Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper bare klær på nett, jeg ;) Sender tilbake om det ikke passer. M Y E bedre enn å måtte dra på grusomme kjøpesenteret, stå i kø for å prøve, og generelt stresse.

Jeg er alltid varm, jeg - og nå er jeg EKSTREMT varm! Bruker aldri noe annet enn sommerdyne, men de siste nettene har jeg sovet ved siden av dyna mi, klenget meg rundt den på en måte, istedenfor å la den ligge rundt meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper bare klær på nett, jeg ;) Sender tilbake om det ikke passer. M Y E bedre enn å måtte dra på grusomme kjøpesenteret, stå i kø for å prøve, og generelt stresse.

Jeg er alltid varm, jeg - og nå er jeg EKSTREMT varm! Bruker aldri noe annet enn sommerdyne, men de siste nettene har jeg sovet ved siden av dyna mi, klenget meg rundt den på en måte, istedenfor å la den ligge rundt meg :fnise:

Vet du, det var virkelig ikke dumt å bestille på nett! Ble litt inspirert når du skrev dette, så nå har jeg bestilt en ny bukse og en slags mammagenser fra h&m. Tror at det skal passe også, for jeg bestilte bare buksen som jeg har i en annen farge. TUSEN takk for at du sparte meg for kjøpesentertur :danse: Er omtrent ingenting som frister mindre enn det om dagen! Eneste problemet var at det var veldig få størrelser igjen inne (omtrent ingen av buksene hadde 36 eller 38), men det ordnet seg heldigvis det også og jeg fant 1 jeg kunne bestille!

Håper alt er fint med deg. Nå nærmer det seg jo virkelig dette her! :lillesky:

Tihi, leste at du skulle lytte etter hjerteslag med ostepop :fnise: Litt trøtt!

Haha! Det skulle tatt seg ut! Ikke takler jeg lukta av ostpop heller, så tror ikke jeg kommer til å smøre inn magen med dette med det første :icon_lol:

__________________________________________

Har kjøpt inn sete til bilen, gikk for Maxi Cosi Pebble setet, og det er rett og slett så søtt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Spesielt denne baby-snugglen som er inni setet! Måtte bare plassere setet i stua og driver å fantaserer om den lille gutten som om 3.5 mnds tid skal komme hjem fra sykehuset trygt plassert i det nusselige setet :rodmer:

Lille sparker godt fra seg om dagen, og både kommende tanter og onkler har fått seg et spark i trynet når de har lagt seg inntil for å høre :nigo: Føler at formen også er ganske god, har klart å få inn minst 2 økter på spinning per uke de siste 3 ukene, og er flink til å gå korte turer også. Føler at hver uke jeg klarer å holde på treningen er en liten seier i seg selv, for det MÅ jo bare være bra å holde seg i form frem til lille skal ut. I morgen er det i gang med den 26 uka og det er ikke lenge til at det er 100 dager til fødsel :hakeslepp:

Ha en fin mandag dere, herlig med ei kort uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Jeg har også kjøpt Maxi Cosi. Og babynest, tripptrappstol med newborn sete og krybbe. Alt er så lite! ❤️

Gratulerer med 26 uker. Du er 1 uke etter meg du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, det var virkelig ikke dumt å bestille på nett! Ble litt inspirert når du skrev dette, så nå har jeg bestilt en ny bukse og en slags mammagenser fra h&m. Tror at det skal passe også, for jeg bestilte bare buksen som jeg har i en annen farge. TUSEN takk for at du sparte meg for kjøpesentertur :danse: Er omtrent ingenting som frister mindre enn det om dagen! Eneste problemet var at det var veldig få størrelser igjen inne (omtrent ingen av buksene hadde 36 eller 38), men det ordnet seg heldigvis det også og jeg fant 1 jeg kunne bestille!

Håper alt er fint med deg. Nå nærmer det seg jo virkelig dette her! :lillesky:

Jeg sliter litt med å få de gravidbuksene til å henge på - de glir bare ned når jeg beveger meg. Tror jeg dreit meg ut ved å kjøpe en størrelse større enn jeg brukte før jeg ble gravid. Men har nå løst det ved å kjøpe et langt belte (jeg ler bare jeg ser beltene jeg hadde fra før, skjønner ikke hvordan jeg fikk plass i dem), så nå slipper jeg endelig å hale og dra i buksa!

