Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Kjære dagbok,

i dag har vært en tøff dag psykisk.... har noen humørsvigninger som dessverre går utover livsgleden og mannen ikke minst.... tror de hovedsaklig skyldes frykten for at noe er galt denne gangen også. De få gangene jeg gleder meg over graviditeten så blir jeg sint på meg selv for å glede meg over noe som ikke er sikkert. Tankene om at den dagen det skjer noe så vil jeg hate meg selv for å ha innbilt meg en graviditet... Dette er virkelig tøft.... :(

Lørdagen ender med tidlig kvelden for min del :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest litt her og jeg forstår at det sliter psykisk å ikke vite, eller våge og glede seg. Jeg er ikke i en liknende situason, men vil gi deg en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei havmus :)

Hyggelig at du stikker innom

Boka mi. Ja det er psykisk slitsom. Men får prøve å tenke at dettw må jeg bare gjennom og at det blir min tur en gang også. :)

I natt er mannen på byen og da blir det lite nattesøvn på meg :( hadde sovnet men våknet selvfølgelig for en liten time siden. Var så sulten! Så klokken 4 om natten sitter jeg her og spiser mat :-/ Hehe. Det må være et sikkert godt tegn. Aldri skjedd før! Men om jeg ikke spiser blir jeg så uvell.

Får snart rusle tilbake til sengen.

Pssss disse brystene gjør uhorvelig vondt om natten altså! Mer om natten enn dagen. Men slal ikke klage. Jeg liker det !!!:)

Natta peeps :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Innom med en klem :klemmer:

Kjenner meg godt igjen, og ja... Jeg var også ekstremt mye sulten. Det er ett godt tegn :) Håper du klarer å koble ut tankene av og til, det er kjempe tøft å gå og vente disse ukene i uvisse.. Krysser fingrene :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmen. :-)

I dag har jeg gjort absolutt kngenting. Faktisk sovet store deler av dagen på sofaen. Hatt en del stikninger i sidene i dag. Googlet meg til at dette er normalt men frykten er jo tilstede.

I morgen skal jeg til fastlegen for å få hcg svar fra

Forrige gang og ny blodprøve.

Nå har høstværet virkelig

Slått inn! Sånn som det regner!!! Vi får håpe det regner seg ferdig

Og at vi får en liten smakebit av sommeren igjen :)

God natt 💤💤💤💤💤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var legetimen unnagjort. Ble i grunn ikke så mye klokere men fikk tatt en ny hcg prøve. Vil få svarene i løpet av uken.

Ellers påpekte hun at stikkingene er helt normalt. Så da får jeg slå meg til ro med det.

Ellers ble det forlenget sykemelding. Så da går dagene sakte men sikkert avgårde. Latmannsdager ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og gratulerer med positiv test! Forstår godt bekymringen din selv om jeg ikke har lignende erfaringer selv.

Jeg har akkurat fått positiv test etter pp1. Er glad, men er kjempe redd for at det skal gå galt!

Gleder meg til å følge deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lillemeg90 og hyggelig med besøk :) akal absolutt titte innom boken din! Gratulerer så mye med positiv test. Også aå raskt! Det må være en lettelse :)

I natt var grusomt. Disse puppene er sinnsykt vonde om natta. Flyr på toalettet og sitter jo og jamrer meg

Over disse puppene. De sprenger! Men jeg klager ikke! Vil gjerne ha flere symtpomer for tenker at det er gode tegn! I dag har jeg ikke hatt antydning til strekninger. Prøver å tenke at det er positivt uansett. Symptomer kommer og går! Prøver å forholde meg positiv hvertfall. Er dog fortsatt trøtt og sulten og tidvis svimmel! Synes puppene har vokst og magen er oppblåst! Jeg skal som sagt ikke klage!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lillemeg90 og hyggelig med besøk :) akal absolutt titte innom boken din! Gratulerer så mye med positiv test. Også aå raskt! Det må være en lettelse :)

I natt var grusomt. Disse puppene er sinnsykt vonde om natta. Flyr på toalettet og sitter jo og jamrer meg

Over disse puppene. De sprenger! Men jeg klager ikke! Vil gjerne ha flere symtpomer for tenker at det er gode tegn! I dag har jeg ikke hatt antydning til strekninger. Prøver å tenke at det er positivt uansett. Symptomer kommer og går! Prøver å forholde meg positiv hvertfall. Er dog fortsatt trøtt og sulten og tidvis svimmel! Synes puppene har vokst og magen er oppblåst! Jeg skal som sagt ikke klage!

