Gå til innhold

Hvorfor er rumpehullet fristende for menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fra et evolusjonsmessig ståsted er det lett å forstå hvorfor fitta er fristende, fordi arten skal føres videre. Men hvorfor har mennesker utviklet seg til å finne rumpehullet fristende og?



Anonymous poster hash: cf8f9...39f
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel..mange som ikke synes rumpehullet er fristende. Som meg f.eks. Og jeg er mann! :P Er vel bare i bunn og grunn fordi det føles "forbudt" for noen å gjøre det. Slik som det føles litt forbudt at et kvinnfolk sitter oppå ansiktet mitt og voldtar munnen min. Love it! :)



Anonymous poster hash: 27089...c97
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er verdt å huske at mennesket er en sosial art der det seksuelle har en sosial funksjon. Vi mennesker har ikke løpetid, men er seksuelle året rundt, og kvinnen er seksuell selv når hun er gravid. Så for vår art har det seksuelle en langt større funksjon enn bare føre arten videre. Hadde vi levd liv der det seksuelle var forbeholdt en kjapp kurtise og så å tømme seg på 20 sekunder ville spørsmålet vært vanskeligere å svare på. Men for mennesket er sex ikke bare natur, det er lek, det er kultur, vi eksperimenterer og bruker tid og krefter på det seksuelle. Da er variasjon av betydning.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle menn har en scat-fetisj og er dessuten pedofile.

Hehe, vi er jo ikke kloakkdyr, men likevel er vi en art der kjønnsorganene befinner seg svært nær avføringskanalene, ja, når det gjelder urin har det jo faktisk utløp i kjønnsorganet både for hanner og hunner. Så det er kanskje ikke så rart i den grad tiss og bæsj har vært litt på kanten og del av erotisk folklore. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inferno

Hehe, vi er jo ikke kloakkdyr, men likevel er vi en art der kjønnsorganene befinner seg svært nær avføringskanalene, ja, når det gjelder urin har det jo faktisk utløp i kjønnsorganet både for hanner og hunner. Så det er kanskje ikke så rart i den grad tiss og bæsj har vært litt på kanten og del av erotisk folklore. ;)

Scat og pedofili, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De menn som finner rumpehullet fristende har utviklet seg slik fordi de gikk glipp av den anale fase, ifølge psykoanalytisk teori den utviklingsfasen som skjer i alderen 1,5-3 år.

Når jeg sier gikk glipp av, så mener jeg en fase i livet som ble underutviklet.

Hvor barnet hadde viljemessig liten kontroll over avføringsfunksjon.

Fordi denne kontrollen er normalt det første området barnet helt og holdent selv har kontroll over begivenhetens gang.

Senere i livet vil disse menn som gjennomgikk denne underutviklede fasen som barn føle økt fiksering for rumpehull.



Anonymous poster hash: 06f02...64d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scat og pedofili, med andre ord.

Jeg sliter med å se hvor pedofili kommer inn i bildet. Analsex er vel utbredt mellom voksne, både mellom mann og kvinne og mellom menn som har sex med menn. Hvorfor du mener den som har lyst på analsex skulle ha pedofile lyster står ikke klart for meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inferno

Jeg sliter med å se hvor pedofili kommer inn i bildet. Analsex er vel utbredt mellom voksne, både mellom mann og kvinne og mellom menn som har sex med menn. Hvorfor du mener den som har lyst på analsex skulle ha pedofile lyster står ikke klart for meg.

Hallooo. Tørke bæsj fra rumpen??? Er jo der fascinasjonen kommer fra. Dessuten er det da allmenn kjent at menns preferanse (hjernevask) om tynne, hårløse kvinner stammer fra en indre pedofili de ikke vil leve ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å se hvor pedofili kommer inn i bildet. Analsex er vel utbredt mellom voksne, både mellom mann og kvinne og mellom menn som har sex med menn. Hvorfor du mener den som har lyst på analsex skulle ha pedofile lyster står ikke klart for meg.

Bare ignorer henne. Den brukeren er ikke helt god i hodet.

