Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Så koselig med magedult. Mini som hilser på :nigo:

Ha en fin mandag :) håper formen blir bedre!

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bevegelse er så utrolig koselig :rodmer: Jeg er like fascinert hver gang, og her sprelles det mye :fnise: Utrolig fin og rar følelse å legge hånde på magen og kjenne dulting innenfra og utenfra på en gang! Mulig man er mer lei i uke 35 når man har blåmerker i ribbeina, men den tid den sorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magedult :rodmer/æ: her har det utviklet seg til karate :P og så yoga :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt stille her fra denne fronten, men definitivt ikke stille i magen min :rodmer: Er så utrolig koselig med magesprell, kjenner jeg ikke klarer å la være å glise hver gang jeg kjenner det, uansett om jeg sitter på et møte på jobb eller hvor enn jeg er.

Vi har vært å handlet vogn nå, landet på baby jogger city elite vogna og slo til nå når det var et veldig godt kampanjetilbud på denne.

I dag er jeg 18+1 og formen er relativt god. Kjenner veldig at magen strekker seg om dagen. Den klør utenpå, og så strekker det innvendig på sidene. Er nok mini som utvider hybelen sin littegranne. Kan også se en ganske stor forskjell fra tidligere. Kanskje jeg skal driste meg til å legge ut et magebilde her snart. Vi tar bilder hver eneste morning og tenkte å lage en gif på slutten av den voksende kulen :nigo:

Ha en fin onsdag, tenk at vi er halvveis til ei ny helg allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med vogn! :hoppe:

Og jeg støtter forslaget om magebilde ;)

Takk for det! Utrolig kjekt å få kjøpt vogna. Mamma er virkelig i spanderhjørnet og bestemte seg for å sponse hele vogna til oss. Veldig takknemlig for det, for det blir jo litt av noen utgifter etter hvert. Hun hadde til og med markert overføringen i nettbanken med "vogn til lille *navn*", såå koselig :hjerte:

Magebilde skal bli!

Gratulerer med vogn! :hoppe: Jeg vil også se magebilde. Er det lenge til oul nå?

Takk Nautika! Vi får den ikke før i mai, så må jo smøre oss med tålmodighet enn så lenge. Men så kommer jo ikke lille før i august, så det er ikke akkurat store hastverket vi har heller :fnise: OUL er i neste uke faktisk. Har tenkt at det er så veldig lenge til, men NÅ nærmer det seg! Skal ha med mamma og søster i tillegg til mannen, så det blir nok veldig kjekt. Er heller ikke så bekymret nå, ettersom vi har hatt 3

UL tidligere og alt står bra til der inne. I tillegg hjelper jo den stadige dultingen fra lille også!

___________________________________________________________

Tok et bilde på 18+0. Jeg vet ikke hvor tydelig det er for dere andre, men for meg som har lagt på meg 5.5 kg og dette definitivt er sentrert rundt mage og pupper er det stoor forskjell! :gravid:

post-74070-0-82816900-1426185486.txt

Endret av j86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin bump! Den vil vokse MYE framover altså, nesten så man kan se forskjell fra dag til dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin bump! Den vil vokse MYE framover altså, nesten så man kan se forskjell fra dag til dag :)

Ser en bump :D

Så fin mage :danse::blomst:

Fiin mage :)

Så koselig med liten bump som du vet er pga babyen din! :hjerte:

Tusen takk, så snille dere er :hjerte: Føler egentlig at jeg kan se forskjell på magen nesten daglig, så det er definitivt noe som skjer der inne!

I går hadde han tidenes sirkus og drev med akrobatikk fra morgen til kveld. Kjente når jeg våknet i går at det er første gang jeg har kjent ham så tydelig, så fikk mannen til å legge hånden på magen i håp om at han også kunne kjenne det denne gang. Det kunne han! Det var så utrolig gøy å se reaksjonen hans og jeg ble rett og slett så glad at jeg begynte å tute høyt. :fnise: Haha, disse hormonene altså!

I dag skal vi på OUL og jeg ser stoooort frem til det. Skal ha med kommende bestemor og tante i tillegg til oss to, så det skal bli utrolig hyggelig. Kjenner at jeg er ganske trygg på at alt skal være fint også, etter 3 tidligere UL der alt har sett helt topp ut der inne. Og med en så aktiv krabat vet jeg iallefall HELT sikkert at det er liv der inne enda! Blir godt å få en "endelig" termindato også, har jo fått dato med rundt 7 dager i forskjell på tidligere UL.

I dag er jeg 19+0 og den 20ende uka (i følge mensenberegninger) er offisielt startet :danse: Nærmer seg halvveis jo!

Endret av j86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Terminen er satt til 14 august og alt så langt det er mulig å observere via ultralyd tyder på at det er en helt frisk liten sprellert der inne :bolledeig:

Definitivt en gutt fikk vi bekreftet igjen, åhhhh GLAD :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig med mage og bevegelser fra lille knerten :rodmer: Tenker det var stas for mormor og tante å være med på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så utrolig gøy å høre at alt står bra til :D Og så gøy med en liten gutt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...