Gå til innhold

Jeg har fått dødsdommen :-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre hvordan syk du er? Føler med deg.

Tråden ble opprettet i august i fjor, så det er vel dessverre en stor sjanse for at ts allerede har gått bort..
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silverstream

Gud har lovet at død, sorg og smerte en gang skal ta slutt.

"Han skal tørke bort hver tåre fra deres øyne, og døden skal ikke være mer, heller ikke sorg, skrik eller smerte. For det som før var, er borte" Åpenbaringen 21,4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig knust. Fikk beskjeden om at det ikke er noe mer legene kan gjøre for meg sist uke. Nå er det bare å vente på å dø. som 24-åring...

Det verste er at jeg føler meg OK fysisk.. jeg er jo syk, men det kjennes ikke SÅ alvorlig ut. allikevel er dette slutten..

og jeg er så utrolig redd!!! redd for døden som venter, redd for mørket.. og slutten.. :( ligger våken om natta og har helt panikk. så mye jeg skulle ha gjort.. som jeg aldri får oppleve.

Anonymous poster hash: 5ad0f...3a2

Så trist og urettferdig - du ser jo ut til å ville leve et langt liv. Skulle gjerne byttet med deg om det var mulig, jeg ønsker å dø for mitt liv har ingen mening. Igjen, urettferdig.

Håper det skjer et mirakel med deg.

Anonymous poster hash: e4aac...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Den følelsen der tror jeg ingen klarer å sette seg helt inn i uten å ha vært der selv.. så forferdelig trist. Jeg gråter på innsiden for deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som Teriyaki skriver lengre opp så er tråden oppretta i august i fjor så kanskje TS er gått bort nå. Men døden er ikke noe å være redd for. Får man en dødsdom så "går man jo i kjelleren". Men da gjelder det å ha noe ut av hver eneste dag, ta en dag om gangen, leve i nuet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...