Gå til innhold

bli pult av andre gutter mens kjæresten (gutt) ser på?


ungjente90

Anbefalte innlegg

Haha, tragisk :P For sent å angre etterpå da.. Men om de var av alder, over 18 i alle fall, så kan de bare skylde seg selv. Var de yngre, skulle det eldre paret hatt juling begge to!

Han var vel sånn i 18-19 årsalderen, hun litt yngre. Ikke så greit å se det "aller helligste" bli tatt på den måten der ...

Anonym poster: 096424222b8fb76f6db4cd9756fb54fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke noen man maser om overalt.

Er vel litt luksus for oss jentene dette.

2 gutter samtidig. Litt kleint hvis den ene bare skal se på. Alle må med.

Deilig for jenta, som får 2 pikker å leke med. Deilig for typen som ser at kjæresten nyter 2 gutter.

Får ikke dårlig samvittighet om han kommer for fort. Så pirrende setting at han reiser seg igjen.

Deilig for han andre typen, som kanskje ikke har dame.

Råest er likevel at typen råkliner med meg etter jeg har fått han andre i munnen.

Ser ikke noen undertrykking og slikt her jeg.

Anonym poster: 089388336102ba0e5447257ac39bc5fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om et hippieliknende ekterpar som inviterte et ungt kjærestepar til middag. Utover kvelden fant de ut at jenta ennå ikke hadde hatt sex. Ved hjelp av sin høyere alder, overtalelsesevner og litt alkohol, fikk de paret til å gå med på å "hjelpes" igang med sexlivet. Så mens kona og gutten så på, gjennomførte mannen to vaginale samleier med jenta på sofaen. Det blir for mye for gutten, som slår seg vrang mens kjæresten er på do for å tisse ut sæden. Da er det snakk om roping og tårer og det hele. Det som for dem var planlagt som en hyggelig kveld med litt sengekos, ender altså med katastrofe. Resten av natten blir brukt til skadebegrensning, uten at det egentlig hjelper. Tilslutt fikk de ham til å gå med på å ligge med konen som en form for kompensasjon. Problemet er bare at han kommer hver gang hun setter seg ned på ham, så han får på en måte ikke tatt igjen. Tilslutt må de bare beklage seg overfor paret, for at de fikk dem til å bli med på noe de overhodet ikke var klar for. Så fri kjærlighet er nok ikke for alle ...

Anonym poster: 096424222b8fb76f6db4cd9756fb54fe

Dette hørtes helt forbanna sjukt ut hvis jenta var under 18 år, som du skriver i et annet innlegg. "Ved hjelp av sin høyere alder, overtalelsesevner og litt alkohol" - så dem skjenket en mindreårig jente for å få gubben til å ta jomfrudommen hennes? En ung jente blir lettere beruset og er mer naiv enn eldre kvinner. Deretter må jenta, som nettopp har mistet jomfrudommen sin til en eldre mann på grunn av alkohol i blodet og press fra dette eldre ekteparet, se på kjæresten sin ligge med en annen dame, for å "gjøre opp" for feilen?

Hva i svarte...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
På 7.11.2012 den 11.53, Tidus skrev:

 

Haha, tragisk :P For sent å angre etterpå da.. Men om de var av alder, over 18 i alle fall, så kan de bare skylde seg selv. Var de yngre, skulle det eldre paret hatt juling begge to!

Det er nok er røver historie. Lite troverdig.

Anonymkode: c13ca...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på besøk på en klubb i Danmark - helt vanlige folk var innom der. Der kom en fyr med kjæresten sin som hadde en drøm om å prøve flere.. Flere av gutta var ikke vanskelig å be.. Han la henne i ei huske og vinket inn karene.. Da tok hun mannen sin i munnen - to karer på hver side som hun runket og en som startet med å slikke henne før han knullet - så byttet de andre gutta plass etterhvert.. avslutningsvis fikk mannen lov å tømme seg i henne som sistemann.. Hun virket da fornøyd :)

Anonymkode: 3191f...dcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig fantasi. kansje best å teste med en fremmed først?Venner er greie og ha etter også. Men husk at man lever bare en gang. Enjoy life.

