Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Å, så bra at du også har dagbok! :) Blir spennende med UL og å få vite kjønn. Det er litt merkelig, for jeg også følte veldig at jeg skulle få jente sist. Så når vi fikk vite det så var det liksom bare en bekreftelse. Denne gangen merker jeg at det ikke er like viktig å vite kjønn... Men jeg blir nok mer spent etterhvert. Det er veldig bra å få jente, altså. :Nikke:

P.S: AU! Klyping i brystvorta hørtes umenneskelig vondt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: En litt sein gratulasjon fra meg! Er som regel bare innom fra mobilen og da ser jeg ikke signaturene. :sjenert: Men så utrolig gøy altså! :hoppe: Og jeg synes ikke du må anke på aldersforskjellen altså. Våre 19 måneder var veldig heftig. Jeg merker veldig godt på A at det hadde vært så sinnsykt mye enklere om M hadde kommet nå, og ihvertfall når hun er 3. Hun har nok måttet ''vokse opp'' litt for tidlig pga. det dessverre. Men, men...sånn er det bare. Gleeeed deg til søskenkjærligheten blomstrer. Får nesten tårer i øynene hver eneste gang. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hvilket kjønn det er, er en hel masse "fordeler" med begge og tanken på både en lillebror og en lillesøster får meg til å smile og glede meg enda litt mer enn ellers. :rodmer:

Den eneste faktiske fordelen med gutt er at vi har alt til ham fra før etter L, men det veies jo igjen opp av at jeg kan gå på en shopping spree dersom det er jente. :fnise:

Jeg bare -gleder- meg sånn! :rodmer:

Og ja, klyping er vondt. Kan ikke huske at puppene mine var så her ømme sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: En litt sein gratulasjon fra meg! Er som regel bare innom fra mobilen og da ser jeg ikke signaturene. :sjenert: Men så utrolig gøy altså! :hoppe: Og jeg synes ikke du må anke på aldersforskjellen altså. Våre 19 måneder var veldig heftig. Jeg merker veldig godt på A at det hadde vært så sinnsykt mye enklere om M hadde kommet nå, og ihvertfall når hun er 3. Hun har nok måttet ''vokse opp'' litt for tidlig pga. det dessverre. Men, men...sånn er det bare. Gleeeed deg til søskenkjærligheten blomstrer. Får nesten tårer i øynene hver eneste gang. :fnise:

Takk! :nigo:

Neida, jeg ser absolutt fordelene med litt avstand i alder altså. Og så er jeg glad for at jeg har fått så mye tid med bare L som det jeg har. :sjenert:

Jeg tror han kommer til å bli en amazing storebror, så jeg gleder meg masse!

Blir helt ør bare av å se på ham kose og stryke og nusse på andres babyer, så jeg vet ikke hvordan jeg skal takle å se på søskenkjærlighet. Jeg kommer jo til å være en eneste stor klump av snørr og tårer om et års tid. :ler:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 uker allerede, og ikke lenge igjen til oul nei :) Blir spennende å se om følelsen av at det er ei jente stemmer da :)

Ja, gleder meg masse, og er veldig spent på kjønn! Håper de får sett det, hvis ikke lurer jeg på om jeg må bestille en time til privat UL igjen, er så nysgjerriiig! :fnise:

***

Kjøpe mine første mammabukser i dag! Sist kjøpte jeg ikke det før i uke 27 (?), magen kom kjempeseint da.

Nå får jeg lukket alle jeansene mine, men å si at de passer vil være å ta litt hardt i, så da var det på tide. :ler:

Ellers blir jeg sur og grinete av å se meg i speilet og se at jeg legger på meg, men likevel ligger jeg her og tygger nøtter med en lidenskap ingen har sett maken til. :ler:

Lurer fælt på hvor viljestyrken min ble av!

