Gå til innhold

Livet med lille F og nr 2 i magen <3


Frøkenanonym

Anbefalte innlegg

Ja, den kløen var helt for@#$%. Men den gikk ober så fort baby kom ut :nigo: eller jeg klødde så sykt av epiduralen i noen dager etter fødsel da :ler:

Jeg tror du får gutt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper gutt på deg :)

Skikkelig kos å kjenne spark og bevegelser. Jeg har morkaken foran så sjeldent jeg kjenner noe, er mer litt som bobler som sprekker avogtil... Vi såg også på OUL at hun ligger å sparker i blæren min hele tiden, ikke rart jeg springer på do konstant.. Takk for den liksom! :P

Tenker at det blir rart å si hadet til kollegaer, det stemmer jo det at de blir en salgs andre familie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste:

:babyjente:

Saltsild

Wildflower

miore

lillemeg90

juliane

fionel

:babygutt:

Beccy87

*lilly*

Nautika

Skyblue

Jeg

Mamma

Kaospåtobein

Shiningstar

Dette var den endelige tippelista :)

Var på OUL i dag, følte meg temmelig teit for jeg hadde ingen spørsmål :fnise: Og alt var fint, alle ting med blødninger, rus, snus, osv kunne jeg si blankt nei på - så det var ingenting å snakke om :P Vi fikk med oss 10 bilder fra UL, ikke kjempekvalitet men. Lille var sjenert og kneip sammen lårene og sparket samtidig til mot sensoren - men etter mye frem og tilbake kunne vi se at vi venter en liten prinsesse :rodmer: Magefølelsen på gutt var der lenge og forsvant for noen uker siden - men det er ikke noe jeg ville stolt på ihvertfall :laugh: Tror kanskje kjære var litt skuffet med en gang(uten å si det da), men gikk kjapt over at det hadde vært det samme hva det var, og at vi ikke kan bestemme noe uansett :)

Jeg kjente at jeg var overrasket over at dette er en jente, og må nok jobbe litt med omstillingen ;) hehe. Gleder meg uansett :D Termindato ble flyttet en dag - til 1. oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh gratulerer med en liten jente! <3

Har selv også hatt veldig guttefølelse helt siden dag en, men i de siste dagene her begynt å bli litt usikker igjen. Kanskje det er en jente her inne også :P prøver å innstille meg på at det kan være både og haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med frisk og fin jentebaby! :rodmer: Vi er en skikkelig gjeng med termin 29.09, 30.09, 1.10 og 2.10 altså, blir utrolig moro å følge med når det nærmer seg!

Jeg hadde heller ikke så mange spørsmål på oul altså, er kanskje ikke så mange som har det i disse Google-tider? :vetikke: Jeg spurte bare om sånt som hvor store hjerteklaffene var nå, siden jeg var så fascinert over at jeg så de så tydelig på skjermen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Tror vi er 3 i terminklubben med termin 1. oktober og alle venter jente :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med frisk og fin jente i magen! :strix:

Gratulerer med ei jente i magen ❤️

Ååh gratulerer med en liten jente! <3

Har selv også hatt veldig guttefølelse helt siden dag en, men i de siste dagene her begynt å bli litt usikker igjen. Kanskje det er en jente her inne også :P prøver å innstille meg på at det kan være både og haha.

Ja er nok ikke dumt å innstille seg på "samme hva" :P Må le litt av meg selv som helst ikke vurderte at det kunne være jente engang - før jeg mista følelsen og bare tenkte "næh, bare innbilning". Blir spennende å se hva dere venter :rodmer:

Hurra for en liten frisk jente :strix:

Gratulerer med frisk og fin jentebaby! :rodmer: Vi er en skikkelig gjeng med termin 29.09, 30.09, 1.10 og 2.10 altså, blir utrolig moro å følge med når det nærmer seg!

Jeg hadde heller ikke så mange spørsmål på oul altså, er kanskje ikke så mange som har det i disse Google-tider? :vetikke: Jeg spurte bare om sånt som hvor store hjerteklaffene var nå, siden jeg var så fascinert over at jeg så de så tydelig på skjermen. :fnise:

Ja det er skikkelig gøy at vi blir så mange på samme tid! :D Spennende å se hvem som får før tiden, hvem som må gå overtid.. :fnise: Og følge hverandre etterpå også - er sikkert interessant å sammenligne utviklingen :)

Hurra, gratulerer! :babyjente:

Så gøy! Tror vi er 3 i terminklubben med termin 1. oktober og alle venter jente :rodmer:

Ja det er nesten litt spesielt - men kjempegøy :laugh:

Hurra for liten jente! :rodmer:

Jippi for jente :)

Takk for alle gratulasjoner, dette var gøy :) Svigerinna har ei jente på 2 år, og venter ei til i juli - så det blir en skikkelig bande! ;) Er generelt mye jenter i bygda for tiden, kan bli masse intriger med årene tenker jeg :fnise:

Ellers er mannen reist på jobb, det regner og jeg har første eksamen om 2 uker. Perfekt å starte å lese i dag - tenkte jeg... 2 sider er lest om støping, og det er dritkjedelig! SÅ mye kjekkere å lese her inne, og det frister å se den nyeste Game og Thrones-episoden :ler:

Magen er også kommet frem, men får ikke til å legge ut bilde. Det er for stort - hvordan gjør dere det?