Anonymkode: 1663d...d58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min hadde fuckfriend da vi møttes, og etter ca 1 år så fikk hun snap fra han en lørdagskveld (fått snap tidligere også, men uten betydning), og da sa jeg at hun kunne svare (bare tilfeldig "noe liv?" Snap), så det ble en samtale. Ifra uskylding snap til rein sexsnap samtale med nakenbilder. Vi spritet virkelig opp sexlivet og hun har fortsatt fuckfriend.

Så du kan prøve den varianten? Snap med en fyr og unngå heller ansiktet på snap om det blir noe av. Kanskje han går med på det i virkeligheten han også da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/7/2012 at 2:01 AM, AnonymBruker said:

Vet om et hippieliknende ekterpar som inviterte et ungt kjærestepar til middag. Utover kvelden fant de ut at jenta ennå ikke hadde hatt sex. Ved hjelp av sin høyere alder, overtalelsesevner og litt alkohol, fikk de paret til å gå med på å "hjelpes" igang med sexlivet. Så mens kona og gutten så på, gjennomførte mannen to vaginale samleier med jenta på sofaen. Det blir for mye for gutten, som slår seg vrang mens kjæresten er på do for å tisse ut sæden. Da er det snakk om roping og tårer og det hele. Det som for dem var planlagt som en hyggelig kveld med litt sengekos, ender altså med katastrofe. Resten av natten blir brukt til skadebegrensning, uten at det egentlig hjelper. Tilslutt fikk de ham til å gå med på å ligge med konen som en form for kompensasjon. Problemet er bare at han kommer hver gang hun setter seg ned på ham, så han får på en måte ikke tatt igjen. Tilslutt må de bare beklage seg overfor paret, for at de fikk dem til å bli med på noe de overhodet ikke var klar for. Så fri kjærlighet er nok ikke for alle ...

 

Anonym poster: 096424222b8fb76f6db4cd9756fb54fe

Noe så jævlig! Så den unge jenta mistet jomfrudommen til en eldre fyr mens kjæresten - som hun sikkert var glad i - så på. På grunn av alkohol og overtalelsesevner. Klart at det var traumatisk for den unge gutten og sikkert vanskelig for jenta å se tilbake på. For en forferdelig ting av det eldre paret å gjøre!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2009 den 21.44, ungjente90 skrev:

For en liten stund siden da jeg og kjæresten hadde lagt oss og begynt å kose litt, sa han plutselig at han tente skikkelig på tanken om at jeg blir pult av andre gutter.

Han sa at han ville se på at andre gutter pulte meg og sprutet på meg og sånn.

Jeg ble litt satt ut da han sa det, men syntes tanken var litt pirrende og har tenkt på det i ettertid. Han var ikke helt edru da han sa det, men han har nevnt ved noen anledninger før i edru tilstand at han vil pule meg mens en annen gutt gjør det, se på mens jeg blir pult av andre osv... Han blir veldig kåt av det og synes det er en deilig tanke. Han sa også at han likte tanken på at jeg ble pult av gutter når jeg er ute på byen og kommer hjem og sier det til han og at han skal slikke fitta mi osv.

Han nevnte masse om hva han ville likt å se andre gutter gjøre med meg. Han nevnte også at han ville ta med gutter hjem eller få gutter ute på byen til å pule meg når vi er ute sammen.

 

Er det her en slags fetisj eller?

 

Må innrømme at tanken på å bli pult av andre gutter er pirrende :fnise:

 

Ville bare få skrevet ned å høre om noen andre har opplevd lignende eller vet om dette er en feitsj, "vanlig" at gutter liker tanken på det eller noe..

Er du sikker på at han ikke er en homofil (eller bifil) som enda gjemmer seg i skapet?

Anonymkode: 8e70d...542

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at han ikke er en homofil (eller bifil) som enda gjemmer seg i skapet?

