Gå til innhold

Swiss Clinic dermaroller erfaringer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame på 57 år som har dårlig erfaring med Swiss roller.  Etter bruk i 6 måneder, og mange tusenlapper investert, er jeg dypt skuffet over produktene og har i løpet av perioden fått tegn til gammel hud.  Har alltid hatt en glatt og nesten rynkefri hud, nå eldes den med raske skritt.  Har tatt det opp med firmaet som nekter for at det kommer av produktene.  Er det noen av dere 50+ som har erfaring med rolleren og geleen?



Anonymous poster hash: bc836...1ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor bruke når du var glatt og rynkefri?

Anonymous poster hash: 7b7cb...4a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruke når du var glatt og rynkefri?

Anonymous poster hash: 7b7cb...4a5

 

Hvorfor bruke når du var glatt og rynkefri?

Anonymous poster hash: 7b7cb...4a5

Anonymbruker:  Merk deg NESTEN.  og;  TJA..hvorfor ønsker/prøver jeg og millionvis av andre kvinner i alle aldre  å se bedre ut??? 

For øvrig hadde noen ujevnheter jeg ønsket rette opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruke når du var glatt og rynkefri?Anonymous poster hash: 7b7cb...4a5

Forebyggende?

Anonymous poster hash: 96cc2...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å prøve når jeg så reklamen for lenge siden.

Jeg husker ikke prisen. Syns reklamen lovte veldig mye.

Senere leste jeg at de lover ting, som ikke er holdbart.

Hvor mye betalte du? Jeg er litt yngre, og ikke plaget med rynker. Huden eldes uansett. Jeg skal ta plastikk kirurgi. Skal bare finne den rette klinikken.

Anonymous poster hash: ee53f...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å prøve når jeg så reklamen for lenge siden.

Jeg husker ikke prisen. Syns reklamen lovte veldig mye.

Senere leste jeg at de lover ting, som ikke er holdbart.

Hvor mye betalte du? Jeg er litt yngre, og ikke plaget med rynker. Huden eldes uansett. Jeg skal ta plastikk kirurgi. Skal bare finne den rette klinikken.

Anonymous poster hash: ee53f...49f

Bestilte for 6000,. det var inkl en hårbehandling.  I etterkant har jeg lest mye info om dermarollere.  Et godt resultat avhenger av rolleren...hvor den er laget, hvor mange nåler (flere betyr ikke bedre) og tettheten mellom de, formen på nålene osv.  Inneholdet i geleen man skal bruke ved siden av...vitaminer, mineraler, collagen osv.  SC kjører på med en enorm markedsføring. Man finner deres reklame overalt.  Spesielt blant sponsede yngre bloggere og i innfelte annonser.  Unge mennesker som i utgangspunkt ikke har collagenbrist eller livsrynker.  Reklamen lover fastere hud( øket collagen) og fjerning av rynker, skulle gjerne truffet på brukere ....mennesker 50+ og hørt hvor mange som er fornøyd og om de har merket noen virkning.  Det er vi, 50+,  som har de omtalte "problemene" det skulle vært fokus på.  Finner ingen relevant info om langtidsbruk og forskning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har brukt dermaroller fra ZGTS med 0,2 mm nåler i titan. Har kombinert med lactic acid peel 12%.(kjøpte peelen via makeupatistschoice). Rolleren husker jeg ikke hvor jeg kjøpte. Nålenes lengde på 0,2 mm er den minste størrelsen, så man blir litt rød og øm- men ikke direkte sår. Tanken er at syren lettere skal penetrere huden når man har brutt hudbarrieren med mange små stikk. Jeg har tidligere gjort peelinger med tca- syre på 24 %, og det medførte lang rekonvalesens der jeg fikk tykke skorper, sår og smerter. Behandlingen var ekstremt effektiv, men man må tåle å gå rundt som et brannskadeoffer i 2 uker. Metoden med dermarolleren kombinert med syrebehandling har vært veldig snill i forskjell. Må repeteres gjentatte ganger før man ser effekt. Har nå gjort 4 behandlinger med ca 1 mnd mellomrom, og opplever at huden har mer spenst, mykhet og glød. Sammenlignet med tca- peel er resultatet nesten ubetydelig, men behandlingen er relativt bivirkningsfri. Altså: man slipper smerter og man slipper lang rekonvalesens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt dermaroller fra ZGTS med 0,2 mm nåler i titan. Har kombinert med lactic acid peel 12%.(kjøpte peelen via makeupatistschoice). Rolleren husker jeg ikke hvor jeg kjøpte. Nålenes lengde på 0,2 mm er den minste størrelsen, så man blir litt rød og øm- men ikke direkte sår. Tanken er at syren lettere skal penetrere huden når man har brutt hudbarrieren med mange små stikk. Jeg har tidligere gjort peelinger med tca- syre på 24 %, og det medførte lang rekonvalesens der jeg fikk tykke skorper, sår og smerter. Behandlingen var ekstremt effektiv, men man må tåle å gå rundt som et brannskadeoffer i 2 uker. Metoden med dermarolleren kombinert med syrebehandling har vært veldig snill i forskjell. Må repeteres gjentatte ganger før man ser effekt. Har nå gjort 4 behandlinger med ca 1 mnd mellomrom, og opplever at huden har mer spenst, mykhet og glød. Sammenlignet med tca- peel er resultatet nesten ubetydelig, men behandlingen er relativt bivirkningsfri. Altså: man slipper smerter og man slipper lang rekonvalesens..

