Gå til innhold

Vi blir 4!


Serenity88

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Da har man gått hen og blitt gravid med nr. 2, og det i perfekt tid til barnehagestart *hoho* Var siste sjanse før alt ville blitt stengt *fnis* Foreløpig menstermin er 13. august, og vi gleder oss masse! Selv om den kommende storebroren kanskje ikke helt har forstått omstendigheten, for han ler og sier "Neeeeeieeee...." hver gang vi sier det er baby i magen til mamma ;)

Juleklem til alle lesere!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var selve julefeiringen over, en syk en sådan for oss voksne og småen er frisk som en fisk som vanlig! Ingenting biter på den fyren ;) Vi fikk masse fint, og vi delte nyheten med nærmeste familie (de hadde skjønt det fordi jeg alltid drikker øl/vin til mat om jeg kan :sjenert: ). Koselig!

Sånn rent bortsett fra omgangsyke er formen fabelaktig, "endelig" blitt litt trøtt, men håper det forsvinner snart, ingen kvalme eller vondter. Jeg er veldig overrasket over at det ikke er tegn til bekkenløsning enda, jeg som slet så mye forrige gang, så dette kan vi like!

Èt par kjipe symptom har kommet da, kviser(?!?) og hudormer (f****n!) og superhormonell, gråter av alt!

Så både litt likt, og litt ulikt som med småen. Jeg holder fortsatt en knapp på gutt, men hadde jo vært like koselig med en lillesøster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm...kvalm...kvalm...

Yay...

Det var den jula! Ned 2 kilo og dårlig form. Startet med omgangsyken hos både E og meg, småen slapp heldigvis unna, men kvalmen har bare bestemt seg for å bli :( Jeg MÅ bli bedre snart, hvem blir først kvalm i uke 7 liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med spiren i magen :rodmer:

Hos meg kom kvalmen i uke 8, og holdt seg på plass til uke 15-16. Håper du slipper det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Her var du jo vennen!

Gratulere så mye som gravid igjen! :klemmer:

Blir spennende å følge med deg fremover :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må oppdatere dagboka di oftere :lete:

I knoooow... Shame on me!

Har bare vært så mye... Ny jobb, mye skole, kvalm og influensa :/

Men, jeg er frisk igjen! Hurra! Og ikke kvalm lenger! Hurra! Så i dag har jeg laget tacopai, og mini i magen digger det tydeligvis for her det masse dytting :hjerte: Ellers gleder vi oss masse til UL neste mandag, jeg tror det blir jente og E tror det blir gutt :kgbaby: Og i morgen skal jeg og en venninne på cupcakekurs som hun fikk av meg i julegave! Håper å få noen tips til Js 2-årsdag, tenk lille vennen er 2 år om 8 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Oppgaveskriving... Gaaaad... Hvorfor valgte jeg økonomi igjen?

Fristen nærmer seg faretruende, nøyaktig 4 timer og 39 minutter i skrivende stund. Og hvem begynte på søndag? Jo, det var meg.

Så her blir det innlegg i kveld! Alt for å slippe å skrive på oppgaven :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig, done, finito! Aner ikke om jeg står, men den er levert :takke:

Og nå har lille frøkna N (yes, navn er funnet) og yes, vi venter ei lita jente, termin 22/8 :rodmer: begynt å sparke for jeg feiret med glass Solo :fnise:

Tenk, vi skal få ei jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med levert oppgave!

Gratulerer med jente i magen! Koselig å ha en av hver da!

Og god påske! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...