Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke like kvalm idag! Syns det var litt tidlig og bli bedre?

Haha, er jeg kvalm er det galt, og blir det bedre er det og galt. Aldri fornøyd her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også følge deg på insta :blomst:

Vil du også ha en ekstra følger? Send meg en pm i såfall!!:) vil gjerne følge deg også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er jeg 8 uker på vei! Helt sykt og fort det går! Formen er crap. M sover så dårlig på nettene, faller sammen snart! Heldigvis kommer samboer hjem i morgen. Vurderer nattavvenning på snuppa, kanskje hun sover bedre da? Når jeg prøver bysse henne uten pupp på natta blir ho dødelig fornærma!

Ellers får jeg besøk snart. Av to venninner, ho ene har også ei jente, men ho er litt eldre enn M.

Tror jeg skal sove litt før de kommer. Brukte tre timer på og få M til og sove. Nå sover ho på meg, så er jo koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker :strix:

Huff så dumt at firmen er dårlig og det i tilegg er lite søvn.. :klem: mannen kom hjem i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker :strix:

Huff så dumt at firmen er dårlig og det i tilegg er lite søvn.. :klem: mannen kom hjem i morgen?

Jaa, vi skal hente han på kjevik 1530:) blir så deilig!

Hadde lyst og gi ham dårlig samvittighet for at han koser seg i Oslo, mens han har en gravid kvalm trøtt kjæreste hjemme med ei på 8 mnd. Haha men holdt meg for god for det, for unner han virkelig den turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser så gravid ut. Ser ut som jeg er halvveis. Er skikkelig oppblåst.

Sist gang fikk jeg ikke mage før 22-23 uker og ble aldri skikkelig stor. Lurer på hvordan det blir denne ganga og når den ordentlige gravidmagen kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har meg og M gått tur! Er jo faktisk litt sol her idag så måtte utnytte det litt. Nå sover ho på verandaen. Tror de melder vårvær hele uka så kanskje finne dressen frem så kan ho krype litt ute :)

Ellers er kvalmen litt bedre, ikke så intens som før. Imorgen har jeg første legetime, tror det vil gå mer opp for meg da når jeg får helsekort og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at kvalme og vær er bedre :) Det gjør noe med humøret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at kvalme og vær er bedre :) Det gjør noe med humøret :)

Idag er kvalmen der igjen, så godt jeg fikk gårsdagen hvertfall :)

---

Idag var jeg hos legen og fikk helsekort. Fikk ultralyd også. De har apparat der så var heldig. Så et lite knøtt med bankende hjerte. Wohoo :) gikk plutselig opp for meg at jeg skal ha en baby til. Wææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er kvalmen der igjen, så godt jeg fikk gårsdagen hvertfall :)

---

Idag var jeg hos legen og fikk helsekort. Fikk ultralyd også. De har apparat der så var heldig. Så et lite knøtt med bankende hjerte. Wohoo :) gikk plutselig opp for meg at jeg skal ha en baby til. Wææ

Så gøy! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, jeg er ikke noe flink til og oppdatere her. Har det altfor gøy med og lese i andre gravideagbøker der det er litt mer action.

Dagene her går i det samme så er liksom ikke vits og skrive en ny post om noe jeg har skrevet om før.

Kvalmen er der hvertfall enda, håper den gir seg snart. Kjæresten har vært i Oslo idag, kom endelig hjem :) tror det blir senga snart, da M er umulig på natta. Håper det gir seg snart, har sovet dårlig sidnen hun var 3 mnd.

Ellers funderer jeg på om jeg skal sende ho i bhg til høsten når den nye babyen kommer. Spurte på gravidforumet og fikk mange gode svar! Får vel svar på søknaden 18 mars og har frem til 1 april på og bestemme oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Vi har som sagt 15 mnd mellom våre, og ærlig talt skjønner jeg ikke hvordan folk får til å være hjemme med to så tette uten å gå på veggen. Barnehagen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har som sagt 15 mnd mellom våre, og ærlig talt skjønner jeg ikke hvordan folk får til å være hjemme med to så tette uten å gå på veggen. Barnehagen :rodmer:

Ja nå har vi bestemt oss for at det blir barnehage på snuppa! Tror det blir supert for henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh scones <3 lagde det til frokost idag og nå er jeg stappmett!

Svigermor kommer snart for og hente M. De skal på bytur med ei venninne til svigermor som også har blitt bestemor. Er så glad for at både svigers og mine foreldre er så glade i M og vil ha henne på besøk. De "maser" litt om at de vil ha henne på overnatting men kjenner jeg ikke er helt klar for det enda. Skal nattavvenne henne i helga, eller rettere sagt samboer skal, så kanskje nettene blir bedre. Er så sinnsykt lei av at hun skal sove så dårlig! Håper det blir bedre en liten stund før neste baby kommer slik at jeg kan hente meg inn litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...