Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Heia!

Jeg har en fireåring! Han er dødsfin, dødskul, og verdens beste storebror.

Lillebror er fortsatt verdens søteste baby, og med ungene er alt bare velstand :nigo:

Har vurdert å slette både dagbok og bruker, men får meg liksom ikke til det. Så jeg er innom og sniker litt av og til.

Håper dere har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til L! Store, fine unger vi har fått. :hjerte: Husker jeg syntes du fødte en evighet før meg, men det var visst bare ei uke. :fnise:

Håper du ikke sletter verken dagbok eller bruker!

Endret av Sushi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fireåringen! :strix: Godt å lese at alt er bra med ungene. Hvordan går det med deg da?

Håper du blir værende her inne :Nikke::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Jeg følger med dere og, men er kun på KG på tlf for tiden, så skriving blir det lite av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du snart kommer deg på KG på pc/laptop også :) Og nei...du må ikke slette deg herfra, - det er bra å ha forumet og gå til vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Heia!  :blomst:

 

JEG SAVNER Å SKRAVLE MED DERE!

 

Håper dere har det bra hele gjengen. Følger fortsatt med i dagbøker, men skriver lite. 

 

Her er ting helt ålreit. L er stort sett awesome, J er både awesome og et helsikke ( :fnise: han er SÅ mye mer fysisk og rampete og "krevende" enn det storebroren var! Samtidig er han en koseklump, så t the end of the day er han jo en skikkelig gullklump!). Samarbeid med meg og eks er superbra, vi er mye bedre venner nå enn vi var de siste årene vi var sammen :ler: 

 

L har blitt så stor! Han drar på besøk til kompiser, går alene til lekeplassen, er tidenes storebror, og er veldig flink, stor og god. :hjerte: 

 

J har begynt i barnehage, og trives godt der. Er mye sammen med de store gutta, med storebror i spissen, og det passer ham perfekt. Han er som sagt veldig fysisk, er full fart og stormende jubel hele tiden, og det er veldig gøy og veldig slitsomt :ler: Han har masse ord (selv om det kanskje bare er de nærmeste som skjønner hva de betyr!), og forstår "alt" vi sier. Han elsker storebror, og er skikkelig mammadalt. Tipper det har litt med det at jeg og eks gikk fra hverandre å gjøre, og har mye dårlig samvittighet overfor ungene. Han er fortsatt en kosegutt, og det er så deilig. Håper han aldri slutter å nusse på mamman sin!

 

Jeg har ny kjæreste, og koser meg med det. Eks har det samme, og begge har det nok bedre nå enn da vi var sammen. 

 

Jeg HATER å sende ungene avgårde til pappaen, og blir ikke vant til det. Føler meg ikke hel når de ikke er her, og jeg føler meg ikke som meg sjøl når jeg ikke har de hjemme. Jeg drepes av at det etterhvert skal gå over til 50/50 (eksen finner seg ikke i anna, noe jeg for så vidt er glad for, han er verdens beste og mest tilstedeværende pappa, men au :( ), og griner fortsatt ganske ofte for akkurat dét. :ler:

 

De siste åtte månedene har vært tøffe, skal ikke legge skjul på det, det har vært det ene etter det andre, og det har av og til føltes som om jeg har stått i en elv og hoppa fra isflak til isflak for å holde meg over vannet, men sånn er det bare av og til. :)

 

Uuansett, barna er friske og fine, de har takla overgangen godt. Jeg og eks er gode venner. Ny kjæreste er finfin, og ting er jo så bra som de kan være i denne situasjonen. Er bare å bli vant til det, hæh? :)

 

Igjen, håper dere har det bra! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: she`s back!!!! :bolledeig:

 

Deilig oppdatering :strix: Godt å lese at dere alle har det bra!! Og ny kjæreste fikk jeg med meg på FB, så stas :sjarmor: Fin fyr, fin jente - pent par :hjerte: 

 

