Gå til innhold

Hvitløk ruger på en mini


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Så spennende med slimproppen da! Den gikk to timer før fødsel hos meg, men har skjønt den kan gå litt og litt? Det er jo så individuelt det der. Men det er ikke lenge igjen i hvert fall!

Kjenner til det å måtte hvile etter å ha satt på en maskin, jeg får så vondt av det jeg. Er vel husarbeid som er verst for bekkenet, typisk... Er jo fint på en måte, men man har jo lyst til å gjøre noe når man går hjemme.

Ha en fortsatt fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge min svigermor har jeg fått fødeansikt nå. Ser visst hoven ut i trynet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge min svigermor har jeg fått fødeansikt nå. Ser visst hoven ut i trynet :P

Jøss, så hyggelig :P

Her har det gått slimpropp i flere uker, men det betyr ikke at det ikke nærmer seg for deg da :)

Så deilig med masse energi nå på slutten :)

Endret av Askmeagain89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så hyggelig :P

Her har det gått slimpropp i flere uker, men det betyr ikke at det ikke nærmer seg for deg da :)

Så deilig med masse energi nå på slutten :)

Er forberedt på at jeg mest sannsynlig går over termin, men synes det er gøy å være symptomjeger :P litt sånn som jeg var i prøvertiden ;)

Det er egentlig greit at jeg venter noen uker med fødsel, for selv med masse energi i dag, så fikk jeg gjort bare en brøkdel av alt på gjørelisten min. Hvem sa at man burde slappe av i permisjonsukene før termin? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er forberedt på at jeg mest sannsynlig går over termin, men synes det er gøy å være symptomjeger :P litt sånn som jeg var i prøvertiden ;)

Det er egentlig greit at jeg venter noen uker med fødsel, for selv med masse energi i dag, så fikk jeg gjort bare en brøkdel av alt på gjørelisten min. Hvem sa at man burde slappe av i permisjonsukene før termin? :fnise:

Greit å være forberedt på det selv om det kanskje plutselig skjer før :P Kjenner til symptomjegerinstinktet :P Jeg fikk skikkelig menssmerter i ryggen i dag og var overbevist om at det måtte bety noe :fnise:

Ikke hørt noe om avslapping :P sånt driver vi ikke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er født 25 mai tipper jeg den dagen :D fin dag å ha bursdag på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er født 25 mai tipper jeg den dagen :D fin dag å ha bursdag på!!

Lagt til :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 uker i dag!

Veksler mellom å synes det er deilig at det er to uker igjen til termin og frustrasjon over at det sååå lenge igjen :P prøver å legge planer for dagene som kommer, slik at dagene går fort. Så i dag skal jeg og mannen på kino :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kino var koselig! Selv om det å sitte i 2,5 time var heftig. Merket at blodtrykket sank midt i filmen for fikk et kvalme- og svimmelhetsanfall. Det hjalp å bevege beina litt og siden ingen satt foran meg så slang jeg de opp også ;) mini var hvertfall glad for kinogodis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så dere?

Å sitte så lenge i en kinosal er vondt. Greit at du fikk beveget deg litt og kunne bruke setene foran dere til å slappe av i beina.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så dere?

Å sitte så lenge i en kinosal er vondt. Greit at du fikk beveget deg litt og kunne bruke setene foran dere til å slappe av i beina.

Vi så The Avengers :) det var koselig å ha en siste date ute før vi blir tre, men foretrekker hjemmekino heretter. Da kan jeg stoppe filmen og gå på do også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 38 uker! Nå er du nærme mål! :)

Uff ja, sitte rett opp og ned er grusomt for ryggen. Jeg skal i konfirmasjon på søndag og gruer meg allerede til den smertedelen... Kjedelig når man skal bli så begrenset. Men heldigvis er dette over om få uker :)

Går du mye på do på natta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 38 uker! Nå er du nærme mål! :)

Uff ja, sitte rett opp og ned er grusomt for ryggen. Jeg skal i konfirmasjon på søndag og gruer meg allerede til den smertedelen... Kjedelig når man skal bli så begrenset. Men heldigvis er dette over om få uker :)

Går du mye på do på natta?

Merker mer i ryggen enn i bekkenet om dagen. Gjør du også? Huff, det å sitte på harde stoler er grusomt. Og det er ikke bare å gå litt eller slenge seg på sofaen under en konfirmasjon heller.

Tja, det blir en-to ganger om natten og våkner som regel på morgenen av at jeg må tisse. Er så kjedelig, men umulig å sovne igjen hvis man ikke går :P du da? Har det startet hos deg ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker mer i ryggen enn i bekkenet om dagen. Gjør du også? Huff, det å sitte på harde stoler er grusomt. Og det er ikke bare å gå litt eller slenge seg på sofaen under en konfirmasjon heller.

Tja, det blir en-to ganger om natten og våkner som regel på morgenen av at jeg må tisse. Er så kjedelig, men umulig å sovne igjen hvis man ikke går :P du da? Har det startet hos deg ennå?

Jeg merker det også godt litt lengre opp i ryggen nå. Særlig litt over hoftene. Det strammer skikkelig til når jeg står/sitter/går. Bekkenet er verre her da, men så er den ryggen vondere også.