Alt går fint med meg :) Jeg er starks 30 uker på vei nå, kan nesten ikke tro det - og formen er fremdeles bra, så jeg er fornøyd!

Har kjøpt inn sete til bilen, gikk for Maxi Cosi Pebble setet, og det er rett og slett så søtt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Spesielt denne baby-snugglen som er inni setet! Måtte bare plassere setet i stua og driver å fantaserer om den lille gutten som om 3.5 mnds tid skal komme hjem fra sykehuset trygt plassert i det nusselige setet :rodmer:

Lille sparker godt fra seg om dagen, og både kommende tanter og onkler har fått seg et spark i trynet når de har lagt seg inntil for å høre :nigo: Føler at formen også er ganske god, har klart å få inn minst 2 økter på spinning per uke de siste 3 ukene, og er flink til å gå korte turer også. Føler at hver uke jeg klarer å holde på treningen er en liten seier i seg selv, for det MÅ jo bare være bra å holde seg i form frem til lille skal ut. I morgen er det i gang med den 26 uka og det er ikke lenge til at det er 100 dager til fødsel :hakeslepp:

Ha en fin mandag dere, herlig med ei kort uke!

Jeg blir helt satt ut av hvor små babytingene er! Jeg må stadig spørre mannen: "Skal vi virkelig få ansvar for noen som er SÅÅÅ liten!?" Skjønner nesten ikke hvordan det skal gå an ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det noen uker siden sist magebilde, så tenkte det var på høy tid med en oppdatering! Her er jeg 25+1 (tatt i dag) og har foreløpig gått opp 8 kg. Formen er ganske god om dagen, tror 20% sykemelding gjør underverker for min del! Føler jeg får skikkelig slappet av med de ekstra timene fri i uka, selv om jobben i grunnen er like krevende som alltid.

Legger ved både 20+2 og 25+1 bildet, ser stooor forskjell nå! :nigo:

post-74070-0-62904700-1430332678.txt

post-74070-0-69622500-1430332683_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for det jenter, så snille dere er!! :hjerte: Er litt godt når det ikke lengre er noen tvil om at det er noen som bor inni magen og at jeg ikke plutselig har blitt feit på midten :fnise: Føler meg som en skikkelig typisk H&M gravid med stripete klær og trekvart armer etter at jeg tok en liten shoppingrunde der, men behagelig er det definitivt :nigo:

I dag er jeg 26+0 og den 27ende uka er dermed i gang. Hvor blir tiden av?! Forballspilleren inni der trives nok ganske godt, for jeg har lastet ned en app for å telle spark og det er veldig sjeldent at det tar noe mer enn 5 min før de 10 sparkene er registrert. Godt er det, så slipper jeg å være nervøs for at det er lite bevegelse der inne!

Var også en tur til legen der jeg fikk fornyet sykemeldingen også den neste mnd. Tok også blodtrykk og symfysemål selv om det ikke var en ordinær svangerskapskontroll, og det viste seg at blodtrykket hadde gått ganske mye opp (BRA, for det var i nedre skiktet sist det ble målt) og symfysemålet på magen plasserte seg midt på streken. Så da er det kanskje både litt feilmålingen pga to ulike personer som målte og kanskje ikke grunn til bekymring for å få ekstra stor baby likevel :biggrin:

Her skinner sola, og det er helt herlig med litt vårvarme. Håper dere som titter innom her får en strålende fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstod ikke hvorfor alle gravid-genserne på hm hadde trekvart erme før jeg begynte å kjenne på gravidvarmen :fnise:

Hurra for 26 uker og fin kontroll hos legen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hata de genserne, men brukte de hver dag :ler: var liksom ikke så mye annet som passet og var behagelig. Nå på slutten gikk det i maxikjoler, helt hærlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27+0 i dag og den 28ende uka er i gang!

Lille har 90 % sjangse for å overleve skulle han bli født i dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...