Gå til innhold

Noen her som har prøvd Olaplex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett litt på Olaplex og det virker jo fantastisk! Jeg har veldig langt og tykt hår, som er litt slitt. Har hjemmefarget det hjemme i 5 år pga økonomi som ikke akkurat er noe sjakktrekk. Prøver å ikke bruke så mye varme på det.

Lurte på om jeg skulle prøve meg på Olaplex hos frisøren. Etter som jeg har forstått må man ta det under farging/bleking?

Er det noen her som har prøvd det? Er det like bra som det ser ut som? Ikke minst holder resultatet lenge? Det er vel ganske dyrt så blir et lite innhugg i mitt studentbudsjett men alt for å være fin hehe :)

Anonymous poster hash: 8d01f...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ER like bra som det ser ut som! Gikk fra "100 lag" svart/mørk brun hjemmefarge til gylden mørk blond på én dag og håret mitt både så og føltes bedre ut enn før prosessen. Tok både en avfarging, to blekerunder og en farge med Olaplex.

Skal aldri behandle håret uten igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER like bra som det ser ut som! Gikk fra "100 lag" svart/mørk brun hjemmefarge til gylden mørk blond på én dag og håret mitt både så og føltes bedre ut enn før prosessen. Tok både en avfarging, to blekerunder og en farge med Olaplex.

Skal aldri behandle håret uten igjen!

Wow det høres jo helt utrolig ut!! Hvor mye betalte du? :) om jeg kan spørre om det da. Hehe.

Nå ble jeg ennå mer gira på å prøve! Har hatt lyst til å gå tilbake til min naturlige hårfarge (kommuneblondt) og lysnet det litt, men ikke gjort det pga slitasje. Men hvis jeg skal gjøre det med Olaplex blir det nok ikke noe problem :)

Anonymous poster hash: 8d01f...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke farge/bleke. Man kan få en olaplexkur :) Da har frisøren steg 1 og 2 i håret ditt på salongen, og så kjøper du med steg 3 hjem. 

 

Det varer helt til du har brutt ned bindingene igjen. De brytes gradvis av bleking, varmeverktøy osv. 

 



Anonymous poster hash: 2cb8a...6c9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster 450 for en salongbehandling.

Du kan kjøpe det på Ebay for ca 1000 kr, og da har du til 15 behandlinger.

Obs. Noen syns håret tørker litt ut av behandlingen, deriblant jeg. Håret blir litt rart på en måte.

Anonymous poster hash: 102fb...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow det høres jo helt utrolig ut!! Hvor mye betalte du? :) om jeg kan spørre om det da. Hehe.

Anonymous poster hash: 8d01f...ac5

Jeg er ikke sikker på hva jeg betalte for Olaplexen, men brukte en kur pr. behandling så med 2 x bleking, en avfarging, 2 x farge, en klipp og 3 x Olaplex betalte jeg omtrent 3000. Tror de tok omtrent 300 pr. behandling?

Håret mitt har ikke blitt tørt eller rart etterpå. Bare fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...