Gå til innhold

Spiser ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjærlighetssorg. Jeg klarer ikke å spise. Jeg har ikke spist på flere dager. Jeg spiste litt mat da jeg var på jobb her om dagen, begynte å bli litt ør så jeg skjønte at jeg måtte få i meg noe. Det ble en håndfull salat med tre agurkskiver og en liten skje dressing, og en brus.

I dag har jeg ikke spist noen ting, våknet ganske tidlig siden jeg ikke fikk sove, men jeg skal på jobb så jeg må få i meg noe. Men det blir vel bare en brødskive eller to.

Drikke går greit, i går drakk jeg en mocca frappe, og jeg drikker mye kaffe.

Jeg har en klump i magen hele tida. Prøver jeg å spise så brekker jeg meg nesten. Jeg føler meg kvalm nesten hele tiden.

Jeg har vondt i magen og jeg har begynt å bli svimmel noen ganger når jeg reiser meg opp.

Jeg pleier egentlig å være glad i mat, men nå orker jeg ikke tanken på å spise noen ting.

Jeg måtte bare få det ut. Hvis noen andre får vite om dette så blir det vel bare rabalder.



Anonymous poster hash: 80038...894
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt lov å ikke ha matlyst når man er alene og føler sorg. Føler med deg. Det tar tid før du kommer deg videre, jeg har opplevd dette mangeganger. Ja tar ca. 3 måneder før det roer seg. Men lover deg det kommer til å gå over. Deter tøft, jeg vet det!:(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...