Gå til innhold

Shit, satte truseinnlegget feil vei. Med limkanten opp.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kløna meg klarte å sette på truseinnlegget feil vei med limkanten opp. Det lugger skikkelig og gjør vondt. Hva skal jeg gjøre? Badet er opptatt og jeg kommer ikke inn der nå :( 



Anonymous poster hash: 5a270...f87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, her er det ikke mye du kan gjøre. 

Du må nok bare innse at du må gå med truseinnlegget fastlimt resten av livet.



Anonymous poster hash: a0dd6...bcf
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vel vente på tur på badet da, eller gå inn på et annet rom der ingen ser deg. Hvor vanskelig kan det være?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll. Hvordan iall verden er det mulig å legge det i trusa når det er feil vei? Ikke fester det seg til trusa men kun til fingrene..

Anonymous poster hash: fd9c7...8ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest i am who i am

:fnise: Det er vel fint lite annet å gjøre enn å vente til badet blir ledig, evt røske det løs når ingen ser deg. Det positive er at du slipper å bruke penger på brazilian wax!  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riv det av?

Au, det er jo ganske mye hår der da  :sjokkert:

 

Troll. Hvordan iall verden er det mulig å legge det i trusa når det er feil vei? Ikke fester det seg til trusa men kun til fingrene..

Anonymous poster hash: fd9c7...8ec

Legger det ikke i trusa da, men setter det i skrittet sånn at det blir lagt der det skal. 

Anonymous poster hash: 5a270...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort også, tenkte ikke i det hele tatt så jeg tok limsiden og klistret den til musa. Har brukt tampong for lenge, hånda mi går automatisk den veien. men det er greit nok. Hadde vært verre om jeg bare la en tampong i trusa.  :fnise:



Anonymous poster hash: d18d3...cd3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au, det er jo ganske mye hår der da  :sjokkert: Legger det ikke i trusa da, men setter det i skrittet sånn at det blir lagt der det skal.  Anonymous poster hash: 5a270...f87

Det er jo ikke en tampong, det skal sitte i trusa.

Uansett, sier som BritneyBitch; KG suger om sommeren

Anonymous poster hash: fd9c7...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Au, det er jo ganske mye hår der da  :sjokkert:

 

Anonymous poster hash: 5a270...f87

 

Jeg vokser meg jevnlig, det er ikke såå ille. Gjør det kjapt, kanskje du gleder gubben litt i samme slengen  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokser meg jevnlig, det er ikke såå ille. Gjør det kjapt, kanskje du gleder gubben litt i samme slengen  :laugh:

Gubben liker meg naturlig, altså ingen barbering på meg hverken her eller der. Da blir det ikke noe på meg på lange tider  :grine:

Anonymous poster hash: 5a270...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Gubben liker meg naturlig, altså ingen barbering på meg hverken her eller der. Da blir det ikke noe på meg på lange tider  :grine:

Anonymous poster hash: 5a270...f87

 

Prøv å fjern det litt forsiktig, da. Det limet sitter jo ikke akkurat ekstremt godt heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her er det ikke mye du kan gjøre.

Du må nok bare innse at du må gå med truseinnlegget fastlimt resten av livet.

Anonymous poster hash: a0dd6...bcf

For noe tull.

TS, du bør få et familemedlem til å kjøpe limløser. Lykke til, du lærer så lenge du lever :)

Anonymous poster hash: 39a7a...0e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Rykk det løs, jo før jo heller. Er det ikke ledig på badet, så gjør det på et annet rom, da vel. Det lugger sikkert noe avsindig, men du kommer ikke til å bli som en ribba høne (pun intended) av det der.  :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Au, det er jo ganske mye hår der da  :sjokkert:

 

Legger det ikke i trusa da, men setter det i skrittet sånn at det blir lagt der det skal. 

Anonymous poster hash: 5a270...f87

 

 

Aha...også står du å holder det på plass mens du trekker opp trusa med en hand da eller?

INGEN som gjør det slik. Gå å legg deg under brua igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløna meg klarte å sette på truseinnlegget feil vei med limkanten opp. Det lugger skikkelig og gjør vondt. Hva skal jeg gjøre? Badet er opptatt og jeg kommer ikke inn der nå :(  Anonymous poster hash: 5a270...f87

Ring legevakta. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Anonymous poster hash: 6a018...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med saksa

Anonymous poster hash: 17e76...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om den episoden av "mens" fra kollektivet der tante Joslin setter bindet feil vei  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...