Skjønner godt tårer og tomhet når guttene skal til pappaen sin :kose: Sånn vil det nok være en stund også..naturlig nok!! Men så heldige de er som har en mamma og en pappa som samarbeider og vil deres beste - jeg applauderer og bøyer meg i støvet :pls: Det er det ikke alle som får til! Og med to ekstra voksne i livet sitt som bryr seg om de - i tillegg til mamma, pappa, besteforeldre, tanter og onkler og hele ruklet?! Bonus ;) 

 

Digger at du er tilbake!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du er tilbake da, kisskiss!! Kjekt med en oppdatering nå  :strix:

 

Dette er ikke graviditetsdagbok lenger da, du må flytte den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :hoppe: Så gøy å lese (og litt fælt, får vondt i magen av tanken på å "dele" ungene mine, skjønner godt at det er utrolig vanskelig).

Gratulerer med ny kjæreste! Høres virkelig ut som samarbeidet mellom deg og eksen er helt unikt. Det kan dere være stolte av. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

Ja, jeg er utrolig glad for at det går så bra mellom meg og eks! Det hjalp nok at vi begge var enige om at vi hadde vært mentalt over hverandre ganske lenge før vi faktisk tok steget. Ingen sitter igjen med såre følelser eller ønske om å prøve igjen, og det er veldig greit! Vi har til og med prata om å kjøpe tomannsbolig og flytte inn i hver vår leilighet, så barna er nært oss begge :ler:

Det blir nok ikke sånn, men innen L begynner på skolen kommer vi til å flytte til samme nabolag/skolekrets, så ungene har skole og venner i nærheten av oss begge.

Ny kjæreste er veldig fin og god, så akkurat med dét trives jeg veldig godt om dagen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er han jo ganske kjekk også da! :nigo: Hvis det er lov å si :ler:

Lurt å bo i samme nabolag hvis det lar seg gjøre! :)

Edit: Forresten, jeg følte jeg var litt off og fraværende da vi var på kino med guttene her om dagen. Så hvis du oppfattet meg sånn, så var jeg bare veldig sliten og lei. Så kommer sterkere tilbake neste gang! :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er han jo ganske kjekk også da! :nigo: Hvis det er lov å si :ler:

Lurt å bo i samme nabolag hvis det lar seg gjøre! :)

Edit: Forresten, jeg følte jeg var litt off og fraværende da vi var på kino med guttene her om dagen. Så hvis du oppfattet meg sånn, så var jeg bare veldig sliten og lei. Så kommer sterkere tilbake neste gang! :)

Jeg er enig, jeg synes han er dødskjekk! :nigo:

Jeg tenker at neste gang så stikker vi ut og drikker vin! Når vi har med ungene blir det liksom mest fokus på dem uansett. Karsten og Petra innbyr ikke til så veldig mye voksenkontakt akkurat :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er skikkelig imponerende at dere er så gode venner og samarbeider bra, kan tenke meg til at det har mye å si for hvordan gutta har tatt det hele. Men at det føles tomt og sårt når gutta er hos pappaen er veldig forståelig uansett hvor godt man samarbeider.

Gøy med oppdatering fra deg! Liker at du er tilbake :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å se deg her igjen! :nigo: Sier meg enig med de andre at det høres ut som om dere har et veldig fint forhold, du og eksen. Men jeg skjønner at du gruer deg til å levere dem fra deg halvparten av tiden. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig, jeg synes han er dødskjekk! :nigo:

Jeg tenker at neste gang så stikker vi ut og drikker vin! Når vi har med ungene blir det liksom mest fokus på dem uansett. Karsten og Petra innbyr ikke til så veldig mye voksenkontakt akkurat :ler:

Hehe, sant det! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drukner meg i dette øyeblikk i selvmedlidenhet (og litt sjokolade, men har mye mer lyst på salt lakris, så er litt selvmedliden for dét og)! Lurer på om jeg skal gjøre det hver gang gutta drar helt til J blir 18?

Kino? Næh. Trening? Næh. Vin? Næh. Film? Næh. Synes for synd på meg sjøl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...