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nok også bestilt privat UL om de ikke hadde sett kjønnet :fnise: Er alt for nysgjerrig til å vente til fødselen med å få vite det! Skal på 3D om en liten mnd, så må få de til å dobbeltsjekke at det er en gutt inni der :P

Mammabukser må være det mest behagelige plagget som noen gang er oppfunnet, haha! Er så deilig å ha på seg ;)

Nå fikk jeg lyst på nøtter... Pokker :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok også bestilt privat UL om de ikke hadde sett kjønnet :fnise: Er alt for nysgjerrig til å vente til fødselen med å få vite det! Skal på 3D om en liten mnd, så må få de til å dobbeltsjekke at det er en gutt inni der :P

Mammabukser må være det mest behagelige plagget som noen gang er oppfunnet, haha! Er så deilig å ha på seg ;)

Nå fikk jeg lyst på nøtter... Pokker :sjenert:

Vi fikk et bilde av noe som helt udiskutabelt var penis og pung etter vår UL med L, så der følte jeg ikke at jeg trengte noen bekreftelse akkurat. :fnise:

Pleide å si (etter at jeg visste at jeg skulle ha keisersnitt) at dersom det kom ut en jente så måtte vi få et par ekstra timer på operasjonssalen for da var det noe alvorlig galt med henne. :ler:

Gravidbukser er så ekstremt comfy! Særlig etter at jeg har pressa meg inn i alt for trange jeans den siste uka, var en helt ny verden! Og ikke var den dritstygg heller. ;)

Gleder meg til mer mage, da, da blir det kjoler og boots og ullstrømpis for alle penga hele vinteren. :)

Jeg er skikkelig mett på nøtter nå (men sulten på sjokkis :sjenert: ) så du skal bare ta det som ble igjen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mener også at det synes veeldig godt på ultralydbildet at det er en gutt, og jordmor var helt sikker på at det måtte være det vi så siden han lå så veldig godt til. Skulle virkelig vise frem hva han hadde der, typisk hankjønn :laugh:

Kjole, boots og ullstrømpis er gull! Må bare bli kaldt nok først til å finne frem ull, termostaten min er mer gravid enn meg og det er så alt for varmt! :P

Jeg har sjokkis, så da får vi bare bytte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ordinær UL så ikke vi noe med jordmora så det. Men vi har bildebevis fra 3D-ul på at det er en gutt :)

Eier kun ullsokker som jeg aldri bruker :P Ull er for varmt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Er det bare på meg at gravidbukser sklir laaaaaangt ned når man beveger seg?

Må jo dra den opp hele tiden jo......hjelper når kulemagen blir større, men fortsatt går jeg med "sexymoven" min hvor jeg bare drar opp hele greia i en og samme prosess.

Hvilket jeg også i svima presterte å gjøre med gravidstrømpebuksa i parken her forleden, midt på en søndag og greier.

Litt kort kjole, synes det jæskla strømpebuksa sklir så nedover - drar et godt tak opp på bena, en fyr som sitter på huk ved barnevogna si GLOOOOOOOOR noe helt intenst på meg rett oppe ved lårene, og jeg innser at jeg ikke bare flasha all legs men også sannsynligvis trusa.

Så jada, Ting sklir, hva kan man gjøre liksom.

Å langt er du på vei sa du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare på meg at gravidbukser sklir laaaaaangt ned når man beveger seg?

Må jo dra den opp hele tiden jo......hjelper når kulemagen blir større, men fortsatt går jeg med "sexymoven" min hvor jeg bare drar opp hele greia i en og samme prosess.

Hvilket jeg også i svima presterte å gjøre med gravidstrømpebuksa i parken her forleden, midt på en søndag og greier.

Litt kort kjole, synes det jæskla strømpebuksa sklir så nedover - drar et godt tak opp på bena, en fyr som sitter på huk ved barnevogna si GLOOOOOOOOR noe helt intenst på meg rett oppe ved lårene, og jeg innser at jeg ikke bare flasha all legs men også sannsynligvis trusa.

Så jada, Ting sklir, hva kan man gjøre liksom.

Å langt er du på vei sa du forresten?

Jeg kan ikke ha hele det tøystykket over magen, da skliiir det i eninga og er dødsirriterende. Og ser dumt ut, den bittelille bumpen forsvinner jo helt bak der.