Anonymkode: 8e70d...542

Tråden er 9 år gammel. Håper hun har funnet det ut ila den tida

Anonymkode: 68615...ba1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Nera skrev:

Er dere serr eller? Dette var sykt flaut å lese gjennom.

Folk var rare i 2009..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 9.11.2009 den 19.17, Gjest Gjest skrev:

 

Spør "Cuckold", han vet alt om dette.

 

Mens de som ikke er cuckolds, de ville ha hatet dama om de så henne med en annen mann!

Helt feil det du sier der gitt.... *sukk* Rart man ikke leser seg opp før man uttaler seg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke gjort det foran samboeren. Men samboeren min tenner på det samme, og jeg har prøvd å ha sex med en annen etter hans ønske. Det var et ganske vellykket prosjekt vil jeg si, så det kommer nok til å skje igjen.

Skal sies at vi er i et veldig godt etablert og trygt forhold. Vet ikke om det hadde fungert hvis vi ikke hadde hatt så mye tillitt til hverandre. Opplevde også at han trengte litt ekstra mye bekreftelse etterpå, mest sannsynligvis fordi det var første gangen det skjedde, og han trengte å vite at jeg ikke ble mindre giret på han av opplevelsen.

Edit: Så først nå hvor gammel tråden var. Glem at jeg var her!

Endret av heipådegsann
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 8.11.2012 den 2.55, Hottrio skrev:

Tror noen av disse mennene har litt lyst på en mann selv.

Det kan sikkert stemme, og det er ingenting prinsippielt galt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
15 timer siden, heipådegsann skrev:

Jeg har ikke gjort det foran samboeren. Men samboeren min tenner på det samme, og jeg har prøvd å ha sex med en annen etter hans ønske. Det var et ganske vellykket prosjekt vil jeg si, så det kommer nok til å skje igjen.

Skal sies at vi er i et veldig godt etablert og trygt forhold. Vet ikke om det hadde fungert hvis vi ikke hadde hatt så mye tillitt til hverandre. Opplevde også at han trengte litt ekstra mye bekreftelse etterpå, mest sannsynligvis fordi det var første gangen det skjedde, og han trengte å vite at jeg ikke ble mindre giret på han av opplevelsen.

Edit: Så først nå hvor gammel tråden var. Glem at jeg var her!

Mange merkelige innlegg i denne tråden, men dette synes jeg var bra. Heldig type som har ei så fornuftig dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
ungjente90 skrev (På 21.5.2009 den 21.44):

For en liten stund siden da jeg og kjæresten hadde lagt oss og begynt å kose litt, sa han plutselig at han tente skikkelig på tanken om at jeg blir pult av andre gutter.

Han sa at han ville se på at andre gutter pulte meg og sprutet på meg og sånn.

Jeg ble litt satt ut da han sa det, men syntes tanken var litt pirrende og har tenkt på det i ettertid. Han var ikke helt edru da han sa det, men han har nevnt ved noen anledninger før i edru tilstand at han vil pule meg mens en annen gutt gjør det, se på mens jeg blir pult av andre osv... Han blir veldig kåt av det og synes det er en deilig tanke. Han sa også at han likte tanken på at jeg ble pult av gutter når jeg er ute på byen og kommer hjem og sier det til han og at han skal slikke fitta mi osv.

Han nevnte masse om hva han ville likt å se andre gutter gjøre med meg. Han nevnte også at han ville ta med gutter hjem eller få gutter ute på byen til å pule meg når vi er ute sammen.

 

Er det her en slags fetisj eller?

 

Må innrømme at tanken på å bli pult av andre gutter er pirrende :fnise:

 

Ville bare få skrevet ned å høre om noen andre har opplevd lignende eller vet om dette er en feitsj, "vanlig" at gutter liker tanken på det eller noe..

 

getrobene skrev (2 minutter siden):

Vi har ofte med en ekstra fast elsker, det er kompisen til mannen min. Mannen min tenner på å se på, og jeg tenner på å ha en ekstra mann. Så da får nok alle tre det de ønsker.

Søkt deg fram til en tråd fra 2009, faktisk...!

Anonymkode: bf8d9...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...