Gå til innhold

Arven1 er endelig gravid.


arven1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kost meg med dagboken din:) Ønsker deg ei god jul og kos deg med snuppa og mannen:)

Så hyggelig med ny leser :skravle: Kjempe koselig at du la igjen en hilsen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Lenge siden jeg har vært her nå og ser at det er noen av dere som har tatt turen innom mens jeg har vært fraværende. Det er kjempe hyggelig og det setter jeg stor pris på :klemmer:

Tiden etter fødsel var kjempe tøff og jeg gikk nok på en liten "smell" Hastekeisersnitt, en baby som skrek non stop og et langt og tøft svangerskap gjorde at jeg knakk sammen. Lillemor fikk vondt i nakken etter fødsel som gjorde at hun skrek og skrek og aldri sov. Jeg fikk så vondt av den lille engelen min som hadde så store smerter... Jeg gråt og hun gråt.

I forgårs var hun 3 mnd og nå har alt kommet i rutiner her og jeg elsker henne mer enn noe annet. Nå sover hun hele natten (ja,tenkt det)dvs fra 23-07 og sover deretter en lur sammen med meg i sengen til kl 09. Etter det har hun en lang lur på ettermiddagen før hun sovner på kvelden. :rodmer: Flinke jenta mi. Ammingen går nå helt topp og mor og barn har det fint. Noen turer til kiropraktor med prinsessen gjorde susen.

Vet ikke om jeg var deprimert der en stund, men de første 10 ukene etter fødsel er mye borte. Jeg husker bare jeg gikk rundt som en zombie og gråt. Svangerskap og fødsel var en tøff opplevelse for meg. Jeg egner meg bedre som mamma :rodmer: Jeg elsker tilværelsen om dagen og nå skal jeg nok få litt tid til å lese meg igjennom dagbøkene deres etterhvert. Har savnet KG tid og lurer på hvordan det går med dere alle. Rart at man kan tenkte på noen man egentlig ikke kjenner....

Nå er vi på ferie hos svigers og er tilbake på nyåret! Gleder meg til vi "snakkes" igjen.

Ha en riktig god jul og et godt nytt år alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Godt nyttår Arven1:-)

Jeg tror vi alle er litt zombier de 3 første mnd jeg, med tårer og latter som kommer upassende hihi:) Jeg føler meg som zombie enda og det er snart 17 år siden min første kom :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

så deilig å høre fra deg igjen.

Det er forståelig at det blir tungt når så mye går "galt" (vet ikke om det er det beste ordet), men det er så godt å lese at du har det bedre nå. :klemmer:

Håper dere har en fin jul og et godt nytt år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

En oppdatering fra denne fronten. Kjempe lenge siden jeg har hatt tid til å være her. Med en aktiv treåring i hjemmet går dagene fort. Har lest gjennom boka fra jeg var gravid og det er rart å lese det der nå. Kjennes som en evighet men likevel så nært. Nå er hun her,fine jenta mi som jeg ventet sånn på og som gjorde meg så syk. Har kviet meg i tre år nå for å bli gravid igjen,svangerskapet med ekstrem kvalme satte helt skrekken i meg for å gå på igjen. Men....... Jeg er GRAVID igjen den satt på 3 forsøk, gikk veldig fort denne gangen. Jeg er så glad. Er 5 uker på vei i dag. Ingen kvalme og ingen plager,bare litt svimmel og litt uggen på morgenen. Jeg trener crossfit 5 dager i uken og er i knallform. Nå er det bare til å krysse fingrene for at dette svangerskapet blir helt annerledes og at jeg kan trene meg igjennom 9 mnd og nyte voksende mage denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye 😊 Håper du får et enkele svangerskap som du kan nyte og en mye bedre fødselsopplevelse denne gangen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,dette endte med SA denne gangen. Var vel for godt til å være sant at jeg skulle være i så god form. Ingen morgenkvalme og ingen plager generelt. Var nok ikke ment til å være denne gangen blødde i hele natt....kanskje bedre lykke neste forsøk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arven! Lenge siden. Trist å lese om SA´n :klemmer:

Håper du kommer deg raskt og at en ny spire klamrer seg fast raskt!

Hvordan er det med den store jenta di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...