Jeg bretter ned et par ganger, jeg, og får den akkurat der jeg vil. Superscomfy, og verken sklir eller strammer. :nigo:

Tipper du gjorde dagen til han slitne småbarnsfaren med truseblottinga di, forresten. God gjerning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mener også at det synes veeldig godt på ultralydbildet at det er en gutt, og jordmor var helt sikker på at det måtte være det vi så siden han lå så veldig godt til. Skulle virkelig vise frem hva han hadde der, typisk hankjønn :laugh:

Kjole, boots og ullstrømpis er gull! Må bare bli kaldt nok først til å finne frem ull, termostaten min er mer gravid enn meg og det er så alt for varmt! :P

Jeg har sjokkis, så da får vi bare bytte ;)

Jeg trodde jeg hadde svart begge dere to tøttene! :klo:

Uuansett, jepp, typisk hankjønn å breie seg ut og vise frem. :ler: L var ivrig på det på hver UL (vi hadde endel, han satt i sete og var rolig og gjorde mammaen bekymra noen ganger), det var aldri noe tvil der i gården. ;)

Jeg blir skikkelig varm når jeg er gravid, det er den eneste fysiske fordelen ved dette sammen med tjukkere hår. :fnise: Vanligvis er jeg en frysepinn av dimensjoner, men gravidkroppen min tåler det langt bedre. Har kanskje noe med den ekstra polstringa å gjøre? :sjenert:

På ordinær UL så ikke vi noe med jordmora så det. Men vi har bildebevis fra 3D-ul på at det er en gutt :)

Eier kun ullsokker som jeg aldri bruker :P Ull er for varmt for meg.

Da er du heldig. Jeg er som sagt vanligvis en skikkelig frysepinn. Når jeg er gravid er jeg varmere, men det er fortsatt behov for ull og atter ull på vinterstid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I ugravid tilstand synes jeg all ferdigmat er jækk, og spesielt hamburgere og pizzaer og ting som drypper av fett, det gir meg frysninger. Men nååå ... har så lyst på mat fra Burger King. He-le-ti-da!

Det var faktisk sånn jeg skjønte at jeg var gravid. Fikk plutselig lyst på chips med pommes frites-krydder og en feit hamburger. Da hadde jeg ikke hatt lyst på det siden jeg var gravid med L. :ler:

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde svart begge dere to tøttene! :klo:

Uuansett, jepp, typisk hankjønn å breie seg ut og vise frem. :ler: L var ivrig på det på hver UL (vi hadde endel, han satt i sete og var rolig og gjorde mammaen bekymra noen ganger), det var aldri noe tvil der i gården. ;)

Jeg blir skikkelig varm når jeg er gravid, det er den eneste fysiske fordelen ved dette sammen med tjukkere hår. :fnise: Vanligvis er jeg en frysepinn av dimensjoner, men gravidkroppen min tåler det langt bedre. Har kanskje noe med den ekstra polstringa å gjøre? :sjenert:

Satser på at han viser seg frem på 3D'n også, slik at mamma endelig kan gå med på at det er en gutt der. Hun er hellig overbevist om at det er ei jente jeg har i magen :fnise:

Jeg er veldig varm til vanlig, så det har bare blitt ubehagelig nå som jeg er gravid :P Den med tjukkere hår er jeg enig i da! Har vært så plaget med at håret har blitt så veldig tynt de siste årene, uten noen åpenbar grunn, så er deilig å ha fått tilbake litt ;) Men det forsvinner kanskje igjen når ungen er ute.

I ugravid tilstand synes jeg all ferdigmat er jækk, og spesielt hamburgere og pizzaer og ting som drypper av fett, det gir meg frysninger. Men nååå ... har så lyst på mat fra Burger King. He-le-ti-da!

