Gå til innhold

frisørtime


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser en kjent salong har reklame med: forny deg, la frisøren gjøre det som passer deg, bli ny..

Jeg har vært til mange frisører, også den kjeden. Jeg har sagt at nå vil jeg prøve noe nytt. Endre frisyre..farge.

Og hva skjer? Man kommer ut med samme frisyre man har hatt i 20 år. Når farge blir nevnt: du kler jo godt den du har da

Hva ønsker du? Jeg vil at frisøren skal finne på noe nytt. Det er de som har kunnskapen. Noen med samme erfaring? Tror de fleste av oss kler mange ting.

Anonymous poster hash: 4d17a...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv deg på en ny infallsvinkel. Si at du bare vil klippe tuppene. Jeg skal banne på at du kommer ut med en ny frisyre. Skjer med meg hver gang - intet unntak.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke det problemet med min frisør, her har vi klippet av meste parten av håret og byttet farger - litt om hverandre. Men så vil jeg påstå at min frisør er dyktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Har samme erfaring,og jeg har vært til mange forskjellige frisører.

Flere ganger har jeg spurt om hva hun tror at jeg vil kle og at jeg vil prøve noe nytt. Noen få ganger har en frisør foreslått noe,og da har jeg sagt ja til det og blitt fornøyd.

Men de fleste gangene så blir de veldig usikre og spør hva jeg kunne tenke meg eller så går jeg ut igjen med minimale endringer.

Synes det bare er så rart at de har så få forslag til hva som kunne vært fint på meg. Hvis jeg ikke liker det,så sier jeg jo nei.

Men jeg har egentlig lært at hvis jeg vil gjøre en stor endring så må jeg ha med bilde. Noe som er greit siden man ikke alltid tenker det samme om ting :)

Endret av The damned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...