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Er bare 34. Ser du vil ha svar fra kvinner over 50, men dette er min erfaring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte for 6000,. det var inkl en hårbehandling. I etterkant har jeg lest mye info om dermarollere. Et godt resultat avhenger av rolleren...hvor den er laget, hvor mange nåler (flere betyr ikke bedre) og tettheten mellom de, formen på nålene osv. Inneholdet i geleen man skal bruke ved siden av...vitaminer, mineraler, collagen osv. SC kjører på med en enorm markedsføring. Man finner deres reklame overalt. Spesielt blant sponsede yngre bloggere og i innfelte annonser. Unge mennesker som i utgangspunkt ikke har collagenbrist eller livsrynker. Reklamen lover fastere hud( øket collagen) og fjerning av rynker, skulle gjerne truffet på brukere ....mennesker 50+ og hørt hvor mange som er fornøyd og om de har merket noen virkning. Det er vi, 50+, som har de omtalte "problemene" det skulle vært fokus på. Finner ingen relevant info om langtidsbruk og forskning.

Det var mye penger. I bruk i noen år så går tusenlappene. De få rynker jeg har rundt øyne, har jeg tatt filler på. Det koster også, men da slipper du å gå rundt rød som en skrev her inne.

Om unge bloggere skriver og reklamerer for produkter sier ingen ting om produktet. Når du er 30 og forteller hvor fantastisk det er.De har betalt for det. Skal man undersøke et produkt, så er vel blogger en plass en bør unngå.

Bare de svarene her, får meg til å skrinlegge tanken.

Det bur nok kosmetisk operasjon.Da har jeg iallefall en klagemulighet

Anonymous poster hash: ee53f...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye penger. I bruk i noen år så går tusenlappene. De få rynker jeg har rundt øyne, har jeg tatt filler på. Det koster også, men da slipper du å gå rundt rød som en skrev her inne.

Om unge bloggere skriver og reklamerer for produkter sier ingen ting om produktet. Når du er 30 og forteller hvor fantastisk det er.De har betalt for det. Skal man undersøke et produkt, så er vel blogger en plass en bør unngå.

Bare de svarene her, får meg til å skrinlegge tanken.

Det bur nok kosmetisk operasjon.Da har jeg iallefall en klagemulighet

Anonymous poster hash: ee53f...49f

Så enig.  Jeg fattet interesse for produktene da jeg leste om de i avisen, husker ikke om det var VG eller Dagbladet.  Trodde det var en reportasje. sånn var det skrevet.  I etterkant fant jeg reportasjen merket "annonse".  Swiss clinics reklame dukker opp over alt; facebook, twitter, aviser, ukeblad, utallige blogger etc.  De har den mest attakkerende markedsføring jeg har opplevd.  Når dette blir slengt i fleisen på en mange ganger om dagen. blir man dessverre påvirket.  Markedsføringens makt.  Min hud føles som collagenet  forsvinner og jeg får et "dratt" utseende. Det er så frustrerende å se seg i speilet etter dette.  Swiss clinic nekter for at det kommer fra deres produkter og jeg har hatt en lang feide med dem. Forfallet begynte ved bruk av rolleren og  geleen så selvfølgelig har jeg en mening om det.  Har vist dem før og etter-bilder. Men det blir som "David mot Goliat". Jeg er rett og slett frustrert og sint etter å ha brukt 4 uker med å skaffe meg kunnskap om rollere og korrespondanse med firmaet.  Undersøker på nettet om det er flere over 50 som har prøvd produktene men de er vanskelig å finne.   Ellers TUSEN TAKK TIL DEG OG ALLE ANDRE SOM ENGASJERER SEG. 

Endret av Scorpion57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 34. Ser du vil ha svar fra kvinner over 50, men dette er min erfaring..

Tusen takk :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye penger. I bruk i noen år så går tusenlappene. De få rynker jeg har rundt øyne, har jeg tatt filler på. Det koster også, men da slipper du å gå rundt rød som en skrev her inne.

Om unge bloggere skriver og reklamerer for produkter sier ingen ting om produktet. Når du er 30 og forteller hvor fantastisk det er.De har betalt for det. Skal man undersøke et produkt, så er vel blogger en plass en bør unngå.

Bare de svarene her, får meg til å skrinlegge tanken.

Det bur nok kosmetisk operasjon.Da har jeg iallefall en klagemulighet

Anonymous poster hash: ee53f...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare 34. Ser du vil ha svar fra kvinner over 50, men dette er min erfaring..

Tusen takk for svar :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...