Er forresten 20+0 - halvveis :strix:

Endret av Frøkenanonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for halveis! :danse:

Jeg bruker tinypic.com til å laste opp bilder!

Jeg får prøve det når jeg føler for det neste gang ;)

Jeg lurer på om jeg kan ha fått urinveisinfeksjon, evt om det kan ha utvikla seg..

Kjente lukta på urinen endret seg for noen dager siden, og i går begynte det å bli ubehagelig rundt magen og får ikke tømt "den siste skvetten" når jeg tisser, for da gjør det vondt. I dag er det som om jeg har gangsperre i magen, med stikkinger både der og begynnende bak på ryggen..

Svigermor mener det kan være det, og evt utviklende nyrebekkenbetennelse.. Ringte legevakten for å høre, men de mener jeg må ha så masse symptomer på det - mens svigermor mener dette kan være nesten symptomfritt... Baah, men er skikkelig ubehagelig rundt magen - har aldri måtte stønne for å reise meg opp. Bare blitt verre og verre i dag. Men får bare drikke masse vann og håpe det ikke er dette, og håpe det er noe forbigående.

Vet en ikke skal kjøre på med legetips og slikt en skal ta med dem, fikk bare så trang for å få ut frustrasjonen med hva i all verden dette er! :jolie: Begynte selvsagt å gråte etterpå også, bare fordi "den teite legen ikke skjønte meg" :fnise: Hallooooo hormoner :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan kjøpe strimmeltester for UVI på apoteket! Har kjøpt det en gang i tiden. Jeg aner ikke hvor gode eller nøyaktige de er, men det går kanskje an å ta en for å få en indikasjon på om mistankene dine stemmer?

Edit: Og du burde jo komme deg til fastlegen din så fort det er mulig, for har du UVI skal det jo behandles :) Venninna mi fikk nyrebekkenbetennelse pga ubehandlet UVI i svangerskapet, og dét er virkelig ikke å anbefale!

Endret av miore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan kjøpe strimmeltester for UVI på apoteket! Har kjøpt det en gang i tiden. Jeg aner ikke hvor gode eller nøyaktige de er, men det går kanskje an å ta en for å få en indikasjon på om mistankene dine stemmer?

Edit: Og du burde jo komme deg til fastlegen din så fort det er mulig, for har du UVI skal det jo behandles :) Venninna mi fikk nyrebekkenbetennelse pga ubehandlet UVI i svangerskapet, og dét er virkelig ikke å anbefale!

Hvordan reagerte hun på nyrebekkenbetennelsen?

I natt har jeg nesten ikke sovet(sover veldig godt til vanlig), har bare vridd meg og fikk enn massiv hodepine midt på natta. Føltes som noen satte kniver i topplokket på meg. Har ikke blitt bedre heller, så jeg ringte legevakta med en gang jeg klarte å stå opp.. Apoteket er jo stengt i dag, så ville bare få bekrefte/avkrefte dette. Og joda, jeg har UVI. Greit at det ikke var andre der på legevaktå, for jeg strigråt jo, - uten å vite hvorfor :fnise: Er kanskje mangel på søvn, pollenallergi og hodepinen som tipper meg over lasset!

Så nå skal jeg legge meg denne nydelige vårdagen, og håpe at jeg føler meg bedre når jeg våkner. Mamma og masse familie skal treffes på hytta i dag også om noen timer. Har virkelig lyst til å være med, så håper litt søvn hjelper på.

Wow. Selv om jeg er dritdårlig, klarer jeg å lage en stil ut av dette. "Var på legevakta, påvist UVI. Legger meg og håper på å bli bedre, god natt". Er jo ikke verre.. :rolleyes:

Ha en fin dag da dere - hilsen meg og frøkna :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du antibiotika?

Venninna mi ble kjempedårlig, høy feber og ryggsmerter. Hun ble innlagt, det er visst ikke uvanlig hvis man får nyrebekkenbetennelse mens man er gravid, for da vil de følge ekstra godt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 3 antibiotikatabletter av legen, kjøper resten i morgen. Er glad jeg gikk til legen(ringte etter jeg leste innlegget ditt ;) ), og håper jeg tar knekken på det før det sprer seg til nyrene!

Virker lite festlig å bli innlagt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...