Det var faktisk sånn jeg skjønte at jeg var gravid. Fikk plutselig lyst på chips med pommes frites-krydder og en feit hamburger. Da hadde jeg ikke hatt lyst på det siden jeg var gravid med L. :ler:

:sukk:

Er ikke så alt for glad i sånt selv, og merker at jeg har veldig lyst på ting nå som jeg egentlig ikke liker. Merkelige greier. Og hvis noen snakker om mat, så får jeg nesten automatisk lyst på det som blir nevnt. Trenger ikke være sulten, eller like det, men får likevel lyst på :glare: Hurra for et visst snev av selvkontroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine gravidbukser sklir ikke ned, har dere kjøpt rett størrelse? :P

Når jeg er i ro og ikke gravid så er jeg en frysepinne, sitter mye med pledd mens andre syns at det er varmt. Men med en gang jeg beveger på meg så blir jeg veldig varm så da er f.eks ull tortur. Som gravid er jeg så varm at samboer sa i stad at han føler at han er død når han tar på meg, for jeg er liksom dobbelt så varm som han.

Dere er heldig dere som har matlyst! Jeg har bare lyst på dansk salami og rødvin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest åffårno

Mine gravidbukser sklir ikke ned, har dere kjøpt rett størrelse? :P

Når jeg er i ro og ikke gravid så er jeg en frysepinne, sitter mye med pledd mens andre syns at det er varmt. Men med en gang jeg beveger på meg så blir jeg veldig varm så da er f.eks ull tortur. Som gravid er jeg så varm at samboer sa i stad at han føler at han er død når han tar på meg, for jeg er liksom dobbelt så varm som han.

Dere er heldig dere som har matlyst! Jeg har bare lyst på dansk salami og rødvin ;)

Ja, men siden ræva mi er forsvunnet er det jo ingenting til å holde noe oppe med :fnise: Jeg er tønnere nå enn før graviditeten, og S i tjukkenklær er litt for stort!!.......sånn går det når jeg får aversjon bare av å tenke på Burger King mat og bare hadde lyst på sitronsaftis, grønne epler og Farris i 3 måneder og nærmest måtte ta middagen intravenøst for å få litt av den ned.

Jeg lurer på om jeg kanskje bli matvrak først etter fødsel - og salami står HØYT på lista. Har tenkt på det mange ganger faktisk, med majones selvsagt - men klarer ikke bestemme meg for om første salamimåltid skal være med brød eller knekkebrød......Dette er VIKTIG! :spise: Du sier noe der med den rødvinen, lurer på om det er godt med salami.......

Ekstra varm som gravid sier dere?

Jeg må ha ullstrømper, ullstillongs, ullsokker, ullkjole, ullcardigan&lue&votter bare for å komme meg ut i noen få minusgrader uansett bolletilstander. :fryser:

Så kommer man innendørs og føler seg som ei overkokt krabbe og river av seg alt av klær. Ganske upraktisk med mangel på temperaturregulering asså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at han viser seg frem på 3D'n også, slik at mamma endelig kan gå med på at det er en gutt der. Hun er hellig overbevist om at det er ei jente jeg har i magen :fnise:

Jeg er veldig varm til vanlig, så det har bare blitt ubehagelig nå som jeg er gravid :P Den med tjukkere hår er jeg enig i da! Har vært så plaget med at håret har blitt så veldig tynt de siste årene, uten noen åpenbar grunn, så er deilig å ha fått tilbake litt ;) Men det forsvinner kanskje igjen når ungen er ute.

Er ikke så alt for glad i sånt selv, og merker at jeg har veldig lyst på ting nå som jeg egentlig ikke liker. Merkelige greier. Og hvis noen snakker om mat, så får jeg nesten automatisk lyst på det som blir nevnt. Trenger ikke være sulten, eller like det, men får likevel lyst på :glare: Hurra for et visst snev av selvkontroll!

Jeg og støtter meg på sjølkontrollen nå, for jeg har lyst på alt hele tiden. Men bare mat,heldigvis, har ikke noe lyst på godteri eller sjokolade. Så trøster meg med dét, jeg. ;)

Mine gravidbukser sklir ikke ned, har dere kjøpt rett størrelse? :P

Når jeg er i ro og ikke gravid så er jeg en frysepinne, sitter mye med pledd mens andre syns at det er varmt. Men med en gang jeg beveger på meg så blir jeg veldig varm så da er f.eks ull tortur. Som gravid er jeg så varm at samboer sa i stad at han føler at han er død når han tar på meg, for jeg er liksom dobbelt så varm som han.

