Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...

Sikkert ingen som følger med her lenger, og med god grunn!!

Har virkelig ikke vært tid til KG etter at jeg begynte og jobbe osv.

Her er alt fint. S vokser så det knaker, har ENDELIG begynt å sove godt om natten og er stort sett superherlig. Herregud jeg elsker den lille jenta vår, som forøvrig ikke er så liten lenger. Tenk at hun har passert 18 mnd allerede? Sykt!! :)

Prater som en foss, ikke at sånn fryktelig mye av det er veldig forståelig for hvermansen. Men vi har lært oss mange av de herlige uttrykkene hun har lært seg for ting. Fineste :hjerte:

Utover det har jeg nettopp funnet ut at jeg er gravid igjen. Tenk det, at jeg skal bli mamma igjen! Føler meg så heldig :) Håper virkelig dette går veien :)

Var riktig nok ikke planlagt dette, og i henhold til syklusen min skulle det ikke en gang vært mulig. Men her sitter jeg altså med "gravid" på testen og en kropp som helt klart skriiiiiker at den bærer på enda en liten skatt :hjerte:

Er bare ca 6 uker på vei, så veldig klar over at alt enda kan skje. Men håper at dette går veien og at vi i januar sitter med en lillebror eller lillesøster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er så glad på deres vegne :hjerte: Gratulerer så masse, igjen! Krysser alt som er for at dette går hele veien :klemmer:

Og så godt at S har skjønt at nattesøvn er digg :jepp: Sprøtt hvor fort tiden går altså, disse småttisene våre har blitt så store! :grine: Fine S :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk gode du :hjerte:

Veeeeldig deilig at hun har forstått at å sove i grunn er ganske deilig! :fnise:

veeeet, blir nesten litt trist for det går så alt for fort!

Fine barna våre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Oi, så spennende! Gratulerer! :strix:

Det er nesten så jeg lager en ordbok jeg kan sende med Vesla på overnatting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Tekola. :hjerte:

Også så koselig at du og Favole fortsatt følger med her inne selv om jeg ikke akkurat er aktiv :sjenert:

Haha, søt du er. Gjør det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så gøy at du er gravid igjen, gratulerer så masse! Og så deilig at lille S endelig har begynt å sove bedre, det gjør jo underverker for både kropp og sjel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei :hjerte:

Det går veldig fint. Begynner nesten å lure på om jeg i det hele tatt er gravid siden jeg ikke er så dårlig som sist :fnise:

Syns forøvrig at tiden går sååååå sakte. Gleder meg til å komme meg forbi uke 8 og forhåpntligvis uke 12.

Skal på UL i slutten av mnd, så håper spiren holder seg fast og at det er gode nyheter da :)

 

Med dere da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte:

Det ser sånn ut så langt hvertfall, magen er STOR i forhold til sist. Ikke sjans til å skjule det i trange klær hvertfall. Helt sprøtt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører mange sier magen kommer tidligere i andre svangerskap enn første. Er jo morsomt at den kommer frem, men ikke like greit om man vil skjule det for f.eks arbeidsgiver :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for liv i dagboka di  :danse:  :hug: Gleder meg til å høre om Ultralyden  :hug:

Søta :hjerte: Den har jo virkelig dødd ut denne boken etter at S har vokst seg til å bli meget aktiv og jeg har begynt å jobbe. Satser på å holde mer liv i den gjennom graviditeten :fnise:

 

Er straks tre uker til ultralyd, men det føles såååååå lenge akkurat nå :ler:

 

Hører mange sier magen kommer tidligere i andre svangerskap enn første. Er jo morsomt at den kommer frem, men ikke like greit om man vil skjule det for f.eks arbeidsgiver :P

Her var det bare å være helt åpen med arbeidsgiver egentlig. Tror i grunn vi har et veldig spesielt nært miljø på jobb, så føltes så feil å ikke si noe. Spesielt siden jeg var litt dårlig og veeeeldig trøtt i starten. Og nå fordi magen er blitt så tydelig. Er jo helt latterlig så tidlig, men gravidmage it is. Vet ikke hvor mange ganger jeg har fått tvillinger kommentaren, så dette blir jo spennende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å kunne være åpen om det til arbeidsgiver :) Det er jo vanskelig å skjule om man blir dårlig tidlig i svangerskapet. 

 

Tvillinger! Jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle taklet den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig deilig. Og spesielt siden jeg fikk 21 klemmer og entusiastiske gratulerer. De er jo helt inneforstått med at det er veldig tidlig og at alt kan skje, men jeg tror jeg ville vært like åpen om det hvis jeg hadde mistet fordi det ville påvirket meg på jobb. Så ser i grunn ikke helt problemet med å si det sånn sett. 

 

Haha, ikke jeg heller. Mannen sa det selv i går "tenk om det er tvillinger da. Da blir jeg egentlig litt glad". Spurte han hva han har fått i seg :fnise: Men for all del, det blir nok flott det og hvis det er det det skulle endt med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...