Anonymous poster hash: a4c91...338

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LongJohnson

De menn som finner rumpehullet fristende har utviklet seg slik fordi de gikk glipp av den anale fase, ifølge psykoanalytisk teori den utviklingsfasen som skjer i alderen 1,5-3 år.

Når jeg sier gikk glipp av, så mener jeg en fase i livet som ble underutviklet.

Hvor barnet hadde viljemessig liten kontroll over avføringsfunksjon.

Fordi denne kontrollen er normalt det første området barnet helt og holdent selv har kontroll over begivenhetens gang.

Senere i livet vil disse menn som gjennomgikk denne underutviklede fasen som barn føle økt fiksering for rumpehull.

Anonymous poster hash: 06f02...64d

Interessant. Takk!

Så hvis jeg forstår deg riktig, har anal-fetishister f.eks. blitt tvunget til å gå på potte for tidlig, og fikseringen på rumpehullet er derfor en form for å "ta styring" seinere i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inferno

Bare ignorer henne. Den brukeren er ikke helt god i hodet.

Anonymous poster hash: a4c91...338

Pass deg, ellers tatoverer jeg AB-koden din i rævsprekken.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallooo. Tørke bæsj fra rumpen??? Er jo der fascinasjonen kommer fra. Dessuten er det da allmenn kjent at menns preferanse (hjernevask) om tynne, hårløse kvinner stammer fra en indre pedofili de ikke vil leve ut.

Ah, så det er en kjent sak? :P Jaja, alt jeg ikke vet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og sambo har av og til analsex, men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor. Hehe.. Altså, det er forferdelig vondt, og jeg har en del flaue og vonde opplevelser etter slik type sex.... Men han liker det vel fordi det er utrolig trangt der.



Anonymous poster hash: 584e5...577
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Universell sannhet, om du vil. Kommer med testosteronet.

Hehe, vel vel. Det er nok ikke helt riktig. Men det du sikkert kan ha rett i er at menn er «programmert» til å tenne på kjønnsmodne eksemplarer av hunnkjønn, og at lystene derfor ikke alltid følger lovgivningen i landet. I mesteparten av menneskehetens historie har hunner fått barn ganske kort tid etter at de ble kjønnsmodne, og levealderen har vært en helt annen enn i dag, så man måtte si seg heldig om man nådde den alder vi i dag regner som midt i livet. Men derfra er det et stykke til å påstå at menn har en latent tiltrekning til barn (altså ikke-kjønnsmodne mennesker).

Uansett er altså analsex utbredt blant voksne, og det er ingenting ved analsex som skulle tilsi at den som har analsex med sin voksne partner gjør det fordi man tenner på barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inferno

Hehe, vel vel. Det er nok ikke helt riktig. Men det du sikkert kan ha rett i er at menn er «programmert» til å tenne på kjønnsmodne eksemplarer av hunnkjønn, og at lystene derfor ikke alltid følger lovgivningen i landet. I mesteparten av menneskehetens historie har hunner fått barn ganske kort tid etter at de ble kjønnsmodne, og levealderen har vært en helt annen enn i dag, så man måtte si seg heldig om man nådde den alder vi i dag regner som midt i livet. Men derfra er det et stykke til å påstå at menn har en latent tiltrekning til barn (altså ikke-kjønnsmodne mennesker).

Uansett er altså analsex utbredt blant voksne, og det er ingenting ved analsex som skulle tilsi at den som har analsex med sin voksne partner gjør det fordi man tenner på barn.

Menn er griser like fullt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant. Takk!

Så hvis jeg forstår deg riktig, har anal-fetishister f.eks. blitt tvunget til å gå på potte for tidlig, og fikseringen på rumpehullet er derfor en form for å "ta styring" seinere i livet?

Riktig.

Så om du husker tilbake til da du gikk i barnehagen, var der alltid noen gutter som gjorde i buksa støtt og stadig. Dette tiltross for at de burde ha gjennomgått den anale fase for lengst. De ekstreme tilfellene måtte fortsatt bruke bleie.

Mange av disse rumpehullfetisjene du ser i voksen alder var altså den gutten i barnehagen som alltid gjorde i buksa.

Anonymous poster hash: 06f02...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...