Dere er heldig dere som har matlyst! Jeg har bare lyst på dansk salami og rødvin ;)

Jeg kjøper den størrelsen som passer lår og rumpe, men magen er jo ikke akkurat superfremtedende enda, selv om jeg kjenner og er stor forskjell, så de blir for store i magen uansett. Egentlig ganske irriterende, får aldri det stoffet til å se pent ut. Det bare rynker seg og gir meg en valk jeg strengt tatt ikke har. :ler:

Ja, men siden ræva mi er forsvunnet er det jo ingenting til å holde noe oppe med :fnise: Jeg er tønnere nå enn før graviditeten, og S i tjukkenklær er litt for stort!!.......sånn går det når jeg får aversjon bare av å tenke på Burger King mat og bare hadde lyst på sitronsaftis, grønne epler og Farris i 3 måneder og nærmest måtte ta middagen intravenøst for å få litt av den ned.

Jeg lurer på om jeg kanskje bli matvrak først etter fødsel - og salami står HØYT på lista. Har tenkt på det mange ganger faktisk, med majones selvsagt - men klarer ikke bestemme meg for om første salamimåltid skal være med brød eller knekkebrød......Dette er VIKTIG! :spise: Du sier noe der med den rødvinen, lurer på om det er godt med salami.......

Ekstra varm som gravid sier dere?

Jeg må ha ullstrømper, ullstillongs, ullsokker, ullkjole, ullcardigan&lue&votter bare for å komme meg ut i noen få minusgrader uansett bolletilstander. :fryser:

Så kommer man innendørs og føler seg som ei overkokt krabbe og river av seg alt av klær. Ganske upraktisk med mangel på temperaturregulering asså.

Jeg skal ha rugsprø med Snøfrisk med hvitløk, strandaskinke og ruccola som første måltid etter fødsel. Eller husman knekkebrød med lettmajones og mørpølse. Har så lyst på atte æsj: :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg at du har dagbok, men her må jeg selvsagt følge med! ;)

Hovedsakelig fordi jeg fulgte deg sist og det er artig å se hvordan det går med dere, men også fordi jeg har visst et sykt ønske om å torturere meg selv ved å lese gravid-dagbøker bare for å minne verpesjuken min på hvor lenge det faktisk er til jeg også kan bli gravid igjen :fnise: Må være en form for SM..

Anyway..Koselig å lese her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg at du har dagbok, men her må jeg selvsagt følge med! ;)

Hovedsakelig fordi jeg fulgte deg sist og det er artig å se hvordan det går med dere, men også fordi jeg har visst et sykt ønske om å torturere meg selv ved å lese gravid-dagbøker bare for å minne verpesjuken min på hvor lenge det faktisk er til jeg også kan bli gravid igjen :fnise: Må være en form for SM..

Anyway..Koselig å lese her! :)

:fnise: Søt!

Jeg snikleste dagbøker her inne en stund før jeg ble gravid igjen, av de samme grunnene! ;)

***

Hjemme fra jobb i dag, og har så langt i dag spist tre knekkebrød med makrell i tomat,en appelsin ooooog fem (!) boller.

Tok en pose boller ut av fryseren, og mens jeg stod der tenkte jeg "ta nå bare ut en eller to, hvis ikke spiser du alle!",men dum som jeg var klarte jeg å overbevise meg selv om at viljestyrken fortsatt eksisterer ... den gjøkke det, vettu! :sukk:

Janei. Mett i hvert fall! :fnise:

Ellers er alt fint, jeg merker ikke så mye til denne graviditeten. Sist hadde jeg kjent liv en ukes tid allerede på dette tidspunktet, kjente første bevegelse i uke 15, men denne gangen lar det vente på seg. Har morkaka på fremre vegg denne gangen, så der er grunnen, men det er så kjeedelig å vente.

Heldigvis har jeg doppleren som jeg kan bruke når jeg begynner å lure på om jeg har innbilt svangerskap, så jeg er ganske sikker på at det faktisk er noen der inne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...