Gå til innhold

Earth Hour, er det mørkt i nabolaget ditt?


Blåklokke

Anbefalte innlegg

Her er gatelysene på akkurat som vanlig, og jeg kan ikke se EN nabo som har slått av lysene. Litt skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde lekser, glemte det....



Anonymous poster hash: 08253...064
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og skjønner egentlig ikke poenget. Hva skal jeg gjøre alene i en time i mørket? Er veldig miljøvennlig ellers.



Anonymous poster hash: 08253...064
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Syns Earth Hour er helt idiotisk.

Tydeligvis syns andre her det samme. Gatelysene er på til 22:15 som vanlig, har på like mye lys inne som en normal kveld, ser andre hus rundt meg har like mye lys på også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det var i dag, men det ville uansett ikke gjort noen forskjell for meg. Har aldri deltatt, og kommer heller aldri til å gjøre det.



Anonymous poster hash: 4f2ed...515
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke særlig lyst til å sitte alene i mørket en lørdagskveld...



Anonymous poster hash: 18069...544
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Ikke pokker om jeg sitter en hel time i stummende mørke på en lørdag kveld, med mindre strømmen har gått. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er en del av nabohusene som har gjort det. Har fullstendig glemt det. Er ikke så sikker på effekten av dette men, dog jeg skjønner poenget. Det er nå i det minste koselig hvis man slår av lysene og setter på noen telys.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Ingen som har skrudd av lyset som jeg kan se hvertfall(inkludert meg). Jeg er miljøvennlig på andre områder istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er en del av nabohusene som har gjort det. Har fullstendig glemt det. Er ikke så sikker på effekten av dette men, dog jeg skjønner poenget. Det er nå i det minste koselig hvis man slår av lysene og setter på noen telys.

Problemet er at om alle hadde gjort det, så ville utslippet av stearinlys vært verre enn ved bruk av strøm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at om alle hadde gjort det, så ville utslippet av stearinlys vært verre enn ved bruk av strøm.

Vel, det finnes ingen løsning som er det eneste saligjørende så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men for å svare på spørsmålet, så var det i løpet av earth hour likedan i gata her som det alltid har vært



Anonymous poster hash: 4f2ed...515
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er gatelysene på akkurat som vanlig, og jeg kan ikke se EN nabo som har slått av lysene. Litt skuffet...

Jeg slukket lysene mine, samtidig som jeg kjørte panelovnene på full guffe. Måtte ta av meg genseren til og med. :skratte:

:ironi:

Endret av Lutetium 71
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anyway, Earth Hour er idiotisk. Hvis folk hadde skrudd ned termostatene sine èn grad gjennom året og skylt tallerknene i kaldt vann før de ble satt i oppvaskmaskin (som ER mer energisparende enn å vaske opp for hånd), skrudde AV dusjen mens de såpet seg inn, og slukket lyset på dass når de ikke akkurat var der og la kabel, så hadde det monnet faen så mye mer enn å slukke lyset i en time.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kraftverkene må så vidt jeg vet kjøre for fullt i den timen likevel, og da sparer man vel ikke miljøet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen naboer her som fikk høre av kona at det var EarthHour om lørdagen. Det hadde de gått glipp av. Men da satte de sporenstreks i gang med å ha EarthHour hos seg selv i kveld.

Det skjønte jeg seriøst ikke poenget med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi slukker ALDRI lysene når det er earth hour. Ser ikke vitsen med det.



Anonymous poster hash: 53d21...fd2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...