Jeg tenker litt det samme, er bare glad for alle symptomer jeg kan få! Er glad jeg føler meg annerledes enn normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det i seg selv er et godt tegn! Har du vært hos lege og fått det konstatert? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

I begynnelsen her var det ømme pupper og det at jeg var sulten som liksom var de karakteristiske tegnene. Og selvfølgelig ingen tantebesøk da... Ellers hadde jeg menssmerter akkurat som om det skulle sette igang når som helst. Håper og krysser fingrene for dere begge to :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke det. Tenker at jeg venter til rundt uke 8, med midre det skjer noe så gjør at jeg oppsøker lege før det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er vel mer normalen å vente. Bare jeg som er er spesifikt unntak med tanke på min historie. Tenker ofte tilbake på alt jeg har vært igjennom. Ser venner som aldri hadde tenkt å få barn - i dag har barn som fyller år - og her sitter jeg enda! Føler

Derfor at nå er det min tur! Fortjener virkelig at det går rett vei denne gangen, synes jeg .....

Sommerfuglen1982: tror det er gode sikre tegn ja. Er kanskje ikke så mye man kan forvente de første 3-4-5 ukene heller. Men alle tegn er gode tegn, tenker nå jeg. Men man blir litt stressa når de ikke er der hele tiden.

En annen ting jeg har fundert på er at psyken fort kan spille oss er puss også. Oi, jeg er sulten - det er fordi jeg er gravid. Men strengt tatt er det kanskje fordi jeg spiste loff til frokost. Eller, Oiiiiiii tissatrengt - det er fordi jeg er gravid. Og strengt tatt er det fordi man har drukket noe veldig vanndrivende.

I går kveld var jeg veldig tørst. Tenkte at det er fordi jeg er gravid! Et godt tegn! Også smalt det fea mannen min : jeg er skikkelig tørst selv, må være det kjøttet og krydderet vi spiste i stad 🙈🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha måtte le av den med krydderet;) jeg tenkte ogdå litt at ka skje jeg bare tror jeg er gravid for jeg ønsker det:)

Håper virkelig at dette er deres tur! Dere må vel ha fått deres dose med uflaks.....

Hvordan tar mannen din alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil påstå at vi har fått vår dose og enda litt til!! Vel han er vel muren oppi det hele, en jeg kan støtte meg på. Han har ikke gitt så mye uttrykk av at det er tøft - men den ene gangen han fortalte at han hadde drømt at han fikk en datter var litt tøft ja :( han sa at det var hans største ønske.

Men ikke mye annet man får

Gjort enn å prøve og holde seg positiv og håpe på at det er vår tur nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei igjen!

Det er nok de vanligste tegnene ja.. Men kan vel variere fra tilfelle til tilfelle.. Jeg hadde en del vond murring i uke 11+0 og frem mot uke 13.. Synes det var det værste egentlig.. Var så utrolig usikker på den tiden.. Jeg kjøpte meg angelsound, og fant vel hjertelyden til lillemor 9+1.. Anbefaler deg den om du ikke blir heeeelt hysterisk dersom det skulle gå en gang eller to om du ikke skulle finne lyden. Var veldig betryggende. Det sammen med crinonen har gjort våren og forsommeren levelig sånn spenningsmessig for meg.

Jeg bor forresten også på østlandet :nigo:

Kjenner meg godt igjen mht mannens følelser og styrke. Her har det vært litt på samme måte. Det var først ved ord ul at han tok det inn over seg tror jeg. Oi, her vokser det faktisk noe som blir noe.. Tror han har hatt en strategi ved de tidligere sv skapene at han ikke gleder seg så tidlig, slik som jeg gjorde :sjenert:

Håper dere har en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...