Jeg har begynt å tisse mange ganger på natta. Men tror også det har med at jeg sover dårlig og dermed er våken til å merke det ;) Også pusser vi opp badet nå så må gå i underetasjen på do. Skal ikke Være greit, haha.

Kjenner du noe fødselstegn da? Det er så spennende den siste tiden! Litt sånn som i starten med å lete etter symptomer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg merker det også godt litt lengre opp i ryggen nå. Særlig litt over hoftene. Det strammer skikkelig til når jeg står/sitter/går. Bekkenet er verre her da, men så er den ryggen vondere også.

Jeg har begynt å tisse mange ganger på natta. Men tror også det har med at jeg sover dårlig og dermed er våken til å merke det ;) Også pusser vi opp badet nå så må gå i underetasjen på do. Skal ikke Være greit, haha.

Kjenner du noe fødselstegn da? Det er så spennende den siste tiden! Litt sånn som i starten med å lete etter symptomer ;)

Det er der jeg kjenner det nå også. Siden hodet er festet har bekkenet stabilisert seg, men korsryggen er vondt. Og opp mot ribbeina. Tror det kommer av at jeg har mistet en del muskler i vår etter bekkenløsningen. Blir jo ikke akkurat sterk av å ligge på sofaen :P

Merket jeg ble veldig glad av at badet vårt er rett ved soverommet ;) kjedelig å måtte gå så langt, da blir man jo ekstra våken på turen. Har dere kommet langt i oppussingen?

Jeg leter etter tegn, men vet ikke helt hva som er fødselstegn og hva som er gravidtegn. Har stikkinger her og der, og det murrer godt i magen til tider. Men nå er jeg så stor og tung, så vet ikke om det er på grunn av at ungen trykker på nerver eller om kroppen modnes. Fikk noen skikkelige stikk i magen for et par dager siden som kom med jevne mellomrom. De var korte og føltes mer ut som en nerve i klem. Tror mannen trodde det var fødsel på gang da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis er badet vårt rett over soverommet ;) Det blir godt å få det ferdig.Vi er bare på første uka, det skal være ferdig 2 juni, tre uker før termin. Det blir akkurat innafor håper jeg ;)

Det er spennende med tegn, men som du sier er det ikke godt å vite hva som er tegn på fødsel eller bare vanlige plager. Jeg hørte fra jordmor sist at det er veldig vanligmed mye vondter og fødselsforberedelse i kroppen flere uker før fødsel. Hun sa det så jeg ikke skulle tro fødselen skulle starte flere uker før den gjorde, mange blir derfor lei før termin. Det funka det altså, var helt sikker på å gå over termin så da ble ventetiden mer utholdelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis er badet vårt rett over soverommet ;) Det blir godt å få det ferdig.Vi er bare på første uka, det skal være ferdig 2 juni, tre uker før termin. Det blir akkurat innafor håper jeg ;)

Det er spennende med tegn, men som du sier er det ikke godt å vite hva som er tegn på fødsel eller bare vanlige plager. Jeg hørte fra jordmor sist at det er veldig vanligmed mye vondter og fødselsforberedelse i kroppen flere uker før fødsel. Hun sa det så jeg ikke skulle tro fødselen skulle starte flere uker før den gjorde, mange blir derfor lei før termin. Det funka det altså, var helt sikker på å gå over termin så da ble ventetiden mer utholdelig :)

Får håpe det ikke tar lengre tid enn planlagt :)

Prøver å være mentalt forberedt på å gå over tiden, men både svigermor, en tidligere kollega og jordmoren som setter akupunktur mener jeg kommer til å føde før.. De to første mener det fordi "jeg er så svær" og "de kan se det på meg". Og jordmoren fordi hodet festet seg tidlig og jeg har så mye stikkinger. Noe den kommunale jordmoren mener ikke har noe å si for fødselen. Så det er ikke så lett å være klar for overtid :P

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det ikke tar lengre tid enn planlagt :)

Prøver å være mentalt forberedt på å gå over tiden, men både svigermor, en tidligere kollega og jordmoren som setter akupunktur mener jeg kommer til å føde før.. De to første mener det fordi "jeg er så svær" og "de kan se det på meg". Og jordmoren fordi hodet festet seg tidlig og jeg har så mye stikkinger. Noe den kommunale jordmoren mener ikke har noe å si for fødselen. Så det er ikke så lett å være klar for overtid :P

Uff, jeg syns det er så dumt at folk sier sånt jeg, for ingen kan faktisk vite det. Og da blir man jo enda fortere lei siden man kanskje forventer fødsel tidligere. Jeg kjenner en som gikk med rier i flere uker og alle sa hun kom til å føde tidlig og før termin. Hun måtte settes igang på overtid. Vil ikke ødelegge noen forhåpninger altså, men det er jo greit å være forberedt så får man heller være glad om den starter tidligere ;) Jeg håper IKKE babyen kommer før termin, vi har mye som skal ordnes før det og datteren vår fyller to år 11 juni. Så det er på en måte litt godt ;) Kommer hun før er hun selvsagt hjertelig velkommen.

Har dere klart alt nå? Fødebag og det hele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...