Gå til innhold

Focklop og lillemor <3


Focklop

Anbefalte innlegg

Så flinke dere er! IKEA er ganske kjekt. Og gratulerer med 37 uker! Jeg tipper 19 mars :)

IKEA er gull! Takk :laugh:

Skriver deg inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EKLE DETALJER :fnise:

Slim!! :sjokkert: Aner ikke om det er slimproppen, men da jeg dusjet og vasket meg i sta la jeg merke til at jeg var temmelig klissete der nede, og da kunne jeg dra ut en liten klump med tykt slim. Var ikke noe blod i det, men jeg ble overrasket av mengden. Er det lov å håpe på at det skjer ting? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det litt som sånne lekehender med "snor" som man klasker på ting og på andre mennesker og så sitter den litt fast :P Om det var forståelig?

Så det kan godt ha vært slimpropp på vei ut for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det litt som sånne lekehender med "snor" som man klasker på ting og på andre mennesker og så sitter den litt fast :P Om det var forståelig?

Så det kan godt ha vært slimpropp på vei ut for deg!

Haha, ja! Det var faktisk akkurat det jeg selv tenkte på!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det? Skjer det ting? :laugh::danse:

I går natt lå jeg med modningsrier av og på frem til ca. 8-tiden på morgenen, og hadde sterke og hyppige kynnere og mensmurringer nesten konstant utover dagen! Etter vi la oss i går kveld fikk jeg noen helt jævlige rier, var så sikker på at fødsel var i gang, men de stoppet opp. Kjempevondt! Våknet nå med vonde mensmurringer. Det har også fortsatt å komme mye slim, æsj! :ler:

Så joda, det skjer ting! Men likevel kan jeg gå sånn lenge før det blir føderier utav dette... Satser på at det ikke er så lenge igjen! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går natt lå jeg med modningsrier av og på frem til ca. 8-tiden på morgenen, og hadde sterke og hyppige kynnere og mensmurringer nesten konstant utover dagen! Etter vi la oss i går kveld fikk jeg noen helt jævlige rier, var så sikker på at fødsel var i gang, men de stoppet opp. Kjempevondt! Våknet nå med vonde mensmurringer. Det har også fortsatt å komme mye slim, æsj! :ler:

Så joda, det skjer ting! Men likevel kan jeg gå sånn lenge før det blir føderier utav dette... Satser på at det ikke er så lenge igjen! :biggrin:

Oi! Som du sier kan det jo gå lang tid, men det kan jo brått skje noe også av det her :jepp: Krysser fingre og tær for at du slipper å gå så veldig mye lenger :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjer det ting for flere, virker det som! Spennende å se framover nå! :popcorn:

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Som du sier kan det jo gå lang tid, men det kan jo brått skje noe også av det her :jepp: Krysser fingre og tær for at du slipper å gå så veldig mye lenger :biggrin:

Det er akkurat det som er så kjipt, for en vet ikke om en blir nødt til å gå sånn i ukesvis eller om en plutselig ligger der med hodet til bebis i armene omtrent, haha.

Nå skjer det ting for flere, virker det som! Spennende å se framover nå! :popcorn:

Ja, nå begynner det å trappe seg opp kraftig! Kynnerne "oppfører" seg likedan i dag som i går, og nå på kvelden kom murringene nede i magen og rundt bekkenet. Og lillemor virker til å ha funnet ut hvilken vei som er ut, dette må da love godt? Samboer sa tidligere i dag at vi må prøve til med sex igjen ;) Så da får vi se om det blir enda mer action i natt! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingenting som skjer, nå har alt blitt så rolig igjen! Ble så forhåpningsfull av alt dette at nå ligger jeg og er litt skuffa, haha :fnise: Men, men. Hun kommer nok når jeg minst venter det, så like godt å bare ta det med ro :) I dag skal jeg kose meg i sofaen med tegnebrett og photoshop, og i morgen er det ny kontroll hos jordmor. Har igjen lyst til at hun skal sjekke modning, men glemmer alltid å spørre!

Noen som vet om tidlig og mye modning har noen innvirkning på fødselen? Noen sier at det gir kortere fødsel, noen mener det kan ta like lang tid. For meg virker det logisk at fødselen blir kortere om man allerede er åpen 3-4cm når fødselsriene starter? Det er nesten rart om jeg ikke har litt åpning nå etter disse dagene med mye nedpress og modningsrier, samt kynnere som står på omtrent dagen lang. Eller, nå har det stoppet opp, da. Typisk.

Vurderer også å ta meg en tur innom legen snart for å få allergimedisin, har allerede begynt å reagere sterkt på pollen i lufta. Rart at det ikke finnes reseptfrie medisiner som kan brukes av gravide og ammende? Synes det var fryktelig dårlig informert på Boots sine sider hvor det står at preparatet kan brukes av ammende, når det tydelig står videre i pakningsvedlegget at det frarådes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi på tur til føden!! :o Auauauau. Våknet med rier kvart på to i natt, de varer nå i 1 minutt med 3-4 minutters mellomrom. Håper dette er fødsel! :biggrin:

Endret av Focklop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3cm åpning og fått tatt klystér. Litt av en opplevelse :P Har også fått digge engangstruser, kom blod etter siste undersøkelse. Nå er samboer ute og parkerer bilen og henter fødebagen, her blir vi til lille er født! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, lykke til, dette kommer til å gå kjempebra!! :duskedame::strix:

Gleder meg til neste oppdatering! Nå blir det heftigere, siden du har fått klyster, så jeg krysser fingrene for at du ikke trenger å vente så lenge på lille :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Tenk det at nå kommer veslejenta til verden i løpet av noen timer :Nikke: Ja nå gleder jeg meg også til neste oppdatering, dette kommer helt sikkert til å gå kjempefint! :babyjente: Heia heia! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...