Gå til innhold

Shopping vol. 3


Gjest dalieo

Anbefalte innlegg

Gjest dalieo

Nei har Voe den? Blææ.. da blir jo jeg også litt gammel :fnise: Har sett at Kenza og Nette har den, men Voe.. hmf :jolie: Er ikke hun sånn 14?

Takk for tips jenter :goodbye: Jeg har brukt den på byen på et lite casual utested, med svart kjole, ganske likt det bildet jeg linket til. Også har jeg brukt den til svart strømpebukse og svart stor genser, synes det fungerer bra med svart siden den rødfargen er så sterk. Med hvit genser ser det ut som jeg har en knallrød vest, ikke like kult :ler: Grå t-skjorte var lurt lekis!

I dag har jeg fått prøve på en ny foundation, og jeg tror den konkurrer litt med MAC Studio Fix Fluid, min superfavoritt :) Clarins Everlasting Foundation het den. Har fått 4,5 på MUA. Den er veldig lik hudtonen min, god dekkevne og veldig lett på. Har vart hele dagen også. Det eneste er at den kanskje er litt for matt.. Men hadde ikke solpudder/rouge i kinnene idag da, kan hende det ser litt bedre ut med det :Nikke:

Når jeg var på Esthetique prøvde selvfølgelig jenta som jobbet der å prakke på meg hudpleie, noe greier fra Clinique som stinket intenst av alkohol. Jeg forklarte at jeg hadde tørr og veldig følsom hud som reagerte lett, men hun mente den var perfekt.. Fant den på nettet, det er denne. Noen som har prøvd? Jeg er utrolig skeptisk.. det står jo "Skin Types: Very oily", og jeg sa til henne jeg hadde tørr hud.. Nei, de som jobber på parfymeri har jeg veldig lite tillit til merker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest dalieo

Jeg er skikkelig, SKIKKELIG blakk for tiden.. Har-ikke-penger-til-busskort-blakk. Var i byen i går etter eksamen, og fant drømmekjolen og et kjempefint skjørt.. det verste er at det bare kostet 299 og 199, men jeg har ikke penger, og det blir garantert solgt ut før jeg får neste stipend :sukk: Deprimerende. Gleder meg til å jobbe til neste år og kunne unne meg litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

I dag har jeg fått litt penger, og levert tilbake et par plagg jeg ikke var så gira på, så da ble det litt shopping :hoppe:

Jeansskjorte fra H&M Divided. Fant ikke bilde på nettet, men den er lik denne, som Camilla Pihl har. Hun er forresten utrolig nydelig, håper jeg er like vakker når jeg er 30..

Kjole fra BikBok. Denne var kjempefin på, jeg er veldig glad i stroppeløse kjoler. Fargen er mye finere i virkeligheten, skinner nesten litt og passer veldig fint til brunt hår. Gleder meg til å bruke den!

Rosa blomstrete lang topp fra BikBok, veldig sommerlig. Har lyst på en jeansjakke med lys vask til å ha over, men den må jeg vente litt med..

Ikke så mye, men nok til å gjøre dagen min betraktelig bedre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dalieo

Hehe, flere som har falt ut herfra tydeligvis :goodbye:

Jeg er midt i eksamensperioden, slitsomt, men heldigvis interessant. Biologisk psykologi har vokst litt på meg, nå synes jeg plutselig det er kjempemorsomt å lese om, før mislikte jeg det veldig.. deilig å se fremgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, akkurat det samme sa min nå-ferdigutdannet-psykolog-venninne om biologisk psykologi, også!

Jeg har vært veldig sløv til å følge med det siste året, det har vært litt annet å henge fingrene i. :) Men jeg savner alle dere koselige jentene her inne, så jeg skal prøve å bli flinkere til å følge med og være aktiv igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Så moro! :fnise: Er hun nettopp ferdig med profesjon? Det må være deilig :Nikke:

Forstår godt at du har hatt mye annet å gjøre enn å henge i shoppingdagbøkene, men er koselig at du blir litt mer aktiv igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! :fnise: Er hun nettopp ferdig med profesjon? Det må være deilig :Nikke:

Forstår godt at du har hatt mye annet å gjøre enn å henge i shoppingdagbøkene, men er koselig at du blir litt mer aktiv igjen :klem:

Hun var ferdig i fjor vår, og har jobbet et år. :) Hun synes det er veldig allright. Du må vel slite skolebenken litt til? ;) Ikke at du er alene om det, jeg har fortsatt ikke klart å avslutte masteren min, og jeg blir snart 27. :sjokk:

Tusen takk for koselige ord! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Er så utrolig sliten, føler ikke at jeg klarer dette.. :( Merker at humøret er blitt mye mer ustabilt etter jeg begynte på p-pillene, og det er så litsomt. Kan være kjepmpeglad det ene øyeblikket, så plutselig er jeg irritert for småting, eller så begynner jeg å gråte fordi jeg ikke kan svare på noen av eksemplene på eksamensoppgaver. Vil bare legge meg i dvale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg skjønner så utrolig godt hvordan du har det. <3 Men snart har du ferie!

Jeg er også helt utkjørt for tiden. Har eksamen på torsdag, og skal jobbe i helgen, men har ikke lest på en uke. Bare orker ikke.. Tror nok ikke det blir psykologi videre altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Takk :kose: Ja, du gjør vel hvertfall det..!

Jeg har eksamen på tirsdag, så burde jo sitte å nilese, men jeg orker heller ikke.. Vet ikke hvor jeg skal begynne, hva jeg skal fokusere på, noe som helst. Forstår ikke helt logikken min heller, for jeg er så livredd for å ikke kunne svare på noe på eksamen, men likevel klarer jeg ikke å lese eller skrive noe. Stikker bare hodet ned i sanden, utsetter. Ahh.. Har en skikkelig drittdag i dag. Skylder på pms, får prøve igjen i morgen..

Blir det ikke det, mariab? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...