert grundig - men det betyr ikke nødvendigvis at et annet, ikke-dokumentert produkt ikke funker. Ulike produkter funker på ulike mennesker!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Selvsagt er det større sannsynlighet for at et produkt er genuint og at det faktisk funker, hvis det er forsket på og dokumentert grundig - men det betyr ikke nødvendigvis at et annet, ikke-dokumentert produkt ikke funker. Ulike produkter funker på ulike mennesker!

Jeg kunne linket til 20 forskjellige uttalelser fra hudleger/spesialister her, men for all del. Kjør på :tommel:

Og btw, det FINNES IKKE noe du kan smøre på huden som trekker inn til dermis hvor strekkmerkene dannes. Det er faktisk fysisk umulig. Så nei, det fungerer ikke "ulikt på ulike mennesker".

Endret av iGirl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beklager, men jo, en effekt burde kunne dokumenteres.

Ja det bør det. Hadde gjort mye veldig mye enklere, men slik er det ikke. En fullverdig dokumentasjon krever tester og studier fra et utenforstående selskap. De som lager produkter har sine egne tester og dokumentasjoner men de trenger nødvendigvis ikke å være sanne. Men den kommentaren min så mener jeg ikke kun det produktet jeg anbefaler men generelt. Det finnes mange kremer og midler som fungerer på mye forskjellig selv om det ikke er dokumentert. Produkter trenges nødvendigvis ikke å blir brukt til det er ment til, og da foreligge det sjeldent noe form for dokumentasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les deg opp litt, for guds skyld. Om ikke annet så for å spare pengene dine.

Jeg har lest meg opp veldig mye og prøvd veldig mye, så når jeg merker at noe fungerer så fungerer det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok trekker gifter fint gjennom epidermis og inn i kroppen, mens en enkel krem ikke har nubbsjanse for å nå hypodermis.



Anonymous poster hash: 0512f...198
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Jeg har lest meg opp veldig mye og prøvd veldig mye, så når jeg merker at noe fungerer så fungerer det.

Jeg synes du skal ta kontakt med internasjonale medier dersom du har lykkes med å fjerne strekkmerker ved å smøre noe på huden din.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...