Gå til innhold

Beckys dagbok


Becky1

Anbefalte innlegg

Det ble ganske kaos på jobben bare på de dagene jeg var borte. Var mye jobb å dra det i land igjen. M hadde feber lenge. Måtte begynne på antibiotika. Da begynte det å bli bedre. Fortsatt ikke helt frisk, men feberen er borte. Vi er som sagt veldig bortskjemte med at hun har vært lite syk. Da vi var på legevakta måtte vi tvinge i henne en stikkpille mens hun hylte. Det var fælt. Ellers har det vært koselig med syk unge. Hun har vært veldig kosete og sovnet på fanget vårt stadig vekk.

Søker ny jobb nå, på gamlejobben. De har sjelden noe ledig og nå har de lyst ut en stilling. Den er lyst ut kun for folk som er ansatt i kommunen, det er kort frist og kriteriene for jobb passer meg veldig godt. Håper veldig :)

20 uker i dag :strix: bekkenet er ikke så verst. Trener mye. Har bare gått opp 3.5 kg og. Ikkeno problem å gå opp mer hvis jeg vil. Har vært sunnere nå enn sist. Magen er litt under gjennomsnittet. Den lå over sist. Babyen hadde var akkurat så stor som forventet på ul, så regner med det har med hvordan den ligger eller at jeg er litt slankere enn sist. Har visst lavt blodtrykk, så fikk beskjed om å få i meg mer salt og vann. Hadde og litt infeksjon i urinen. Håper jeg slipper antibiotika.

Kjenner lite liv siden morkaka ligger foran. Når jeg er i god form føler jeg meg ikke gravid. Deilig, i grunn ;)

Og forresten, det er definitivt GUTT :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Hei jenter :hallo: vet ikke om noen fortsatt leser her, men tenkte si ifra at jeg nå sitter her med min 10 dager gamle gutt i armene :strix: han kom nesten tre uker før tiden. Fødselen gikk fort og greit. Hadde gruet meg mye på forhånd, så er veldig lettet over at det gikk så fint. Vi koser oss fælt om dagen her hjemme, selv om vi er trøtte og slitne. Når jeg er ferdig med permisjonen begynner jeg i ny jobb, som jeg har ønsket meg lenge. Lillegutt har og barnehageplass. Føler egentlig at livet smiler bredt om dagen. Bare gleder meg til den hersens bekkenløsningen blir bedre. Må være tålmodig.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, gratulerer så masse med lillebror!!! :):hoppe: Har tenkt på deg ja, og lurt på hvirdan det går, men nø forstår jeg jo at alt går flott! :) Kos dere masse - tenker M er stolt nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lillebror på utsiden :strix:

Høres ut som om alt smiler til deg om dagen - og ingenting er bedre enn det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...